Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt gal. Pakken fra Telenor er ennå kun forhåndsmeldt. Har skjedd meg før at det er treghet, men blir nok en telefon til kjedehuset utpå dagen hvis ingenting skjer. Gleder meg FOR mye til lumiaen.

 

Er det noen butikker i oslo som selger 920 nå?

Endret av abil
Lenke til kommentar
Blir litt gal. Pakken fra Telenor er ennå kun forhåndsmeldt. Har skjedd meg før at det er treghet, men blir nok en telefon til kjedehuset utpå dagen hvis ingenting skjer. Gleder meg FOR mye til lumiaen.
Du er ikke alene så ville ikke vært bekmret for HVOR mye du gleder deg.
Lenke til kommentar

Ringte NetCom nå, de har ingen anelse og forventer ingen telefoner inn før 21/12. De har altså ikke fått inn telefoner enda mens alle andre har fått inn første batch og driver med utsendelse av denne. :nei:

 

Amatører er vel en god beskrivelse på dette. Vi får se om jeg får en telefon i løpet av Januar, tviler egentlig sterkt på det også. Kanskje NetCom ser på netthandel som plunder og heft, eller at de er uvenner med NOKIA Norge siden de ikke får telefoner som andre viktige aktører? :hmm:

 

Noen som vet noe om dette surret til NetCom? Ikke synsing!

Lenke til kommentar

Er en av de som tenker å kjøpe den uten abonnement når den kommer for salg i butikk.

Må sjekke ut fargene før jeg bestemmer meg. Står mellom hvit, rød eller gul, i den rekkefølgen.

 

Har foreløpig bare hørt hos Spaceworld på Kongsberg. De antok de fikk inn telefonene idag. Release skjer offisielt imorgen ved åpningstid. De hadde ingen oversikt over antall telefoner og hvilke farger de fikk i første batch.

 

Jeg kommer fra iOS (iPhone 4) via Android (SG Note 1), så dette blir spennende.

 

Stor underholdning å lese alle kommentarer fra utålmodige sjeler her forresten. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spent på å høre om batteritiden deres. Jeg hater batteritid, av og til holder min i gooodt over en dag, men i blandt får jeg følelsen av at den varer bare 8-9 timer, uten at jeg har noe evidence for or against it.

 

Er batteritiden på Nokia Lumia 920 så dårlig at den ikke holder 1 dag?Ble litt skeptisk nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Varierende, noen har klager her og der (men internett fokuserer jo alltid på negative ting, så man merker jo de med issues mner enn de uten issues logisk nok).

 

De fleste som har hatt problemer har dog vært tilsynelatende enige om at batteritiden ble bedre når de byttet og fikk nytt håndsett, så dersom det er et reelt problem var det nok første batch (muligens kun den til USA) som slet, MAO bør ikke deres håndsett være av samme batch, så jeg ville tatt det med ro.

 

Jeg har varierende batteritid fordi der jeg bor har jeg hore dårlig resepsjon inne på kontoret mitt, så tror det er det som er grunnen til at jeg av og til føler jeg har dårligere batteri enn vanlig.

 

Har også batteri som dette:

 

2a0do9c.png

Lenke til kommentar

"Microsoft har tidligere sagt at det var enkelte funksjoner de ikke fikk ferdig til lanseringen av Windows Phone 8, og en av disse skal være meldingssenteret. På Windows Phone 8 har du derfor ikke et sted der du kan gå og få en samlet oversikt over hendelser.Det vil antakelig komme på plass med Apollo Plus-oppdateringen"

 

tatt fra http://www.mobilen.no/artikler/windows-phone-8-blir-mer-business-vennlig/114745

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sier jo litt da en Nokia butikk ikke greier og få inn til 29.11 men Telenor og Spaceworld greier det :hmm::wallbash:

 

Som de fleste butikker så importerer Nokia byporten på lik linje med Telenor og andre. De får ting gjennom importørene og ikke direkte fra Nokia.

 

Det er ikke så farlig om de får inn i morgen eller ikke, problemet er at de ikke klarer å gi meg en dato. Inntil nå har de holdt seg til datoen Nokia offisielt har gitt, som er i morgen, men sist jeg hørte var de altså ikke sikre på om de fikk inn denne uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...