candy king Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så en Tråd om Jelquing på et forum et sted, og lurer på om dette går an om man ikke er omskjært. Noen som har erfaring med dette? på forhånd takk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Spør produsentene? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så en Tråd om Jelquing på et forum et sted, og lurer på om dette går an om man ikke er omskjært. Noen som har erfaring med dette? på forhånd takk Ja,ingen problem. Anonym poster: eb825131cdef359105b3094c4b086833 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Var litt vel tidlig med videoer av menn som drar seg i staken i håp om at den skal vokse, men nå vet jeg i hvert fall hva jelquing er. Det så for meg ut som om det skal gå helt fint uten å være omskjært. Når det er sagt så er jeg ganske skeptisk til hele opplegget, men det er nå en annen sak. 1 Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Kjempefornøyd! Dra hardt og lenge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jelqing har en ting felles med alle forstørrelses-teknikker: Det finnes ingen bevis på at det virker over tid. Derimot finnes det en masse sjarlataner som selger spesielle kremer og annet som skal hjelpe. Mer viktig: Det er en forsvinnende liten forskjell på rett og galt her. Følger du forrige posters råd, er du nesten garantert å få varige skader på lillemann. Les gjerne noen av de mange postene på ulike forum fra folk som er misfornøyd, og ikke bare reklamen for slike teknikker. Geir Endret 30. desember 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg