Niklasp Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 – Vi har allerede én milliard søk hver dag, uten å prøve. Facebook vil lage egen søkemotor Lenke til kommentar
kasey Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Og den skal hete: "F*ckFace Search, Engine" 4 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det blir jo veldig morsomt når vi søker på noe, og så blir det automatisk delt om på veggen din.. 8 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Med dette vil potensielt Facebook få med seg nesten samtlige interesser til aktive facebook-brukere. Skummelt. 3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Google vil lage nettsamfunn, Facebook vil lage søkemotor, nothing new to see here... 9 Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 " Han vil imidlertid gjøre søket bedre, og heller gi brukerne svar på det de søker etter, ikke bare en haug av søkeresultater." Wolframalpha.com 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 " Han vil imidlertid gjøre søket bedre, og heller gi brukerne svar på det de søker etter, ikke bare en haug av søkeresultater."Wolframalpha.com Skulle til å se det når jeg så innlegget ditt, sært at den ikke er mer populær Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hva faen er det med sukkerberg og altid skal vite hva vi ønsker!? Han har drevet og foreslått alt mulig DRITT på FB som han TROR jeg liker! Noe jeg ikke er det STØV interisert i.. Hva faen tror han at han er? En jævla synsk trollmann? Han foreslår venner jeg aldri ar sett før, sider jeg overhode ikke liker, apper som jeg driter en lang marsj i! Når skal det ta slutt? "Her er et søk vi tror du vil like".. Om jeg leter etter noe så søker jeg på google, jeg søker da for faen ikke på facebook! Er så dritt lei all denne "vi vet hva du ønsker" og så ender det med å få det STIKK motsatte.. Frister mer og mer og melde seg ut, men da går jeg jo glipp av "ting som skjer" som jeg ellers ikke ville fått vist.. Fuck you FB! :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå