Arodem Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ti lovende indie-spill kommer til Steam i løpet av de neste månendene. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Nesten småskuffende utvalg! Men det er jo noen godsaker blant resten der da. Er vel faktisk fem spill der som jeg hadde stemt på. Ikke verst det. (Selv om de ikke var blant favorittene mine.) Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjekt å se Routine klarte å hoppe over gjerdet. Det gjelder forsåvidt også Black Mesa. Vet ikke så mye om de andre spillene. Av de mindre kjente spillene, håper jeg at The Shadow of Ancestors får det grønne lyset. Lenke til kommentar
B1GP7 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 noen av spillene som er spilt av pewdiepie osv der jo! McPixel, Cry of Fear, No more room in hell Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Bare synd at Towns tok en ganske rar vending i gameplayet men for de som er interessert vil jeg anbefale å ta en titt på når sips spiller det, var forresten der jeg fant Towns fra starten av og mange andre: Vil bare påpeke at mye har skjedd siden de første episodene og vil anbefale å se noen av de siste videoene til sips Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Black Mesa, day one! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjekt. Har kjøpt Project Zomboid fra før av, og det skal bli fint å kunne få det i biblioteket mitt på Steam. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Flott å se Cry of Fear . Installerte det, men fikk OpenGL-feil hver gang jeg prøvde å starte det, så ga litt opp. Black Mesa og Routine overrasker ikke meg. Ikke at jeg gidder å ta meg bryet med å se igjennom hva som finnes der. Enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå