jossa Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 har begynt å bruke opera ettersom det er myyyye raskere en msie men har et prob. på min startside(hw.no) får jeg ikke opp : siste fra forumet ... siste fra bruktmarked hva er galt. manglere jeg en pluggin eller noe, i så fall hvordan fikser jeg dette :?: en ting er sikkert skal ikke bruke noe annet en opera fra nå av Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Velkommen i klubben :smile: Men, hmm, det du viser til er berre i vanleg html med tabellar. Men sjå under Preferences->document->page style og sjå til at tables, frames og inline frames er haka av. Eller du kan eksperimentere litt med innstilingane her og sjå om det blir betre. Tips: trykk Alt+P for å få fram preferences. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 :grin: nå fungerer det :grin: alt+p --> default browser --> klikk på: select all --> ok fungerer fint hos meg. prøv d og en re-boot lykke til [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-02-11 23:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå