JokerN_ Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Dette har jeg faktisk trua på Hva tenker dere? http://www.dinside.no/896017/tjen-penger-paa-aa-leke-budbil 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror nok noen kommer til å kapre hele greia og kjøre budbil på fulltid. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Vel, nå kan man ikke ta på seg alle disse oppdragene i vilden sky, da vil man gå fullstendig i minus. Konseptet går på å ta med seg ting og tang, når man allerede har planer om å dra ett sted. Prisen man får for å ta med seg noe her, er ikke noe ekspress kjørings pris akkurat. Men såklart er det nok alltids noen som legger sammen flere ting, og lager en liten rute av det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Høres ut som en kjekk ting, jeg drar ikke rundt særlig ofte pga veinettet på vestlandet men om jeg kunne ha tjent en liten slant på å ta med meg noe greier om jeg skulle på konsert på østlandet elns så hadde jo det vært kjekt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvorfor ikke. Hvis jeg får 300kr i suppepenger når jeg alikavel skal ut på en lengre kjøretur, så er det vel bare win... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå