007JamesBond Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei, jeg reiser til København imorgen med båt og lurer på en ting, det er spåd høye bølger, og selvom jeg aldri har vært syk i bil,fly,båt eller karuseller så lurer jeg litt, tror dere jeg blir syk av høye bølger? Vi har uansett tenkt å ta en reisesyketablett, men den virker jo bare 2 timer ellerno.. Du kan jo ikke bare stappe innpå med de heller liksom. Takker for alle svar. Jeg tror jeg engster meg alt for mye, og tenker bare det værste. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Unnskyld spam for å få tråden opp igjen på topp, men jeg drar imorgen midt på dagen, så det er grunnen. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Liten sjans for at jeg blir syk? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Never mind.. Endret 15. september 2012 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 det skal veldig mye til for å bli syk med de båtene. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 De som blir syke på DFDS blir som regel fyllesyke. Moderne ferger har allverdens stabilisatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå