toreae Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Avstanden er det viktige. Edit, til CreativeFantasy. Endret 28. november 2012 av toreae Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Live streamen til Nokia: http://www.nokia.com/gb-en/products/switch/ Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det kommer helt an på hvor mange de har på lager, og når de eventuelt får fler. Men du må nok regne med minst 1-2 uker uten at jeg kan si noe sikkert. Minst 1-2 uker O_o.. ? Det sto bekreftet dato 29.november når jeg bestilte, da bør de vel ikke bruke så lang tid..? Avstanden er det viktige. Edit, til CreativeFantasy. Bor i Oslo Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det flere som får en blank side ved å gå inn på db.no? Men om man så prøver igjen så vises hele siden? Har skjedd meg flere ganger nå :S Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det flere som får en blank side ved å gå inn på db.no? Men om man så prøver igjen så vises hele siden? Har skjedd meg flere ganger nå :S fngerer perfekt her? Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kjenner jeg blir veeeldig skuffa dersom Elkjøp ikke holder ord, og faktisk sender min gule Lumia 920 i morgen 29.11 Ser for øvrig at de ikke har flere Telenorlåste Lumia 920 igjen. Det kan tyde på at jeg er med i de heldige første som bestilte tidlig Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Til Triple_DES Problemer med nettsiden til Dagbladet med windows telefon er kjent også av Dagbladet. De har sagt at de ikke vil endre på nettsiden sin da det er så ekstremt få Windows baserte telefoner, skikkelig arrogang iPhone og Android fanboy klubb altså. Tenker de kommer til å tenke seg om når Windows Mobil 8 har vært i salg noen måneder. Vi får ønske de god bedring. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ipad.db.no funker hvis en absolutt må innom den "avisen". Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Står sendt på min hos Lefdal, men sporingslinken sier bare at posten ikke har motatt noe enda:/ De skulle sendt den ut slik at den kom fram til 29. hadde ikke vært noe problem om de sendte den sist torsdag, tar vel 7 dager med posten hit. DB er offesielt av besøkslisten min nå, har samme problemet på WP7.5, funker hvis du går inn på tablet versjonen dvs ipad.db.no. Går kun inn der med en browser som har add block uansett, er jo pinelse å surfe den siden uten. går du inn på en side med video så autoavspiller den reklamene på 100% volum uten mulighet til å pause eller skru ned. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 ja ok nå merker jeg det. den loader bra. ingenting hvitt. du ser kun øvre del av nettsiden. prøver man å bla ned så finnes det ingenting :S vg.no fungerer bedre Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 damn.. Nokia maps er topp!!!! jeg får gps fix på 2-3 sekunder!!! med gamle samsung s1 tok det opptil 3 minutter Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som vet om IE bookmarks fra Windows 8 synces over på telefonen også? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) damn.. Nokia maps er topp!!!! jeg får gps fix på 2-3 sekunder!!! med gamle samsung s1 tok det opptil 3 minutter Kan navigasjonen brukes i offline modus? Endret 28. november 2012 av CreativeFantasy Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg fikk nettopp email fra Lefdal at min Rød Nokia LUmia 920 er sendt,fikk sporingsnummer også,jeg bestilte min i går kveld da det stå at dem har 5+ på lager. Jeg bare håper dette er sant da får jeg mobilen likevel før jeg drar på ferie lørdag morgen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Kan navigasjonen brukes i offline modus? Ja. Panorama tatt med 920: http://www.esato.com/phonephotos/cam/apple/iphone_5/201211120217k4m3c5.jpg 2 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Skulle da nesten tro det var med en iPhone 5. Edit: Ser forøvrig at nokiafreecharger.com har lagt til en ny tekstlinje på nettsiden i løpet av dagen. "Open for UK residents only". For noe lurendreieri Endret 28. november 2012 av Konnis 2 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja. Panorama tatt med 920: http://www.esato.com/phonephotos/cam/apple/iphone_5/201211120217k4m3c5.jpg Nokia e7 skulle ha dette også, men fant aldri ut hvordan det skulle brukes. Hadde jeg ikke tilgang til nett ville navigasjonen ikke funke.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg fikk nettopp email fra Lefdal at min Rød Nokia LUmia 920 er sendt,fikk sporingsnummer også,jeg bestilte min i går kveld da det stå at dem har 5+ på lager. Jeg bare håper dette er sant da får jeg mobilen likevel før jeg drar på ferie lørdag morgen. Hvis det er tilfelle må jeg bare nevne at det er helt hårreisende. Jeg bestilte rød lumia 2 november, og min er ikke sendt! 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg bestilte i oktober og må vente til langt ut i desember/tidlig januar. Du får den jo om ikke så lenge Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, men allikevel! skal man ha noe igjen for å forhåndsbestille burde de hvert fall følge køen. Det er tross alt firmaets fortjeneste at folk forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå