Gå til innhold

(Stereo?)forsterker til Dynavoice S4

TMB

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i dag et 5.1-system ved TVen, men jeg får ikke utnyttet det på grunn av plassmangel. Bakhøyttalerne blir nesten aldri brukt og har egentlig ikke noe for seg. Ønsker derfor å bruke disse på PCen, men da trenger jeg en forsterker til.

Dette er høyttalerne.

Hvor mye må jeg ut med for å få lyd i disse?

Er ikke ute etter å bruke mange tusen. Den forsterkeren jeg har nå kosta vel 2.5k og den spiller mer enn bra nok. Da burde vel stereoforsterker koste en del mindre forhåpentligvis? Den må ha pre-out for sub da så klart.

Takk!

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant endelig en som virket perfekt både mtp pris og størrelse, men så står det 8 ohm minimum på høyttelerutgangene bak. Mine S4 er på 4 ohm

http://www.finn.no/f...nnkode=37339365

fml

EDIT: Eller har det ikke noe å si? På den forstkerkeren de nå er tilkoblet (og har vært i 2 år) står det både 6 og 8 ohm minimum, så det funker tydeligvis o.O

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Den der så sweet ut.

Hvordan fungerer dette med USB? Kommer den opp som en egen Playback Device på PCen når jeg kobler den til?

Og hvordan pleier HiFi-klubben å være mtp. pris? Tenkte å evnt. stikke til butikken deres for å slippe frakt, men hvis de er som en del andre så er det dyrere i fysisk butikk.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...