Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det kommer helt an på hvor mange de har på lager, og når de eventuelt får fler. Men du må nok regne med minst 1-2 uker uten at jeg kan si noe sikkert.

Minst 1-2 uker O_o.. ? Det sto bekreftet dato 29.november når jeg bestilte, da bør de vel ikke bruke så lang tid..?

 

Avstanden er det viktige.

 

Edit, til CreativeFantasy.

Bor i Oslo

Lenke til kommentar

Til Triple_DES

Problemer med nettsiden til Dagbladet med windows telefon er kjent også av Dagbladet.

De har sagt at de ikke vil endre på nettsiden sin da det er så ekstremt få Windows baserte telefoner, skikkelig arrogang iPhone og Android fanboy klubb altså. Tenker de kommer til å tenke seg om når Windows Mobil 8 har vært i salg noen måneder.

 

Vi får ønske de god bedring.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Står sendt på min hos Lefdal, men sporingslinken sier bare at posten ikke har motatt noe enda:/

De skulle sendt den ut slik at den kom fram til 29. hadde ikke vært noe problem om de sendte den sist torsdag, tar vel 7 dager med posten hit.

 

DB er offesielt av besøkslisten min nå, har samme problemet på WP7.5, funker hvis du går inn på tablet versjonen dvs ipad.db.no. Går kun inn der med en browser som har add block uansett, er jo pinelse å surfe den siden uten. går du inn på en side med video så autoavspiller den reklamene på 100% volum uten mulighet til å pause eller skru ned.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp email fra Lefdal at min Rød Nokia LUmia 920 er sendt,fikk sporingsnummer også,jeg bestilte min i går kveld da det stå at dem har 5+ på lager.

Jeg bare håper dette er sant :) da får jeg mobilen likevel før jeg drar på ferie lørdag morgen.

 

Hvis det er tilfelle må jeg bare nevne at det er helt hårreisende. Jeg bestilte rød lumia 2 november, og min er ikke sendt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...