Heidi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Da var det litt lettere å forstå, siden du tok med den episoden i hovedinnlegget var det lett å tro at det var standardsvar fra deg når du blir bedt ut. Men er det egentlig noe problem du har? Er det ikke bare det at du er redd for å ta sjansen? Den usikkerheten har stort sett de aller fleste, ihvertfall i yngre år. Hva er det verste som skal skje om det viser seg at jenta du dater er ute etter pengene? Er det ikke bare å avslutte, ta kjærlighetssorgen som kommer, og så komme seg videre og håpe neste er bedre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Da var det litt lettere å forstå, siden du tok med den episoden i hovedinnlegget var det lett å tro at det var standardsvar fra deg når du blir bedt ut. Men er det egentlig noe problem du har? Er det ikke bare det at du er redd for å ta sjansen? Den usikkerheten har stort sett de aller fleste, ihvertfall i yngre år. Hva er det verste som skal skje om det viser seg at jenta du dater er ute etter pengene? Er det ikke bare å avslutte, ta kjærlighetssorgen som kommer, og så komme seg videre og håpe neste er bedre? Ja det er ikke direkte problem. Men takker for hjelpen uansett folkens, Skal se hvordan det går videre i livet =) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 For deg oppleves det kanskje som et problem, men det jeg mente var at de fleste har sånne tanker flere ganger, bare om andre ting enn penger. Utseendet, sosial status, sex, mulighet for barn etc. Det er mange grunner til at man er redd for at de man møter ikke er ute etter en selv som person. Og det er en vond følelse, men det er egentlig noe vi bare må risikere, om vi vil oppleve det gode med å møte denne ene en gang. Høres vel ut som en etablert kjerring på 40 her nå, men er bare noen få år eldre enn deg, og "omtrent singel", og kjenner igjen samme usikkerheten selv. Jeg prøver og feiler fortsatt, tror nettopp jeg har feilet den gangen her, derfor "omtrent singel".. Lykke til i letingen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 For deg oppleves det kanskje som et problem, men det jeg mente var at de fleste har sånne tanker flere ganger, bare om andre ting enn penger. Utseendet, sosial status, sex, mulighet for barn etc. Det er mange grunner til at man er redd for at de man møter ikke er ute etter en selv som person. Og det er en vond følelse, men det er egentlig noe vi bare må risikere, om vi vil oppleve det gode med å møte denne ene en gang. Høres vel ut som en etablert kjerring på 40 her nå, men er bare noen få år eldre enn deg, og "omtrent singel", og kjenner igjen samme usikkerheten selv. Jeg prøver og feiler fortsatt, tror nettopp jeg har feilet den gangen her, derfor "omtrent singel".. Lykke til i letingen! Takk skal du ha =) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
GinaP Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kan jo hende at du faktisk ser kjekk ut i jentenes øyner også og at de spør deg ut fordi de finner deg attraktiv. Helt enig med Ally Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg bryr meg om penger, og prøver å bruke fornuften når jeg bruker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå