V. Haugen Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Stadig flere klager på innholdstjenester til mobilen. Forbrukerrådet: ? Det er dramatisk Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 De fleste problemer kan unngås om folk gidder å lese det med små skrift. SMS-abonnement til 90 kroner uka er en gjenganger. Det er faktisk et stort marked der ute som lever av stupide nordmenn. Og det kan de gjøre med loven i hånd. Den eneste måte å unngå dette er å vurdere grensene for hvor stupid man må være før man blir umyndiggjort. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Sitat fra artikkelen: "Det er en økning på 127 prosent og det er dramatisk" Det kan hende jeg er dårlig i matte, men det er vel ikke mulig at noe øker 127 prosent? Det går ann at det stiger med 127 klager men ikke prosent? Bare sier ifra Bare glem det min feil... Endret 12. september 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
kjeldahl Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 smarties1 - jaggu er du dårlig i matte! Snakk om å drite seg ut... 1 Lenke til kommentar
Henerike Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sitat fra artikkelen:"Det er en økning på 127 prosent og det er dramatisk"Det kan hende jeg er dårlig i matte, men det er vel ikke mulig at noe øker 127 prosent? Det går ann at det stiger med 127 klager men ikke prosent? Bare sier ifra Nei du er nok ikke så god i matte, det går. 1 Lenke til kommentar
Zombieslasher Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sitat fra artikkelen:"Det er en økning på 127 prosent og det er dramatisk"Det kan hende jeg er dårlig i matte, men det er vel ikke mulig at noe øker 127 prosent? Det går ann at det stiger med 127 klager men ikke prosent? Bare sier ifra Det er du som er dårlig i matte... Lenke til kommentar
mortalisk Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Synes ikke det høres så dramatisk ut. Salget har sikkert økt like dramatisk, og folk er absolutt like uforsiktige, så de kan ikke vente annet. Men de må vel ha noe å rettferdigjøre sin egen eksistens med. Personlig tror jeg deres forbrukerrådet er med å gi folk en falsk trygghet som øker antallet uforsiktige folk. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De fleste problemer kan unngås om folk gidder å lese det med små skrift. SMS-abonnement til 90 kroner uka er en gjenganger. Det er faktisk et stort marked der ute som lever av stupide nordmenn. Og det kan de gjøre med loven i hånd. Den eneste måte å unngå dette er å vurdere grensene for hvor stupid man må være før man blir umyndiggjort. Vi har veldig mange lover og regler som skal beskytte oss mot vår egen dummhet. Mens noen få er i overkant beskyttende eller fordyrende synes jeg de aller aller fleste er en God Ting. Det er ganske så uavhengig av hvor ofte jeg har behov for denne beskyttelsen selv. Jeg ser at behovet er stort der barn er involvert og vi burde faktisk slippe å måtte lese det med liten skrift når løgnaktig markedsføring skriker noe helt annet mot oss. Faktisk burde vi ikke bare være beskyttet av lovverket mot slikt men svindlerene burde straffes hardt og direkte når de kommer med løgnaktig merkedsføring. Er det noe vi kke trenger i markedet er det sms abonementsstjenester o.l. At de lever av stupide nordmenn er bare enda et argument for å stramme inn hardt på dette. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Seriøst?? Om du har kjøpt en app som du ikke er fornøyd med så gi det heller en dårlig rating. Dere har da mat og tak over hode så slutt å syt! Get over it!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg