genser Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Imponerende stykke telefon, bare skuffende at det var 100% som forventet og totalt lekket lang tid i forveien. Lenke til kommentar
Rover1885 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Nå blir det vel en strøm av rettsaker med HTC og Samsung siden iphone 5 bryter deres LTE patenter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Litt ironisk at du skal nevne "plasten" når det ikke er noe plast på hele telefonen.. Selve designet var jo ikke store forandringen, men det er bedre innmat over hele fjøla, skjermen er større og de har fjernet glasset bak og det i seg selv er gode forbedringer. Åjadda! Sikkert verdt hver eneste krone Det må nesten bli opp til hver enkelt person å vurdere, er du ikke enig? Endret 12. september 2012 av RamGuy 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 720p facetime camera bam! Ikke få meg til å le. Min Galaxy Note har jo 2 MP frontkamera, som er høyere oppløsning enn 1080p. og hvor stor oppløsning til film? jeg bruker veldig ofte skype og facetime til å ta bilder med front kamera haha Ser så bra ut, tynnere enn galaxy s3, og nå bedre innmat med lte! Syntes faktisk den hvite ser best ut, fordi den har grå alu bak, den andre har sånn mørk aluminium Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som Apple blir første mobilprodusent som slipper et produkt med ARM Cortex-A15 med Apple A6. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så den kommer altså i hvitt også. Men blir den seende sånn her ut bakfra (den hvite), blir jeg skuffa: Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Noen som fikk meg seg LTE land som er støttet i norden, gikk litt fort? Så telenor ihvertfall GPU'en har allerde vært den beste, og nå skal den bli mye bedre. Dette blir bra! Tror det var DC-HSPA på sliden med Telenor og TeliaSonera. merkelig gikk jo igjennom lte støttet land og viste telenor, hm, må nesten vente å få se speccs da Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) &--#60;br&--#62;Litt ironisk at du skal nevne "plasten" når det ikke er noe plast på hele telefonen.. Selve designet var jo ikke store forandringen, men det er bedre innmat over hele fjøla, skjermen er større og de har fjernet glasset bak og det i seg selv er gode forbedringer.&--#60;br&--#62;&--#60;br&--#62;Åjadda! Sikkert verdt hver eneste krone&--#60;br&--#62; Det må nesten bli opp til hver enkelt person å vurdere, er du ikke enig? Det kan godt være, jeg vet hvor jeg står i alle fall! Hint; det blir ingen iPhone denne gangen heller Endret 12. september 2012 av Bordplate Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som Apple blir første mobilprodusent som slipper et produkt med ARM Cortex-A15 med Apple A6. Det er egentlig den største overraskelsen, alle trodde de skulle bruke samme bruke som i ipad 3. Altså a5x, som allerede er veldig bra. Men her ble det altså a6 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så den kommer altså i hvitt også. Men blir den seende sånn her ut bakfra (den hvite), blir jeg skuffa: det var forferdelige bilder, tror jeg ville venta til vi får andre bilder opp. De bildene av den hvite på pressekonferansen var mye gråere i alu Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 28 september? Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som Apple blir første mobilprodusent som slipper et produkt med ARM Cortex-A15 med Apple A6. De er vel et halvt år for sent ute til å være først med A15. HTC one x har blitt levert med A15 lenge i statene. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, det der er jo naturligvis bare spekulasjonsbilder fra tidligere. Den er jo helt gul. Har de egentlig sagt noe om releasedato og pris? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 oj mer stuff, nå skjønner jeg hvorfor alt gikk så fort med iphone 5 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva som blir levert i statene er for meg, som nordmann i Norge egentlig ganske så likegyldig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, det der er jo naturligvis bare spekulasjonsbilder fra tidligere. Den er jo helt gul. Har de egentlig sagt noe om releasedato og pris? de sa den skulle komme i statene++++++ 21. september. og så 20 andre land den 28.september. Vi pleier å være på den lista. Virker litt sykt dog, har aldri kommet så fort til Norge. Men tipper 28.september. Prisen blir nok den samme som den alltid har vært Hva som blir levert i statene er for meg, som nordmann i Norge egentlig ganske så likegyldig. Les litt mer nøye Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 $199? Det må da være knyttet opp mot verizon, AT&T eller noe? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som Apple blir første mobilprodusent som slipper et produkt med ARM Cortex-A15 med Apple A6. De er vel et halvt år for sent ute til å være først med A15. HTC one x har blitt levert med A15 lenge i statene. Nope, Snapdragon S4 er ikke Cortex-A15, Det er Qualcomm sin egen CPU, er en mellomting av A9 og A15. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvis man skal dømme på nyhetene så skulle Nokias aksjefall på 13% tilsvare fritt fall på epleaksjen. Men fra responsen i salen å dømme tipper jeg flere hundre epledisipler skal hjem å lovprise de "nye" funksjonene på denne iPhonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg