Kurt Lekanger Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Amobil.no er tilstede på lanseringen. I kveld kommer iPhone 5 Lenke til kommentar
RubenEriksen Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 neon som har en link til en stream ? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kommer nok ikke til å skaffe meg den, men blir interessant å se om Apple har fått fikset skjermen Lenke til kommentar
bajohansen Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Amobil.no er tilstede på lanseringen. I kveld kommer iPhone 5 Touch-sensor på baksiden hadde vært genialt. Ikke like stor som på forsiden men f.eks en kvadrat tomme på baksiden som gjør det mulig å scrolle gjennom nettsider/bilder/etc. Normal måte å holde iPhone på vil ikke komme nær denne sensoren. På den måte slipper man å legge fingeren over det man faktisk skal se på skjermen. Man flikker bare pekefingeren på baksiden :o)))) Apple......please deliver! Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sikker på at dere ikke er i San Francisco? For her i Norge er det den 12. September nå. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jepp, "Svaret får du ved å følge med her på Amobil.no fra klokken 19 onsdag 11. september." er om 1 år det Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er selvsagt mulig å følge med fra 11. september, men det er i dag kl 19 ting skjer. Fikset nå Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Er vi sikker på at iOS 6 kommer i kveld altså? Er tross alt bare på BETA4 og vi har da normalt hatt både BETA5 og BETA6 med iOS 5 og iOS 4? Ikke at jeg har merket så mye trøbbel at det gjør noe, men blant annet Maps er vell neppe ferdigutviklet enda og da må vell de forbedringene Apple ha gjort testes ut før de merker den som good to go? Kanskje det kommer en GM versjon. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Touch-sensor på baksiden hadde vært genialt. Ikke like stor som på forsiden men f.eks en kvadrat tomme på baksiden som gjør det mulig å scrolle gjennom nettsider/bilder/etc. Normal måte å holde iPhone på vil ikke komme nær denne sensoren. På den måte slipper man å legge fingeren over det man faktisk skal se på skjermen. Man flikker bare pekefingeren på baksiden :o)))) Apple......please deliver! Hvor små hender har du? Når jeg holder en iPhone er det ikke mye plass som er ledig på baksiden, da er det bedre om de kan sette opp volumknappene til å gjøre den jobben i web-browsere. Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Er spent på hva de lanserer. Det må være noe mer enn større skjerm, som for øvrig ikke er spesielt stor om den blir 4 tommer, for at jeg skal bli interessert. Føler at det er noe de godt kunne hatt allerede i 4S. Bare å følge med, med andre ord! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 neon som har en link til en stream ? Nei. Apple har meg bekjent videoforbud på pressekonferanser som dette, men filmer alltid selv og publiserer på events. apple. com kort tid etter. Riktig lenke: www.apple.com/apple-events/ Lenke til kommentar
Gigadash Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 neon som har en link til en stream ? Her http://new.livestream.com/cnet/iphone5 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Nei. Apple har meg bekjent videoforbud på pressekonferanser ... Nei, så overraskende at de innskrenker ting *shocked* Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Nei. Apple har meg bekjent videoforbud på pressekonferanser ... Nei, så overraskende at de innskrenker ting *shocked* Og det fullstendig feil. Som deltaker på slike ting er det bare fotografier med blitz som er forbudt under selve presentasjonene. Du kan ta så mange bilder du ønsker. Det er dog riktig at Apple ikke streamer pressekonferanser live, men de ble alltid lagt ut på Apple sine nettsider noen timer etter presentasjonen er ferdig. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Ja, det var snakk om video og ikke bilder her. Men til neste lansering spørs det om bilder er lov eller ikke også, for får de patenten på kontroll av mobil via gps plassering, så kan det hende de gjør noe med den saken.(for iprodukter iallefall) (forøvrig en patent som er tullete igjen, ikke bare for kontroller de vil ha over bruker, men for at styring av tlf via gps plassering har vært lenge og de er flere apps på det, men da selvfølgelig styrt av bruker) Endret 12. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har aldri skjønt hvorfor folk gidder å bruke masse penger på et produkt som ser 99% ut som det forrige...hmm, kanskje det bare er meg? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er vel det samme hvis man liker det og er fornøyd - selvfølgelig hvis den man har er begynt å skrante, ellers er det bare bortkastet penger. Men iPhone brukere skryter jo så over kvaliteten at da er det vel ikke noe grunn til å skifte ut heller. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, det var snakk om video og ikke bilder her. Men til neste lansering spørs det om bilder er lov eller ikke også, for får de patenten på kontroll av mobil via gps plassering, så kan det hende de gjør noe med den saken.(for iprodukter iallefall) (forøvrig en patent som er tullete igjen, ikke bare for kontroller de vil ha over bruker, men for at styring av tlf via gps plassering har vært lenge og de er flere apps på det, men da selvfølgelig styrt av bruker) Det er igjen bare tull. Alt opptak av lyd, bilde og video fra Apple sine events er tillatt, bare du ikke bruker blitz/lys. Hvis ikke du har noe annet å komme med en patenttrolling så bør du la være å poste her. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Gjesp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg