Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der.

 

Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem.

Lefdal prøvde hvertfall informere, kan ikke si mange andre gjorde det. Dessuten var ikke Lefdal alene om å endre dato, men de kunne hatt en "Ubekreftet xx.xx.xx" istedet for å skrive "På lager xx.xx.xx".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

E-posten starter med:

"

 

Varen er sendt fra lager

 

 

 

 

Bestillingsnummer: XXXXX

Ordredato: 20.11.2012

 

Du kan følge sendingen din ved å klikke på denne lenken: [LINK TIL SPORING]"

Lenke til kommentar

Er det sånn at butikker har sånne ladeputer inne enda eller blir det nok en lang ventetid på de? Kunne tenkt meg å kjørt innom et sted i morgen og plukket opp en

 

Fikk min fra netbutikken til Trigcom i dag. De har vel en butikk i Oslo du kan prøve.

 

Laderen er for øvrig utrolig praktisk! Lader raskere enn forventet også.

Lenke til kommentar

Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet.

 

Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel :dribble:

 

k7O8q.jpg

Lenke til kommentar

Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet.

 

Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel :dribble:

 

k7O8q.jpg

 

Haha!! Smart, men vil det funke gjennom papp&tre?

Lenke til kommentar

Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet.

 

Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel :dribble:

 

[url=

 

Strøkent! Hadde vært rått å bare ha merket opp fire små vinkler på bordet der hjørnene på ladeputa er!

Tenk når folk er på besøk og spør "Hvorfor har du fire små merker på bordet ditt?"

- "Åjå det ja. Det er bare mobil-ladern min :) "

Idet du legger telefonen mellom merkene på bordet, og den gir fra seg et lite pip, ser du haka deres helt nede på knærne.. :omg:

 

It's going to be LEGEN..wait-for-it..... DARY! :w00t::mrgreen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...