Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lefdal har fjernet Nokia Lumia 920 fra nettsiden sin. Jeg var lovet at telefonen skulle bli sendt til meg den 29 November før jeg avbestillte der. skulle vært artig og høre om det er noen som har fått tilsendt noen mobiltelefon, for å se om de hadde vært til å stole på.

 

Her er begrunnelsen for å fjerne den, de skylder på USA. Dette i og for seg høres teit ut, det må vel gjelde hele verden.

 

Fra Facebooksiden til Lefdal:

Vi har tatt bort Lumia 920 fra nettsidene midlertidig da vi har ekstremt liten tilgang på telefonen, samt usikker leveringsdato fremover. Nokia har solgt mye mer enn de hadde forventet i USA og dette har gått utover antall enheter som blir levert til norden. Da vi har forhåndssolgt et større antall vil vi nå fokusere på å få levert ut telefoner til disse kundene.

 

Det stemmer at Netcom ikke får inn telefoner før sent i Desember, tidlig Januar for de som ikke er sikker om infoen som står på deres nettside.De skal ha skryt for å være raske med å svare på mail.

 

Kjedehuset svarer ikke på mail, Expert svarer ikke på mail. De er ihvertfall jævlig trege med å svare.

 

Her er svaret jeg fikk når jeg spurte Lefdal. Har hatt ordre inne siden 28.10, men nå har leveringsdatoen forsvunnet fra ordreoversikten:

"Hei og takk for din henvendelse

Vi kan dessverre ikke se akkurat hvilket nummer i rekken din ordre er, men den blir sendt fra oss i løpet av denne uken, uke 48.

Du vil motta sporingsnummet på mail når den er sendt.

 

Vi ønsker deg en fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!"

Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt hos Telenor som fortsatt har "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" på status hos Posten?

Det betyr vel at du har den i løpet av et par dager. Det er meldingen du får når forsendelsen er registrert hos Telenor, men ikke hentet/innlevert/behandlet av Posten enda såvidt jeg har forstått.

Jeg hadde samme melding i går helt fra til følgende melding dukket opp

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 27.11.2012 17:50 3169 STOKKE

 

Så du kan jo sjekke igjen senere i dag og se om det endrer seg.

Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt hos Telenor som fortsatt har "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" på status hos Posten?

 

Ja, som allerede nevnt så er det samme hos meg. Har ringt kjedehuset tre ganger og venta opptil 10 min uten svar. Også sendt Mail. Småirritert. Har et bittelite håp om at det ligger hentelapp hjemme, men tviler. Bestilte også rett etter de la ut for salg.

Lenke til kommentar

Det betyr vel at du har den i løpet av et par dager. Det er meldingen du får når forsendelsen er registrert hos Telenor, men ikke hentet/innlevert/behandlet av Posten enda såvidt jeg har forstått.

Jeg hadde samme melding i går helt fra til følgende melding dukket opp

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 27.11.2012 17:50 3169 STOKKE

 

Så du kan jo sjekke igjen senere i dag og se om det endrer seg.

 

Ja, jeg vet det. Det er bare det at nå har den stått på det i over et døgn! :(

Lenke til kommentar
Det betyr vel at du har den i løpet av et par dager. Det er meldingen du får når forsendelsen er registrert hos Telenor, men ikke hentet/innlevert/behandlet av Posten enda såvidt jeg har forstått. Jeg hadde samme melding i går helt fra til følgende melding dukket opp Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 27.11.2012 17:50 3169 STOKKE Så du kan jo sjekke igjen senere i dag og se om det endrer seg.
Ditto. Den har nok blitt sendt fra lageret men ikke videresendt fra postkontoret enda.
Lenke til kommentar

Lefdal har fjernet Nokia Lumia 920 fra nettsiden sin. Jeg var lovet at telefonen skulle bli sendt til meg den 29 November før jeg avbestillte der. skulle vært artig og høre om det er noen som har fått tilsendt noen mobiltelefon, for å se om de hadde vært til å stole på.

 

Her er begrunnelsen for å fjerne den, de skylder på USA. Dette i og for seg høres teit ut, det må vel gjelde hele verden.

 

Fra Facebooksiden til Lefdal:

Vi har tatt bort Lumia 920 fra nettsidene midlertidig da vi har ekstremt liten tilgang på telefonen, samt usikker leveringsdato fremover. Nokia har solgt mye mer enn de hadde forventet i USA og dette har gått utover antall enheter som blir levert til norden. Da vi har forhåndssolgt et større antall vil vi nå fokusere på å få levert ut telefoner til disse kundene.

 

Det stemmer at Netcom ikke får inn telefoner før sent i Desember, tidlig Januar for de som ikke er sikker om infoen som står på deres nettside.De skal ha skryt for å være raske med å svare på mail.

 

Kjedehuset svarer ikke på mail, Expert svarer ikke på mail. De er ihvertfall jævlig trege med å svare.

Min telefon som ble bestilt når Lefdal hadde tilbud på den har jeg fått sporingsnummer på, så får den nok i morgen eller fredag. Var nok ikke det smarteste å avbestille fra din side.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vel egentlig resignert, den kommer muligens i januar da jeg valgte NetCom som min leverandør,de sier 21/12, det tror jeg overhodet ikke på, jaja. Morsomt da at de allerede har trukket meg for november måned i fakturaen, jeg har kjøpt telefonen på avtale. Med desember og januar har jeg således betalt 1/4 av avdragene før jeg får selve telefonen. Fint for cashflowen i NetCom da, men ikke så morsomt for meg.

 

Til deg som vurderer etui for telefonen, jeg tror du er spenna gæern jeg, den blir for tung. Tenk på iPhone fanboys og ikke minst iPhone journalistene (unnskyld mobilteknologi journalistene), de er tydeligvis så fysisk degenererte at de nesten ikke klarer å løfte denne telefonen. De beskriver den som en tank, traktor osv., men noe må man vel kritisere når den forøvrig overskygger iPhone5 på alle andre områder. 187 gram, nei jeg får stikke innom helsestudioet i kveld.

Lenke til kommentar
Dersom de sier januar, ville jeg nok ha sagt februar som mest sansynlig. Jeg bestilte min for mer en måned siden og får den tilsendt 21/12 sier de, men som sagt jeg tror mest på januar. Hva med Snåsamannen, hva sier han, ville stolt mer på ham enn NetCom (Moobi AS). :omg:
Sinnsykt irriterende. Er det ikke noen annen plass du kunne bestillt/kjøpt den?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...