TMB Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hei, jeg har i dag et 5.1-system ved TVen, men jeg får ikke utnyttet det på grunn av plassmangel. Bakhøyttalerne blir nesten aldri brukt og har egentlig ikke noe for seg. Ønsker derfor å bruke disse på PCen Dette er høyttalerne. Hvor mye må jeg ut med for å få lyd i disse? Er ikke ute etter å bruke mange tusen på dette. Den forsterkeren jeg har nå kosta vel 2.5k og den spiller mer enn bra nok. Da burde vel stereoforsterker koste en del mindre forhåpentligvis? Takk! Endret 12. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Den billigste du finner. Jeg bruker en dynavoice d-amp til mine S4. Den er knøttliten 2x25 watt og drar de mer enn godt nok. Jeg tror faktisk håndflaten min er større. Kjøp deg en stereoforsterker brukt, da får du mye for pengene. Ellers den billigste du finner. S4 er ikke noen veldig avanserte høyttalere og krever ingen dyr forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå