Gå til innhold

Følg Apples lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at både iphone 4s og 5 er kjedelige, men selge det kommer de til og gjøre, sikkert som "hakka møkk". Men som mobil kjøper så har vi no 3 like gode systemer og velge blandt. Og for første gangen siden iphone kom er hegemoniet til iphone truet. Ser no at win8 kommer på både htc og samsung, og da trur jeg iphone blir etterhvert små i forhold til de to andre. Android har foresten bredt om seg til media pc, bil og minipc så de vil bestå lenge :-) Gleder meg til framtiden og jeg er veldig sikker på at mange "gamle" nokia fanboys har en win 8 telefon om en stund?

Lenke til kommentar

Det som skuffer meg mest med de siste Apple konferansene er fraværet av Steve Jobs, for måten han klarte å ordlegge seg på og snakke for seg så kunne han få en gråstein til å virke interessant.

 

Tim Cook er på ingen måte dårlig, han holder veldig høy klasse sammenlignet med endel andre dørgene kjedelige personer jeg har sett på diverse konferanser de siste årene, men det å klare å fenge og gripe publikum på den måte Steve Jobs gjorde tror jeg ingen i Apple kommer til å matche noengang, dessverre.

 

 

Nå har jo ikke Tim Cook hatt de aller mest interessante produktene å vise frem enda, men jeg husker fremdeles når Steve Jobs dro frem den første iPod Nanoen av bukselomma, og når han viste frem iPhone for første gang osv.. Det er faktisk ganske så minneverdige øyeblikk og han fikk nesten ethvert produkt til å få X-faktor, om de så egentlig ikke hadde det i utgangspunktet. Blant annet lanseringen av MacBook Pro Retina er jeg temmelig overbevist om at hadde vært mye bedre utført med Steve Jobs på scenen og ikke Tim Cook, det blir liksom litt for monontont.

Lenke til kommentar

again

 

"Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et"

 

hvem og hvor er disse folkene som jubler?

Jesus, Facebook var et eksempel, og når jeg nevnte det mer enn en gang var det som respons til deg på akkurat dette. Jeg har i utgangspunktet ikke noe ønske om å lage kvalm for iPhone 5, og tror ikke jeg har gjort det heller. Poenget står imidlertid. Det jubles og klappes i salen for hver lille ting som presenteres, samme hvor ubetydelig det er. Kisen blir jo knapt nok ferdig med en setning før det klappes. Dette er ganske enkelt et faktum, og ja, det synes jeg grenser opp mot latterlig mange ganger. Jeg har tydelig i denne saken påpekt at jeg ikke synes iPhone er en dårlig telefon, men faktisk en knakende god telefon. Til og med i et svar til nettopp deg. Og det står faktisk rett ovenfor her i quotehistorikken. Men nå orker jeg ikke diskutere hvor vidt jeg lager kvalm eller ikke med deg, og om jeg skrev facebook en eller to ganger... God natt.

Jeg poengerte bare at du sa folk her inne var overbegeistret for facebook.

 

Nå sier du at du bruker det som eksempel. Men det er jo et eksempel som ikke er sant?

 

Så sier du at dem klapper etter hver setning han sier. Hvordan vet du det? Så du videoen live i går? Ikke sant.

Lenke til kommentar

Og mest irriterende, er at De som skryter hvor innovative de er, bare rett og slett kopiert en rekke funksjoner fra android produsenter. Panorama funksjon? mulighet til å ta bilder mens man filmer (blant annet HTC hatt dette for lenge siden). Det som plager meg er ikke at de har kopiert, men hvordan de presenterer seg selv, og samtidig direkte kopierer sine konkurrenter, er til å bli kvalm av.

Lenke til kommentar

Jeg syns at både iphone 4s og 5 er kjedelige, men selge det kommer de til og gjøre, sikkert som "hakka møkk". Men som mobil kjøper så har vi no 3 like gode systemer og velge blandt. Og for første gangen siden iphone kom er hegemoniet til iphone truet. Ser no at win8 kommer på både htc og samsung, og da trur jeg iphone blir etterhvert små i forhold til de to andre. Android har foresten bredt om seg til media pc, bil og minipc så de vil bestå lenge :-) Gleder meg til framtiden og jeg er veldig sikker på at mange "gamle" nokia fanboys har en win 8 telefon om en stund?

 

Har veldig lyst på det, men er dypt integrert i Android nå :)

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig at det er så viktig for noen hva andre gjør. Spiller vel strengt talt ingen rolle hva MadRos kjøper, gjør det vel? Eller er hans innkjøp en ledesnor som tvinger andre til å gjøre det samme?

Absolutt. Men blir for dumt å si at man ikke kan kjøpe entrecote, fordi man er vegetarianer, og heller blir å kjøpe biffsnadder.

Uansett, ikke viktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...