Kurt Lekanger Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Apples nye mobil får større skjerm og blir dobbelt så rask. Slik er iPhone 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 12. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2012 Dette er jo åpenbart en kopi av Samsung galaxy S II. Så her blir det vel tulle-søksmål fort som fy. Nei vent, det var andre veien, det... 24 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så, nå skal de selge telefonen og samtidig må du kjøpe en adapter til 200 kroner 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 "But you only need a twenty dollar cable for that!" 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg newnick Skrevet 12. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2012 Søksmål blir vel levert inn i morgen. Samsung har vel en del patenter på 4G teknologien. Dette er et søksmål som de fleste av oss kommer til å støtte, da det dreier seg om en reell ny teknologi, som de som har utviklet har brukt masse tid og resurser på. Ikke en svada patent som går på rektangulær form med avrundede hjørner. På tide Apple får seg en skikkelig smekk på fingrene 13 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Var ikke akkurat så veldig spennende. (ja, er en Android bruker, men må få si min mening fordi ) Litt høyere skjerm, ny ladekontakt og litt bedre batteri? (Og specs da) Men MIN mening er at her er det ikke mye å hoppe i taket for 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva blir prisene på 4 og 4s? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jaja, en klar forbedring på alle mål i det minste. Er spent på å høre hvordan glasset takler smell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Banebrytende design folkens! Men men, ingen tvil om at dette kommer til å bli en suksess. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Blir ikke iPhone 5 nr 1 på topp 10 mobil-salgslistene verden rundt, blir jeg overrasket. Apple er tross alt en veldig sterk merkevare, og selv om det skulle vise seg at telefoner som f.eks Samsung Galaxy S3 er teknisk sterkere telefoner enn denne, har det sikkert lite å si på salgslistene. En del kjøper nok iPhone pga et temmelig solid økosystem på App-store, hvor applikasjoner/spill ofte kommer til iOS lenge før de eventuelt kommer til Android. Endret 12. september 2012 av Oly 1 Lenke til kommentar
xkire Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 For en revolusjon!... eller ikke.. Hva er poenget med så stor mediadekning av en hardware-oppdatering... ? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg blutut Skrevet 12. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2012 5 år og fremdeles ikke: - minnekort - flyttbar disk funksjon m klipp og lim - filbehandler - bluetooth filoverføring - utskiftbart batteri - radio Og stadig er brukeren låst til Apple som kunde. Rart igrunn at denne er skapt av amerikanere med tanke på hvor opptatt de er av frihet 38 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 "But you only need a twenty dollar cable for that!" Skulle vel egentlig vært med i salgsspakken denne mener jeg. Når de i så mange år har tviholdt på en type kabel, fått mange hardware produsenter til å lage dockinger tilpasset den gamle typen, så syns jeg det er rett og rimelig at de tar ansvar "twenty dollar cable". Koster de nok bare et par cents å legge ved en kabel.... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Dette er jo åpenbart en kopi av Samsung galaxy S II. Så her blir det vel tulle-søksmål fort som fy. Nei vent, det var andre veien, det... Den sølvramma du ser på telefonen øverst til venstre minner ekstremt mye om den første Galaxy S, den er forsåvidt fattige 4" også. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvor ble det av innovasjonen? 6 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Denne skal jeg ha! 4 tommer, perfekt, knallbra kamera, beste appene, tynn og lett... Eneste minus: Ikke fm-radio + at jeg skulle hatt noen widgets Lenke til kommentar
thfi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Denne skal jeg ha! 4 tommer, perfekt, knallbra kamera, beste appene, tynn og lett...Eneste minus: Ikke fm-radio + at jeg skulle hatt noen widgets 4 tommer: perfekt* Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Lekker telefon. Med flere spennende funksjoner. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Nei takk. Jeg beholder heller min 4s som har en perfekt størrelse og riktig lade/dockingplugg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 12. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2012 5 år og fremdeles ikke: *liste* Og stadig er brukeren låst til Apple som kunde. Rart igrunn at denne er skapt av amerikanere med tanke på hvor opptatt de er av frihet Hvis du har slike krav er iPhone tydelig ikke telefonen for deg. Det bør ikke ha tatt deg fem år å oppdage dette. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg