strandoe Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Blir litt gal. Pakken fra Telenor er ennå kun forhåndsmeldt. Har skjedd meg før at det er treghet, men blir nok en telefon til kjedehuset utpå dagen hvis ingenting skjer. Gleder meg FOR mye til lumiaen. Lenke til kommentar
abil Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Blir litt gal. Pakken fra Telenor er ennå kun forhåndsmeldt. Har skjedd meg før at det er treghet, men blir nok en telefon til kjedehuset utpå dagen hvis ingenting skjer. Gleder meg FOR mye til lumiaen. Er det noen butikker i oslo som selger 920 nå? Endret 28. november 2012 av abil Lenke til kommentar
Nado Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Blir litt gal. Pakken fra Telenor er ennå kun forhåndsmeldt. Har skjedd meg før at det er treghet, men blir nok en telefon til kjedehuset utpå dagen hvis ingenting skjer. Gleder meg FOR mye til lumiaen. Du er ikke alene så ville ikke vært bekmret for HVOR mye du gleder deg. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ah nå er sporinga i Oslo! Ser ut til at jeg har telefonen i løpet av dagen!! Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Argh... Ankommet postkontor... Og jeg som er på jobb... I kveld blir det utpakking Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ringte NetCom nå, de har ingen anelse og forventer ingen telefoner inn før 21/12. De har altså ikke fått inn telefoner enda mens alle andre har fått inn første batch og driver med utsendelse av denne. Amatører er vel en god beskrivelse på dette. Vi får se om jeg får en telefon i løpet av Januar, tviler egentlig sterkt på det også. Kanskje NetCom ser på netthandel som plunder og heft, eller at de er uvenner med NOKIA Norge siden de ikke får telefoner som andre viktige aktører? Noen som vet noe om dette surret til NetCom? Ikke synsing! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det noen butikker i oslo som selger 920 nå? Du kan sette deg på venteliste på Nokia byporten. Jeg tror det er det raskeste hvis du ikke bestiller fra nett. Men det virker som de ikke får inn mobilene før i morgen. Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Microsoft har funnet reboot feilen http://www.mobiletechworld.com/2012/11/28/microsoft-finds-cause-of-windows-phone-8-rebooting-issue-ota-fix-to-be-pushed-out-next-month/ 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Spent på å høre om batteritiden deres. Jeg hater batteritid, av og til holder min i gooodt over en dag, men i blandt får jeg følelsen av at den varer bare 8-9 timer, uten at jeg har noe evidence for or against it. Endret 28. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
nødnummer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er en av de som tenker å kjøpe den uten abonnement når den kommer for salg i butikk. Må sjekke ut fargene før jeg bestemmer meg. Står mellom hvit, rød eller gul, i den rekkefølgen. Har foreløpig bare hørt hos Spaceworld på Kongsberg. De antok de fikk inn telefonene idag. Release skjer offisielt imorgen ved åpningstid. De hadde ingen oversikt over antall telefoner og hvilke farger de fikk i første batch. Jeg kommer fra iOS (iPhone 4) via Android (SG Note 1), så dette blir spennende. Stor underholdning å lese alle kommentarer fra utålmodige sjeler her forresten. 3 Lenke til kommentar
abil Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Snakket med Nokia shop på byporten og de får muligens ikke inn før neste uke,var forsinkelser der også.Latterlig dette her:( Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 *titter ned på mobilen jeg har hatt i tre ukers tid* *smiler litt* 2 Lenke til kommentar
abil Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Spent på å høre om batteritiden deres. Jeg hater batteritid, av og til holder min i gooodt over en dag, men i blandt får jeg følelsen av at den varer bare 8-9 timer, uten at jeg har noe evidence for or against it. Er batteritiden på Nokia Lumia 920 så dårlig at den ikke holder 1 dag?Ble litt skeptisk nå. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Varierende, noen har klager her og der (men internett fokuserer jo alltid på negative ting, så man merker jo de med issues mner enn de uten issues logisk nok). De fleste som har hatt problemer har dog vært tilsynelatende enige om at batteritiden ble bedre når de byttet og fikk nytt håndsett, så dersom det er et reelt problem var det nok første batch (muligens kun den til USA) som slet, MAO bør ikke deres håndsett være av samme batch, så jeg ville tatt det med ro. Jeg har varierende batteritid fordi der jeg bor har jeg hore dårlig resepsjon inne på kontoret mitt, så tror det er det som er grunnen til at jeg av og til føler jeg har dårligere batteri enn vanlig. Har også batteri som dette: Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nokia på byporten klarer fortsatt ikke hoste opp noen bekreftet dato.. Litt kjedelig å forhåndsbestille der hvis andre steder får inn før. Lenke til kommentar
abil Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nokia på byporten klarer fortsatt ikke hoste opp noen bekreftet dato.. Litt kjedelig å forhåndsbestille der hvis andre steder får inn før. Sier jo litt da en Nokia butikk ikke greier og få inn til 29.11 men Telenor og Spaceworld greier det Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) "Microsoft har tidligere sagt at det var enkelte funksjoner de ikke fikk ferdig til lanseringen av Windows Phone 8, og en av disse skal være meldingssenteret. På Windows Phone 8 har du derfor ikke et sted der du kan gå og få en samlet oversikt over hendelser.Det vil antakelig komme på plass med Apollo Plus-oppdateringen" tatt fra http://www.mobilen.no/artikler/windows-phone-8-blir-mer-business-vennlig/114745 Endret 28. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Sier jo litt da en Nokia butikk ikke greier og få inn til 29.11 men Telenor og Spaceworld greier det Som de fleste butikker så importerer Nokia byporten på lik linje med Telenor og andre. De får ting gjennom importørene og ikke direkte fra Nokia. Det er ikke så farlig om de får inn i morgen eller ikke, problemet er at de ikke klarer å gi meg en dato. Inntil nå har de holdt seg til datoen Nokia offisielt har gitt, som er i morgen, men sist jeg hørte var de altså ikke sikre på om de fikk inn denne uken. Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nordialog Tvetenveien i Oslo har den inne i sort og hvit.Jeg kjøpte en hvit for 30 min siden. 2 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Sier jo litt da en Nokia butikk ikke greier og få inn til 29.11 men Telenor og Spaceworld greier det Forstår at du er frustrert men det hjelper ikke å være så negative hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå