Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig en fornøyelig tråd å følge med i :)

Jeg fatter ikke at man kan være så til de grader spente på en telefon, som egentlig er helt ordinær, og som ikke skiller seg nevneverdig ut. Må jo være noen gamle nokiahjerter som er begynt å slå for fullt igjen. La oss nå bare håpe at telefonen innfrir forventningene som jeg opplever er skyhøye. Lykke til, og post gjerne flere brukererfaringer og mindre sporingsnummer... :)

Lenke til kommentar

For min del er spenning mest rundt Win phone 8 OS'et. Fikk prøvd Win 8 på en Samsung tablet i går og synes det var overraskende bra. Så gleder meg veldig til å få prøvd det på en telefon. Fikk sporingsnummer i dag etter jeg bestilte telefonen i går så er veldig spent på når den dukker opp.

Lenke til kommentar

For min del er spenning mest rundt Win phone 8 OS'et. Fikk prøvd Win 8 på en Samsung tablet i går og synes det var overraskende bra. Så gleder meg veldig til å få prøvd det på en telefon. Fikk sporingsnummer i dag etter jeg bestilte telefonen i går så er veldig spent på når den dukker opp.

Det er noe annerledes, men den passer inn i familien som et søskenbarn.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Anbefaler forresten de som har Windows 8 og også se på Xbox music pass. Føles ut som det er en blanding av spotify og appstore. Litt uvant og ukjent med utvalget, men har funnet en del bra og det ser ut til å fungere veldig godt i WP8.

Samt at man slipper trege Spotify- eller WiMP-apper. Dere som har brukt Spotify eller WiMP på WP7, vet nok hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at man kan være så til de grader spente på en telefon, som egentlig er helt ordinær, og som ikke skiller seg nevneverdig ut.

 

Den skiller seg kanskje ikke ut hvis man ser på cpu, minne og sånt. Men det er så absolutt en premium-telefon på lik linje med Nexus 4 og iPhone 5. Forskjellen er at WP8 er ikke en iterasjon over WP7 på samme måte som iPhone 5 er over iPhone 4S. På den måten er 920 med WP8 noe større pga den ikke er en iterasjon over 900 med WP7. (Selv om tallene skulle tilsi det).

 

Når det er sagt så falt valget mye pga hvor bra bilde den tar i dårlige forhold. Og det er typisk dårlige forhold hvor jeg vil ta et bilde og normalt sett ender opp med noe blurry eller mørkt crap.

At man kan bruke mobilen med hansker er kanskje en av de mest undersolgte featuren for oss nordmenn.

 

I bunn og grunn så er det mest fordi 920 er den første riktige Windows Phone-enheten som har kommet. Jeg har selv en Lumia 800 og det går ikke an å sammenligne de.

Så noen vil nok ha den fordi den er en god WP8-enhet (som jeg), andre vil nok ha den fordi de er lei Android eller Iphone og syns WP8 virker lovende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nokia navigation/maps fungerer offline.

 

er det noen som får til Xbox music på telefonen? jeg får errorcode c101a9c7. Men jeg betaler 99 kr i mnd og det fungerer fett på windows 8 pcen, men ikke wp8

 

Offlines maps er konge ja, første jeg gjorde var å legge inn Norge :)

 

Jeg har ikke hatt noen problemer med Xbox music. Feilkoden du nevner linker bare til folk som har problemer med Zune i 2010-2011 :\

Lenke til kommentar

Newnick: min innfrir til de grader, hatt den i tre uker og enda en fryd å plukke den opp fra sofaputa og knotre litt. Digger facebookchat-integreringen, veksler mellom pcn og mobilen konstant, da jeg går ut og røyker i ny og ne, blandt annet.

 

Elsker skjermen og hvor smooth OSet er. Hjemmeskjermen på wp8 er langt bedre enn jeg har hatt på galaxyene mine, selv om jeg har en del mer peiling på launchers og personalisering enn mange.

 

WP8 var salgspunktet som lokket mest, men wp8 pluss designet pluss Nokias apper pluss trådløs lading var vel komboen som solgte meg.

 

Rett og slett en fryd på lik linje med når jeg fikk SGS3en, om ikke større.

 

Helt klart en mobil i toppklassen, rett ved sgs3, iphone5 og nexusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...