Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendt e-post til Kjedehuset jeg også. Fatter ikke hvorfor de ikke bare kan sende denna telefonen! Har jo fått kvittering med IMEI og hele pakka :( Men og faktisk levere den til Posten blir vel litt vanskelig for dem :p

 

*frustrert*

 

Edit: Håper dere koser dere dere som har fått den :)

Endret av Argai
Lenke til kommentar

Mitt første innlegg her inne etter å ha lest igjennom hele tråden. :)

 

Har noen oversikt over hvilke butikker i Oslo som garantert får inn noen til i morgen, og eventuelt tips til hvor det er lurt å møte opp for å sikre seg en sort 920? Har ringt både Spaceworld Megastore og Nokia Concept Store, men sistnevnte får ingenting mens Spaceworld får inn tre stykker låst til Telenor...

Lenke til kommentar

Mitt første innlegg her inne etter å ha lest igjennom hele tråden. :)

 

Har noen oversikt over hvilke butikker i Oslo som garantert får inn noen til i morgen, og eventuelt tips til hvor det er lurt å møte opp for å sikre seg en sort 920? Har ringt både Spaceworld Megastore og Nokia Concept Store, men sistnevnte får ingenting mens Spaceworld får inn tre stykker låst til Telenor...

 

Spaceworld på Strømmen storsenter og Spaceworld Lillestrøm skal få inn(har vel fått i dag men får ikke selge før i mora).Men vet ikke om de selger uten abb eller om de er låst til Telenor.Hør med dem og lykke til på jakten:)

Lenke til kommentar

For de forståsegpåerene som har skrevet at NOKIA er på dødens rand. Leste nettopp at aksjene har økt med 30% grunnet salg og etterspørsel av Lumia 920. Når man vet hvor store NOKIA egentlig er, beviser dette at Lumia 920 nå fremstår som en formidabel suksess, kanskje større enn N95 engang var (10 mill). :ohmy:

Lenke til kommentar
For de forståsegpåerene som har skrevet at NOKIA er på dødens rand. Leste nettopp at aksjene har økt med 30% grunnet salg og etterspørsel av Lumia 920. Når man vet hvor store NOKIA egentlig er, beviser dette at Lumia 920 nå fremstår som en formidabel suksess, kanskje større enn N95 engang var (10 mill). :ohmy:
Det er VELDIG lovende, men tror det vil vær mer representativt når vi får se resultatene fra Q4 2012 ! Uansett, *spennende*
Lenke til kommentar

For de forståsegpåerene som har skrevet at NOKIA er på dødens rand. Leste nettopp at aksjene har økt med 30% grunnet salg og etterspørsel av Lumia 920. Når man vet hvor store NOKIA egentlig er, beviser dette at Lumia 920 nå fremstår som en formidabel suksess, kanskje større enn N95 engang var (10 mill). :ohmy:

Hvis du tenker på bunnen i august på 2.4 per aksje så.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Er det mange førstegangskjøpere av Windows Phone her? Det kan jo for så vidt virke sånn ettersom ingen andre WP-telefon har hatt en så massiv forumtråd.

 

Trådstarter: Er det mulig å sette opp en avstemning over hvilken farge folk har valgt? (Jeg er glad i statistikk)

Lenke til kommentar

 

 

Her er svaret jeg fikk når jeg spurte Lefdal. Har hatt ordre inne siden 28.10, men nå har leveringsdatoen forsvunnet fra ordreoversikten:

"Hei og takk for din henvendelse

Vi kan dessverre ikke se akkurat hvilket nummer i rekken din ordre er, men den blir sendt fra oss i løpet av denne uken, uke 48.

Du vil motta sporingsnummet på mail når den er sendt.

 

Vi ønsker deg en fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!"

 

Min telefon som ble bestilt når Lefdal hadde tilbud på den har jeg fått sporingsnummer på, så får den nok i morgen eller fredag. Var nok ikke det smarteste å avbestille fra din side.

 

Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der.

 

Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
Spaceworld på Strømmen storsenter og Spaceworld Lillestrøm skal få inn(har vel fått i dag men får ikke selge før i mora).Men vet ikke om de selger uten abb eller om de er låst til Telenor.Hør med dem og lykke til på jakten:)
Takk for forslagene, men butikkene hadde ikke fått inn noen ennå. Pratet med butikken på Strømmen, de tippet mid desember. Lillestrøm hadde ikke peiling, men håpet selvfølgelig at noe skulle dukke opp i morgen.

 

Blir ikke enkelt, dette... :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der.

 

Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem.

 

Nå har det dukket opp sporingsnummer på "min side" på lefdal, og status er "sendt". :dribble::w00t::green:

Endret av janvmoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...