Gå til innhold

Noen som vet..?

CAiTiFF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kødder du?!??

Har du bestilt skjerm til nesten 200,000 spenn også vet du ikke om den passer til din bruk engang?!?? Når du skal kjøpe komponenter i den prisklassen er det vel greit å få testet den først, kanskje ikke så lurt å kjøpe den usett? Etter min mening kanskje litt i overkant med 61" skjerm for e.post og surfing, men den må jo være rå til å se film og spille spill på ;-) Du må virkelig ha for mye penger mellom hendene... Men lykke til likevel!

Jeg antar at du har mulighet til å sette oppløsningen slik at det stemmer med proposjonene på skjermen din, så det skulle ikke være noe problem. Det skulle jo egentlig bare mangle til den prisen. Kanskje kommer det litt ann på skjermkortet ditt også...

- Judaz -

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt ny skjerm, og lurer på om noen har noen erfaringer med den? Den er såkalt widescreen, og jeg lurer på om bildet vil bli "trykket sammen" av formatet? Bruker maskinen bare til surfing og email så det e viktig at den viser nettsider på en grei måte.

https://prisguiden.no/produkt/3731

her lukter jeg bullshit...

Bruker maskinen bare til surfing og email så det e viktig at den viser nettsider på en grei måte.

enten så er du en liten fjomp som drømmer, eller så er du en rik tosk som ikke vet hva du skal bruker penger på 8)

dessuten kjører den 1365x768 oppløsning.. alt for lite spør du meg, men dette er ingen standard oppløsning for enkle skjermkort, så det er mulig du må skaffe et nytt skjermkort.. (hvis det ikke er mulig å endre via software da)

Lenke til kommentar

Plasma skjermer er ikke bra for statiske bilder og er derfor lite egnet for data. Dvs lett å få burn-in.

Som en annen i forumet sa:

Det er kjedlig å se titanic med "ammo" nede i høyre hjørne.

btw: varslet moderator om denne posten her og tipper du får en lengre ferie.....

Lenke til kommentar
Kødder du?!??

Har du bestilt skjerm til nesten 200,000 spenn også vet du ikke om den passer til din bruk engang?!?? Når du skal kjøpe komponenter i den prisklassen er det vel greit å få testet den først, kanskje ikke så lurt å kjøpe den usett? Etter min mening kanskje litt i overkant med 61" skjerm for e.post og surfing, men den må jo være rå til å se film og spille spill på ;-) Du må virkelig ha for mye penger mellom hendene... Men lykke til likevel!

Jeg antar at du har mulighet til å sette oppløsningen slik at det stemmer med proposjonene på skjermen din, så det skulle ikke være noe problem. Det skulle jo egentlig bare mangle til den prisen. Kanskje kommer det litt ann på skjermkortet ditt også...

- Judaz -

OK, da skal jeg ha en DVD brenner.

ta kontakt på [email protected] :lol:

Lenke til kommentar
penger er absolutt ikke et tema

Store forandringer i det siste?

26 Feb 2002:

altså.. i afrika har de ikke mat.. og dere bruker tid og tusenvis av kroner på å få høy 3d mark score..?

ENORME

:woot::woot: arvet 28 millioner dollar. Min onkel var stålmagnat. Steel tycoon.

Du tipset moderator om denne tråden fordi....?

Lenke til kommentar
...fordi jeg lukter ferie........lang ferie........

hmm.. det er vel noe du strengt tatt burde ta opp med dine arbeidsgivere og ikke plage forumadmins med. Jeg hører Wing har noen meget bra Kypros-tilbud om dagen.

men seriøst... :shrug: tror du jeg drar dere i beinet?

Lenke til kommentar

Jeg tviler på om den skjermern der har en oppløsning som står i stil med størrelsen. Kombinasjonen liten oppløsning og stor skjerm til bruk i med email og surfing er ikke det lureste. Dette stinker av en slik post som en lager bare for å prøve å imponere så jeg tror dette bare er tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...