TheMoose Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bing etter målene på den LOL, tok lit tid før jeg skjønte den. Har aldri hørt det utrykket brukt av andre enn meg før. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Da er min også sendt.. Lefdal. Endret 28. november 2012 av MaKo0 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) hæ. må man ha microsim for å bruke lumia 920? Ja, som med lumia 800, 900 og N9. Dette får du tak i hos uansett leverandør av din teleoperatør i butikk, feks elkjøp, euronics, spaceworld, lefdal, telekiosken, netcombutikkene, osv. Oppe og går på noen minutter. Endret 28. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Argai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fikk hentelapp i posten nå! Men på sporingssiden står det fortsatt "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" *Løper på postkontoret og håper at de ikke har sendt meg en narrehentelapp* 1 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som har en enkel måte å få syncet mine Chrome bookmarks til telefonen? Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, som med lumia 800, 900 og N9. Dette får du tak i hos uansett leverandør av din teleoperatør i butikk, feks elkjøp, euronics, spaceworld, lefdal, telekiosken, netcombutikkene, osv. Oppe og går på noen minutter. på djuice står det -Vanlig SIM-kort/Micro-SIM -Nano-SIM (for iPhone 5, iPad mini) er microsim og sim-kort det samme da? :s Lenke til kommentar
Argai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tydeligvis Posten som er på bærtur angående de som ikke har fått noe mer enn "Ingen sending er mottatt foreløpig" Pakken lå på postkontoret! Oh joy! Unboxing in progress! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 på djuice står det -Vanlig SIM-kort/Micro-SIM -Nano-SIM (for iPhone 5, iPad mini) er microsim og sim-kort det samme da? :s Djuice sine normale SIM-kort har et micro-SIM "innebygd" i kortet, slik at du bare legger litt trykk på senterdelen av SIM-kortet så popper det et micro-SIM ut av midten. 1 Lenke til kommentar
Argai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Aller første jeg reagerte på var at mobilen "skrangler" litt når den vibrerer. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Djuice sine normale SIM-kort har et micro-SIM "innebygd" i kortet, slik at du bare legger litt trykk på senterdelen av SIM-kortet så popper det et micro-SIM ut av midten. flott!! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i lade-pute til 920-en? Tenker på den i plastikk som kommer i forskjellige farger. Helst steder som har den på lager. Edit: Endte opp med å bestille fra Expansys Endret 28. november 2012 av Vakuum Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Tydeligvis Posten som er på bærtur angående de som ikke har fått noe mer enn "Ingen sending er mottatt foreløpig" Pakken lå på postkontoret! Oh joy! Unboxing in progress! Gratulerer Håper alle som har bestilt får den raskt. Denne er helt rå ❗❗ Første melding med ny gul Lumia 920 Nettleser'n er kjemperask og tastaturet er bare nydelig Endret 28. november 2012 av Xaphoon Lenke til kommentar
nødnummer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Aller første jeg reagerte på var at mobilen "skrangler" litt når den vibrerer. Noen som har opplevd det samme? Noe slikt: http://www.youtube.com/watch?v=6Gk5PZ2mIfw Ifølge wpcentral ser det ut som om det bare er slik Lumia 920 er. Ikke helt premium kanskje. http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-920/202100-bug-defect-checklist-new-future-lumia-920-owners.html Lenke til kommentar
Nado Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Da har jeg fått min! Er det noen andre enn meg (Telenor/Djuice) som ikke får logget inn med microsoft-konto under oppsett? Jeg får ikke noen dekning før ETTER at mobilen er satt opp. :/ En annen ting er at helt øverst i applikasjonslisten så er det et merkelig navn der Telenor Faktura skal stå. En fil-lokasjon som i windows. C:\ etc..... Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Aller første jeg reagerte på var at mobilen "skrangler" litt når den vibrerer. Noen som har opplevd det samme? https://www.google.no/search?client=opera&q=vibrate+rattle+lumia+920&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#hl=no&safe=off&client=opera&hs=ls6&tbo=d&channel=suggest&sclient=psy-ab&q=vibration+rattle+lumia+920&oq=vibration+rattle+lumia+920&gs_l=serp.3...2394.4215.0.4414.9.9.0.0.0.4.190.872.5j4.9.0...0.0...1c.1.gSO7kKKBswA&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=6ee4d6cbc2793aef&bpcl=38897761&biw=1858&bih=1116 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hørte noen rykter om at det var pga kameraet. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Da har jeg fått min! Er det noen andre enn meg (Telenor/Djuice) som ikke får logget inn med microsoft-konto under oppsett? Jeg får ikke noen dekning før ETTER at mobilen er satt opp. :/ Ok, det var nok bare jeg som var litt kjapp her, resetta telefon og alt OK Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg vil tro det er kameraet som klirrer litt. Det er jo hengt opp i noe leamikk for stabiliseringa sin del. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) på djuice står det -Vanlig SIM-kort/Micro-SIM -Nano-SIM (for iPhone 5, iPad mini) er microsim og sim-kort det samme da? :s Nå vet jeg at du har fått svar på spørsmålet ditt allerede, men føler for å presisere litt ang. begreper her. Det originale sim-kortet har samme størrelse som et bank-kort, og ble bruk i telefoner for virkelig lenge siden. Da dyttet man HELE kortet i telefonen. Slik kommer dagens sim-kort også, men man trykker ut det kortet man ønsker. Mini-sim er det mest vanlige sim-kortet idag, og har vært brukt i mange år. Micro-sim er den nye typen, hakket mindre enn mini-sim, og er det som brukes i Lumia 920. Nano-sim er Apple sin standard. EDIT: Bilde http://upload.wikime...Sim_Card_v2.svg Endret 28. november 2012 av Gandulf Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Når det står: Under transport til terminal. 28.11.2012 04:11, 0024 OSLO ...betyr det da at den er på vei TIL Oslo, eller på tur FRA Oslo og til neste postterminal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå