Multiverktøy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) skriv navn under, så lager jeg gruppe litt senere i dag og legger dere til mitt navn: tribalkonge Endret 12. september 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvorfor Skype?._. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 har ikke tatt meg til til og prøve andre ting og skype er jo bra nokk? hva kan du anbefale? Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Teamspeak 3 eller Mumble er vel mest naturlig å bruke til online spilling. 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) og dær kan jeg ENKELT ringe en bestemt gruppe med folk som prater norsk. og også prate videre når server byttes osv? HVA er bedre med mumle/ts3? Endret 12. september 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 0 bakgrunnstøy er grunn nok for min del. Eneste gangene jeg bruker skype er om jeg spiller med noen som ikke gidder å laste ned ts3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 saxy98 Må man ha alle mappackene? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 for og gjøre hva? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fordelen med skype er at samtalekvaliteten er 100% god iforhold til feks TeamSpeak. Ulempen er jo at micen er aktivert heletiden. Om man da har en dårlig mic så hører man litt "støy" fra de andre.. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 mic makro ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har ein ven som køyrer eigen Teamspeak server. Kun nordmenn der. Er vel ei betre løysning enn Skype vil eg påstå. I versjonen av Skype eg prøvde for ei stund sidan blei spel volumet dempa med ein gong nokon prata. Det var heldigvis ikkje slitande. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 skal teste ut TS i dag/morgen .. 1 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg vil gjerne game med noen, kjedelig å spille alene støtt. Skal spille hele helga fra og med NÅ så bare å legge meg til på skype. Heter mathiasfb, så bare legg meg til så kan vi game. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fordelen med skype er at samtalekvaliteten er 100% god iforhold til feks TeamSpeak. Ulempen er jo at micen er aktivert heletiden. Om man da har en dårlig mic så hører man litt "støy" fra de andre.. Har du noen gang vært admin for en ts3 server og lekt deg med settings? Finnes flust av funksjoner, blandt annet en for å skru opp lydkvaliteten i channels. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fordelen med skype er at samtalekvaliteten er 100% god iforhold til feks TeamSpeak. Ulempen er jo at micen er aktivert heletiden. Om man da har en dårlig mic så hører man litt "støy" fra de andre.. Har du noen gang vært admin for en ts3 server og lekt deg med settings? Finnes flust av funksjoner, blandt annet en for å skru opp lydkvaliteten i channels. Fremdeles ikke sammenlignbart med Skype. imo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Nei det har du rett i. Ts3 er overlegent Skype Endret 5. oktober 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
golfrider Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har et logitech f540 headset. Spill lyd fra ps3 og mic via pc/skype. Adskilt volum på de to kanalene og helt uten støy. Mic slåses av ved å vippe den opp. Ingen problemer i det hele tatt og så er det trådløst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå