blutut Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Siden det er markedsføring og ikke innovasjon som er Apples styrke så kan vi vel ikke regne med noe "groundbreaking". Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er igjen bare tull. Alt opptak av lyd, bilde og video fra Apple sine events er tillatt, bare du ikke bruker blitz/lys.Hvis ikke du har noe annet å komme med en patenttrolling så bør du la være å poste her. Tror du skal roe ned egoet ditt og lese tråden en gang til jeg, før du setter andre i bås - JEG har aldri sagt at det ikke er lov. Jeg sa bare at det ikke kom som noe sjokk - det på uttalelsen fra en annen bruker. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 En ting som kunne vært interessant å vite er hvem det er som betaler for å sende kanskje 2-3 skribenter til London for å dekke slike "begivenheter", som lanseringen av Samsung Galaxy S III nylig, og nå iPhone 5. Dersom Samsung og/eller Apple betaler reise og/eller opphold for amobils medarbeidere i slike tilfeller kunne det jo være fint om dette opplyses i artiklene som følger fra lanseringene. 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 En ting som kunne vært interessant å vite er hvem det er som betaler for å sende kanskje 2-3 skribenter til London for å dekke slike "begivenheter", som lanseringen av Samsung Galaxy S III nylig, og nå iPhone 5. Dersom Samsung og/eller Apple betaler reise og/eller opphold for amobils medarbeidere i slike tilfeller kunne det jo være fint om dette opplyses i artiklene som følger fra lanseringene. Tenker du at dette vil påvirke journalistene til å fremheve et produkt ? Gjøre de mindre objektive ? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 For eksempel. Det er ofte interessant å vite hvem som betaler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg