Loffen^ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Byttet ut mitt MSI GF560Ti i går med 660Ti. Sliter med et rart og plagsomt problem. Når jeg starter opp PCen så er alt vanlig, men etter 5-10 minutter med gaming så blir bilde svakere eller uskarpt. Skriften er det som er mest merkbart. Får ingen artifacts, frysninger, BSOD eller restarts. Remonterte kortet tidligere i dag, men det hjalp ikke. Har også prøvd å reinnstalere driver ett par ganger, men ingenting har forandret seg. Alle kabler sitter godt. Kjører W7 SP1. Specs i sig. Noen som har peiling? Takker. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Bruker du VGA-kabel? Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Yep. Bruker VGA kabel med DVI adapter. Endret 12. september 2012 av Loffen^ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Skaff deg en DVI-kabel, så slipper du tullet med analoge signaler. Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Har en 1 meters DVI kabel som jeg fikk testet nå. Virker som problemet har forsvunnet. Får nok få tak i en lang nok DVI kabel. Takker, Arni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå