chil Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hvor mye bedre er Trinitron?? takk for svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Går ikke an å svare på det spørsmålet. Hitachi er et firma. De lager mange ting deriblandt har de lagd bilderør og skjermer. Veldig ofte i god kvalitet også. Trinitron er et bilderør og finnes i flere utgaver. Noen bua, noen flate og med ulik kvalitet. Kan du utdype spørsmålet litt, kom gjerne med noen spesifikke modeller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Btw anders: takk for countdownen til Tg04, nå har jeg bakgrunn for resten av halv året:) Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 tenker på enten denne: 21” Nokia 445Xi eller : 19” Dell P991 Trinitron Flatscreen (TCO99) jeg bryr meg mere om kvaliteten enn de ekstra to tommerene desuten er jeg veldig gla i helt flate skjermer.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 trodde da alle trinitron billedrør var flate?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 trodde da alle trinitron billedrør var flate?? stemmer nok ikke det kina mann finners trinitron me bua bilderør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå