Gå til innhold

Cpu cooler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags kabinett har du da? Og hvilken prisklasse er det snakk om? Har du tenkt å overklokke?

Hvis du skal ha luftkjøling, så er Noctua NH-D14 best med tanke på ytelse. Men den er svær, ca 16cm høy. Du trenger altså et kabinett som er i hvert fall 16-17cm bredt. Du trenger også LP RAM-brikker.

Du kan også vurdere vannkjøling og Corsair H100, men den passer bare inn i kabinett med 2x120mm viftemontering på toppen, fordi du trenger en radiator.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg kan lese på andre fora sier at en CM Hyper 212 vil fungere med lignende RAM (G. Skill Ripjaws X).

Cooler Master Hyper 212 Evo

Dette er en god kjøler til prisen, og er en kjøler jeg har anbefalt til kjente og ukjente ved flere anledninger.

Vær obs på at jeg ikke har personlig erfaring med denne kjøleren og høye minnebrikker, og kan dermed ikke garantere noe som helst.

-Deluze

Lenke til kommentar

Det jeg kan lese på andre fora sier at en CM Hyper 212 vil fungere med lignende RAM (G. Skill Ripjaws X).

Cooler Master Hyper 212 Evo

Dette er en god kjøler til prisen, og er en kjøler jeg har anbefalt til kjente og ukjente ved flere anledninger.

Vær obs på at jeg ikke har personlig erfaring med denne kjøleren og høye minnebrikker, og kan dermed ikke garantere noe som helst.

-Deluze

Det er ikke en særlig bred kjøler, så det vil ikke være noen problem med høye RAM-brikker. Det vil bare være størrelsen på kabinettet som vil kunne være en begrensende faktor (men den skal passe i vanlige midi-kabinett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...