Okapi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Dette er kanskje ikke helt riktig forum for dette, men fant ikke noe som så ut til å passe stort bedre, så prøver her likevel. Jeg har et knøttlite kjøkken, type tre kvadratmeter, som nå skal pusses opp. Lurer på å sette inn en innbyggingskomfyr over benken, for å spare plass, men stort sett alt jeg finner er saker i full størrelse, dvs. type 60 cm brede og 60 cm dype. Finnes det noe mindre en dette? Synes det blir litt voldsomt når den stikker så langt ut. Ideelt sett kunne jeg tenke meg noe a la dette, bare i innbyggingsform, uten koketopper. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Skal ikke si 100% sikkert, men tror ikke du finner det. Innbyggingsstekovner skal passe i ordinær kjøkkeninnredning og da er målene ca 60x60x60 cm. Nærmeste jeg kan tenke meg er micro med varmluft som er ca 60x40x40 cm, men det er en slags kvasi-løsning og erstatter ikke en tradisjonell stekovn på alle punkter. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Skjønner, takker for svar. Vet du hvem som selger den du linker til, og eventuelt hva den koster? Edit: Fant. Endret 12. september 2012 av Okapi Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Alle store elektrokjeder selger Gorenje. Ser at Elkjøp har den på nett til 3995,-. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det du skulle hatt er Kervel, men jeg vet ikke om man får tak i det noe sted lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå