deep750 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei, byttet ut min snart 10 år gamle linksys med ASUS RT-N66U, men har et problem. Jeg klarer ikke koble meg til det trådløse nettet. Får beskjed om at enheten ikke klarer å koble seg på. Har testet med to forskjellige bærbare og smartmobilen min. Jeg har ingen problemer med å koble meg til gjestenettet, kun det 'ordinære'. Noen som har vært borti tilsvarende? Evt generelle tips Har forsøkt å resette routeren, satte opp alt på nytt igjen, men fortsatt samme bugen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har en guide jeg har laget med hva som har funket for meg i nettverksproblemer. Se vedlegg. Det vanligste er jo feil koder, og på xp var det ofte feil antall tegn i koden. Svakt nettverkssignal eller hastighet på trådløse nettverk.doc Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Takk, skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Bruker du samme nettverksnavn som før? Hvis så er tilfelle, så kan det være at du må slette de gamle trådløs-instillingene fra PCen så du får lagt inn nye. Dette kan du gjøre i denne menyen. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Bruker du samme nettverksnavn som før? Hvis så er tilfelle, så kan det være at du må slette de gamle trådløs-instillingene fra PCen så du får lagt inn nye. Dette kan du gjøre i denne menyen. TAkk skal du ha. Brukte samme navn. Sletta det PC-en, og da fungerte det som det skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå