Felon Musk Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da er det bare ca. en mnd. til telefonen havner i butikkhyllene 3 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De kan nok ikke motta telefonen før WP8 er vist skikkelig fram, men om telefonen lanseres feks i England før Norge, så bør de få tak i et eksemplar og teste Og WP 8 skal vel vises fram i sin helhet mandag 29 i oktober. Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da er det bare ca. en mnd. til telefonen havner i butikkhyllene Bare og bare! Jeg går nå rundt med en SE xperia mini pro som skrur seg av nesten hver gang jeg lukker tastaturet. Så nå kan lumia 920 bare komme for min skyld! Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bare 20 dager igjen av bindingstid :-) Neste er knall gul Lumia 920 :-) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Sikler fortsatt på den røde jeg! Tok kontakt med noen som driver med aibrush, fikk for meg at det hadde vært kult å airbrushlakkert baksiden av telefonen. Var visst ikke noe problem, frister fryktelig men tror jeg vil ha det vanskelig med å sende telefon fra meg igjen når jeg først har fått den. Tipper ideen forsvinner ut i intet Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 DET hadde vært topp, ser for meg gul eller rød med et intrikat mønster i svart :-) Men..., ja, blir nok vanskelig å sende den bort når den først er i hus... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det forresten noen som har funnet pris på JBL trådløs høyttaler/lader til Lumia ? Må bare ha ;-) Gul Lumia 920 og svart JBL høytaler http://m.youtube.com/#/watch?v=0UK0TxfmlR0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D0UK0TxfmlR0&gl=NO Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er inne på wpcentral og wmpoweruser i allefall 6 ganger om dagen nå for å sjekke nyheter om denne tlf... Aldri før har jeg sett fram til en tlf som 920! Den har alt jeg har savnet på iphone, android og htc titan! •sikle• Beste er at jobben sponser halve tlf;) 3 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Jeg er inne på wpcentral og wmpoweruser i allefall 6 ganger om dagen nå for å sjekke nyheter om denne tlf... Aldri før har jeg sett fram til en tlf som 920! Den har alt jeg har savnet på iphone, android og htc titan! •sikle• Beste er at jobben sponser halve tlf;) Hehe, det samme driver jeg med. Blir snart gal Skal sjekke om jobben kan sponse noe også. Hadde vært kjekt om den dukket opp i nettbutikken jobben bruker, da hadde det vært enklere Edit: tok en kjapp titt inne der hvor vi i firmaet bestiller telefoner, og 920 ligger ute i alle farger (bortsett fra grå og cyan) til forhåndsbestilling. Det interessante er jo at det står: Bekreftet 31.10.2012. Hmmmm Skal få sjekket med sjefen om det er aktuelt for meg å kjøpe den Endret 10. oktober 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Da er rød forhåndsbestilt!! Og det uten kostnader for meg, levert i fanget Eneste jeg må kjøpe er trådløs lader. Moro Blir dog spennende å se om den bekreftede datoen er reell, noe jeg personlig betviler, men man kan aldri vite. Endret 10. oktober 2012 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fra hvilken nettbutikk? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Da er rød forhåndsbestilt!! Og det uten kostnader for meg, levert i fanget Eneste jeg må kjøpe er trådløs lader. Moro Blir dog spennende å se om den bekreftede datoen er reell, noe jeg personlig betviler, men man kan aldri vite. Hvilken dato har du fått bekreftet? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) ********* sin bedriftsbutikk. Har ikke fått noen datobekreftelse enda, bortsett fra informasjonen på sidene deres som sier "bekreftet 31.10.12". Avventer mail om dette. Nå blir det jo faktisk enda vanskeligere å vente Edit: Fått litt mer info nå. Det er bekreftet fra produsent at den skal komme på fjernlager 31.10.12. Dette er 100 % sikkert, dersom det ikke skulle komme til å skje noe uforutsett frem mot dette. Endret 10. oktober 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Svipper innom nærmeste Elkjøp butikk å kjøper den samme dag den kommer ut, sparer sikkert noen hundrelapper i nettbutikker, men ikke noe jeg gidder å vente tre dager på. 1 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 ********* sin bedriftsbutikk. Har ikke fått noen datobekreftelse enda, bortsett fra informasjonen på sidene deres som sier "bekreftet 31.10.12". Avventer mail om dette. Nå blir det jo faktisk enda vanskeligere å vente Edit: Fått litt mer info nå. Det er bekreftet fra produsent at den skal komme på fjernlager 31.10.12. Dette er 100 % sikkert, dersom det ikke skulle komme til å skje noe uforutsett frem mot dette. Sueeet! Ja, begynner å bli vanskligere og vanskligere å vente nå... Måtte selv purre på vår leverandør av mobiltelefoner nå for å høre om de visste noe mer vedrørende datoer samt trådløs lader Gul Lumia 920 blir feeeet, og matchende med Livestrong armbånd og nye øretelefoner som er bestilt i sort og gult (for og ikke glemme sålene på Nike skoene mine). Damn, høres jo ut som ei lita jente her 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Damn, høres jo ut som ei lita jente her Det er gitt dispensasjon for det i denne tråden Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er inne på wpcentral og wmpoweruser i allefall 6 ganger om dagen nå for å sjekke nyheter om denne tlf... Aldri før har jeg sett fram til en tlf som 920! Den har alt jeg har savnet på iphone, android og htc titan! •sikle• Beste er at jobben sponser halve tlf;) Haha! Det samme er jeg Da er rød forhåndsbestilt!! Og det uten kostnader for meg, levert i fanget Eneste jeg må kjøpe er trådløs lader. Moro Blir dog spennende å se om den bekreftede datoen er reell, noe jeg personlig betviler, men man kan aldri vite. Grattis Tør ikke kjøpe fra nettet denne gangen, har lyst å se/ta på før jeg bestemmer meg. Er enda ikke sikker på hvilken farge jeg skal velge. Rød, gul eller svart? Eller kanskje matt cyan? #firstworldproblems Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Noen som vet mer om batteritiden på 920? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Siden telefon ikke er blitt testet av noen enda, så er det vanskelig å si hvor god den er med lite, vanlig eller powerbruk, så alt så langt er bare spekulasjoner. Informasjonen på Nokia sine sider tilsier: Batterimodell BP-4GW Batterikapasitet 2000 mAh Batterispenning 3,7 V Avtakbart batteri Ingen Maksimum 2G standbytid 400,0 t Maksimum 2G taletid 17,0 t Maksimum 3G standbytid 400,0 t Maksimum 3G taletid 10,0 t Maksimum musikkavspillingstid 67,0 t Jeg vet dog at AT&T i USA har nedskalert en del av denne informasjonen på sine sider. Batteriet er vesentlig større enn det jeg har i min Android pr. idag, men jeg tviler på at jeg slipper unna å lade den hver natt, antageligvis vil den klare seg ved normalt bruk utover neste dag også om man skal glemme å lade den. Derfor blir det nok en trådløs lader eller to for min del (en på nattbordet og en på kontorpulten), men jeg avventer hva forskjellige anmeldelser av telefonen sier nærmere salgstart Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Grattis Tør ikke kjøpe fra nettet denne gangen, har lyst å se/ta på før jeg bestemmer meg. Er enda ikke sikker på hvilken farge jeg skal velge. Rød, gul eller svart? Eller kanskje matt cyan? #firstworldproblems I min nettbutikk lå ikke cyan, så det kan jo tenkes at den i starten er eksklusiv for AT&T siden de er de eneste som fronter den med cyan for øyeblikket. Falt for rød med en gang jeg, men det gjenstår å se når jeg får den i hånden hvordan jeg liker den, men tror nok ikke jeg blir missfornøyd uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå