AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei Jeg skal prøve å gjøre dette så kort som mulig.... Jeg bor med en rik familie ( jeg er ikke en asshole! ) Men jeg har lagt merke til at noen jenter i klassen prøver å be meg ut, men jeg takker nei når jeg får dette spørsmålet. For noen dager siden så var det en jente i klassen som ringte på, og spurte om jeg hadde lyst til å bli med på kino, svarte bare med 2 ord og lukka døra... Jeg har ikke så mange venner ( har mine egne grunne for det ) men liker å ha få venner, eller venner jeg stoler på. Jeg føler at de jentene som spør meg ut, spør meg bare fordi jeg har mye penger og får det meste av pappa, som sagt jeg er ikke en asshole. Jeg har en deltids jobb nå og prøver å skaffe meg penger selv. Det er bare det at jeg foler jentene som spør meg ut prøver bare å utnytte meg, er ikke sikker ofc men det er hva jeg føler og mener. Noen tips om hvordan jeg skal finne ut om de er "players" eller ikke? Bryr dere jenter noe om gutten er rik eller tjener vanlig? PS: Jeg er 19 snart 20, Bor i Asker og Bærum. Takk Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 jenter i oslo/bærum forelsker seg i lommeboken din, ikke deg. 6 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kan jo hende at du faktisk ser kjekk ut i jentenes øyner også og at de spør deg ut fordi de finner deg attraktiv. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Gå ut med dem, men ikke bruk mer penger enn andre ville gjort! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Gå ut med dem, men ikke bruk mer penger enn andre ville gjort! Dette høres kanskje idiotisk ut men om jeg skulle gå ut med en jente så spanderer gutten ofc =) Men jeg skal ikke si at jeg er VELDIG kjekk, men jeg ser jo bra ut føler jeg =) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Gå ut med dem, men ikke bruk mer penger enn andre ville gjort! Det er ikke noe problem å betale/spandere for dem, men skal jeg liksom være sammen med noen som er interessert i meg fordi jeg har mye penger? Det er jo ikke sånn en forhold skal være. Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hvis jenta spør deg om du vil være med på kino, så tar jeg det egentlig for gitt at hun betaler sin egen billett. Så jeg ser ingen grunn til å ikke bli med på det. Det er du som bestemmer hvor mye du vil bruke. Hvis de bare er ute etter lommeboka di/faren din så finner du det for ut, om du ikke strør rundt deg med penger Det er først DA du vet om de er interessert i deg for pengene eller ikke. Endret 12. september 2012 av NoxRy 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Prøv. Du vet ikke hva som skjer før du har prøvd. Er du grei, hyggelig og ellers en flott kar? Da kan du fint gå utifra at de liker deg, frem til de gir deg inntrykket av noe annet.. Altså.. jeg er 21 år gammel, og er vandt med å betale for meg selv. Jeg blir ''brydd'' hvis noen skal spandere på meg men lar dem gjøre det hvis jeg får gjengjelde det senere en gang. Vi finnes, så prøv Du vinner ingenting av å være redd for alt som kan gå galt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Prøv. Du vet ikke hva som skjer før du har prøvd. Er du grei, hyggelig og ellers en flott kar? Da kan du fint gå utifra at de liker deg, frem til de gir deg inntrykket av noe annet.. Altså.. jeg er 21 år gammel, og er vandt med å betale for meg selv. Jeg blir ''brydd'' hvis noen skal spandere på meg men lar dem gjøre det hvis jeg får gjengjelde det senere en gang. Vi finnes, så prøv Du vinner ingenting av å være redd for alt som kan gå galt. Ja skal se, altså jeg er ikke frekk mot noen er alltid hyggelig mot andre, selv om jeg ikke "godtar" de som invitere meg ut =) Håper jeg finner meg en som virkelig liker meg, ikke for hva jeg har! Takk PS: tar gjerne imot flere kommentar =) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 jenter i oslo/bærum forelsker seg i lommeboken din, ikke deg. skal si det er utrolig mange som gjør det ( oslo/bærum ) tror jeg XD Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Spør hvor mye pappaen hennes tjener før du tar en beslutning. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Svarte med bare 2 ord og lukket døra og er ikke en asshole. Hmmm. 6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Med mindre du har planar om å kjøpe diamantsmykke til alle damene på første date så ser eg ikkje den heilt store fallgruva. Du vil ikkje finne ut om dei er interessert i deg eller pengane før du har gjort eit forsøk. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enig med det de fleste andre her sier, du finner ikke ut av det før du har prøvd. Om noen hadde tatt seg bryet å ringe på døren min istedenfor å sende en sms og spørre om vi skulle gå på kino hadde jeg nok blitt litt sjarmert, men forventet at hun betalte sin egen billett. Du må nok bare gi folk en sjanse, du merker fort hvem som forventer at du skal betale eller hinter til det, og hvem som drar frem sin egen lommebok 1 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg ser virkelig ikke problemet her. Når hun ber deg ut så kan du strengt tatt forvente at hun betaler. God gammeldags skikk og bruk sier nemlig at det er den som ber noen ut som betaler. Ber hun deg ut kan du dermed med meget god grunn forvente at hun minst betaler sin del av kaka. Noe annet og hun er direkte frekk, og ikke minst ute etter lommeboken din. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du kan ikke anta at de er ute etter pengene dine hvis du ikke gir dem noe? Oppfør deg som om du ikke har mye penger og du skal se at de enten liker deg for den du er eller dropper deg helt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Altså det har ikke noe å si om hun betaler for kinoen eller no, men det er jo snakk om når man blir sammen, og jeg er jo ute etter en seriøst forhold, ikke noe som varer i 2-3 år, diskutere om noe helt patetisk og slår opp, det er jeg ikke interessert i. Man kan vel si det at jeg kanskje venter på den rette? eller er dette bare noe folk sier, for å "roe" dem ned? Jeg har stor respekt for kvinner men jeg legger merke til hva de prøver på og det er jeg ikke interessert i. Og det med at jeg svarte tilbake med 2 Ord og lukka igjen døra er av andre grunner, det med at jeg nevnte at jeg ikke er en asshole er F.eks ser på meg selv om bedre enn andre, mobbe folk fordi jeg som sagt føler meg bedre ( mer penger ) kjøpe meg de nyeste tingene som Ny bil, Rolex klokke, dyre klær ( å bry meg mye om merke ), eller gi faen i skole/jobb fordi pappa betaler.... Det kaller jeg asshole, jeg har hele live mitt prøvd på en måte å vise at jeg ikke er rik, vil heller føle meg blant andre ( som en vanlig gutt/mann ) håper dette ga dere litt mer info, kommer sikkert mer ut av meg senere =) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hei Jeg skal prøve å gjøre dette så kort som mulig.... Jeg bor med en rik familie ( jeg er ikke en asshole! ) Men jeg har lagt merke til at noen jenter i klassen prøver å be meg ut, men jeg takker nei når jeg får dette spørsmålet. For noen dager siden så var det en jente i klassen som ringte på, og spurte om jeg hadde lyst til å bli med på kino, svarte bare med 2 ord og lukka døra... Jeg har ikke så mange venner ( har mine egne grunne for det ) men liker å ha få venner, eller venner jeg stoler på. Jeg føler at de jentene som spør meg ut, spør meg bare fordi jeg har mye penger og får det meste av pappa, som sagt jeg er ikke en asshole. Jeg har en deltids jobb nå og prøver å skaffe meg penger selv. Det er bare det at jeg foler jentene som spør meg ut prøver bare å utnytte meg, er ikke sikker ofc men det er hva jeg føler og mener. Noen tips om hvordan jeg skal finne ut om de er "players" eller ikke? Bryr dere jenter noe om gutten er rik eller tjener vanlig? PS: Jeg er 19 snart 20, Bor i Asker og Bærum. Takk Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Jeg kommer fra, om ikke en sossefamilie, så er hvertfall mine foreldre hva man vil kalle "ressursterke" og min stefar lærte meg at skulle jeg la meg bli med ut med jentene, (eller guttene for den saks skyld) så skulle man insistere på at de spanderte på meg FØRST, for da visste man at det var faktisk interesse for personen og ikke lommeboka. (jeg er fattig nå BTW for min mor skilte seg fra min stefar, og jeg mistet ikke venner fordi jeg ble mindre "rik") -frank Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Men det er jo nettopp det du er når du svarer sånn, asshole altså. Om jeg ber ut en gutt, og han svarer meg med to ord og ikke mer, da hadde jeg blitt såra da! Han kunne da tatt seg bryet med å svare ordentlig, takke for invitasjonen osv. Går ann å være hyggelig selv om man ikke vil "vise" at man er rik. Og du må prøve, du kan ikke gå glipp av jenter fordi du er redd for at de er ute etter pengene dine! Mange jenter føler det på samme måte, dvs usikkerhet på om gutten liker henne, eller om han bare er ute etter sex. Eneste måten å finne det ut på er å prøve (og til tider feile). OT: Fikk forresten et "kompliment" en gang av en fyr jeg var ute med. Hadde danset og drukket øl hele kvelden, og fikk høre da vi skulle si hadet at jeg var "den billigste dama han hadde møtt". Jeg lo så jeg grein omtrent, skjønte jo at han mente det hyggelig, dvs at han slapp å spandere, men det kom ut ganske så feil 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Hei Jeg skal prøve å gjøre dette så kort som mulig.... Jeg bor med en rik familie ( jeg er ikke en asshole! ) Men jeg har lagt merke til at noen jenter i klassen prøver å be meg ut, men jeg takker nei når jeg får dette spørsmålet. For noen dager siden så var det en jente i klassen som ringte på, og spurte om jeg hadde lyst til å bli med på kino, svarte bare med 2 ord og lukka døra... Jeg har ikke så mange venner ( har mine egne grunne for det ) men liker å ha få venner, eller venner jeg stoler på. Jeg føler at de jentene som spør meg ut, spør meg bare fordi jeg har mye penger og får det meste av pappa, som sagt jeg er ikke en asshole. Jeg har en deltids jobb nå og prøver å skaffe meg penger selv. Det er bare det at jeg foler jentene som spør meg ut prøver bare å utnytte meg, er ikke sikker ofc men det er hva jeg føler og mener. Noen tips om hvordan jeg skal finne ut om de er "players" eller ikke? Bryr dere jenter noe om gutten er rik eller tjener vanlig? PS: Jeg er 19 snart 20, Bor i Asker og Bærum. Takk Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Jeg kommer fra, om ikke en sossefamilie, så er hvertfall mine foreldre hva man vil kalle "ressursterke" og min stefar lærte meg at skulle jeg la meg bli med ut med jentene, (eller guttene for den saks skyld) så skulle man insistere på at de spanderte på meg FØRST, for da visste man at det var faktisk interesse for personen og ikke lommeboka. (jeg er fattig nå BTW for min mor skilte seg fra min stefar, og jeg mistet ikke venner fordi jeg ble mindre "rik") -frank Det er ikke snakk om venner eller noe, jeg har bare få venner fordi jeg har valgt det selv. Men det mange snakker om er de "2 ordene" mine, som sagt jeg svarte bare med 2 ord fordi jeg veit hvordan hun er og at jeg bør holde meg unne henne, hvis dere vil at jeg skal forklarte Kort hvordan hun er, den er grei, Hun har hatt 4 forskjellige kjærester siden hun var 17 og som nå er 19, snakk om godt forhold... det er jo en grunn til at kjærestene hennes ikke er sammen med hun nå lenger, det eneste hun gjør i helgene er å feste, drikke og være ute på byen, hun skjenner meg så vidt, vi har gått i samme klasse nå for 1 år, siden kjæresten hennes slo opp så skal hun prøve seg på meg. Det er mer men jeg skal ikke gå inn på det. Jeg er ikke frekk, men jeg holder meg unna de jeg skal holde meg unna fra! Jeg er ikke sur eller en drittsekk som sagt =) Bare prøver å finne ut om det er noen som kan hjelpe meg litt med problemene mine. men tar gjerne imot kommentarer fra alle ( Even Trolls! ) Anonym poster: 233816f678077822f3f3656d6c943b38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå