Skillica Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ehh. så jeg started me å trene og spise sunnere for 1 måned siden.. Veier 83kg nå, er 15 år. Målet mitt er å slanke meg ned til 65kg. Så derfor spiser jeg sunnere, og mindre Men foreldrene mine sier og klager bare på at jeg skal bli syk osv.. Mens målet mitt er 65kg!! De sier bare at jeg så vidt spiser Hva skal jeg si til dem? Er sykt lei av å høre på det.. Og de bryr seg ikke om jeg sier mot... Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvis foreldrene dine er feite, sier du bare: "jeg prøver å ikke se ut som dere, vent å se" Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror det er ganske normalt. Jeg er voksen, flyttet hjemmefra for mange år siden og har egne barn; moren min klager fremdeles over at jeg spiser for lite. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Du sier ingen ting om kjønn og hvor høy du er. Du skriver heller ikke hva sunn mat du spiser og hvor mye. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Mulig foreldrene dine har rett. De ser bedre hva du faktisk spiser enn hva fremmede på et forum gjør (med den infoen du har gitt) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ehh. så jeg started me å trene og spise sunnere for 1 måned siden.. Veier 83kg nå, er 15 år. Målet mitt er å slanke meg ned til 65kg. Så derfor spiser jeg sunnere, og mindre Men foreldrene mine sier og klager bare på at jeg skal bli syk osv.. Mens målet mitt er 65kg!! De sier bare at jeg så vidt spiser Hva skal jeg si til dem? Er sykt lei av å høre på det.. Og de bryr seg ikke om jeg sier mot... Vanskelig å gi deg råd uten å vite om du er jente eller gutt, din høyde og hva du normalt spiser. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hva spiser du vanligvis i løpet av en dag da? Det er bra å være sunn, men det er også lett å tippe over til "for mye" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå