Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke noe cover med i esken min. Jeg fikk heller ikke en sånn NFCsticker som jeg har sett andre få.

 

Jeg fikk høretelefoner og en pose øreplugger i varierende størrelse, USBkabel, veggplugg, mobil, en SIMnøkkel og litt papirer. Ikke mer spanande enn så, om jeg husker rett.

 

Behagelige øreplugger forresten.

Lenke til kommentar

NetCom hva driver dere med??!! Bestilte 920 fra NetCom umiddelbart etter at den ble lagt ut på nettsidene deres, flere uker siden. Har ikke fått noen informasjon om utsendelse av telefon til meg, eneste jeg ser er at de har flyttet leveranse dato til 21/12.

 

Har man ikke skjønt hva slags telefon som var på gang fra NOKIA hos NetCom, er det bare iPhone og Samsung Galaxy fanboys der oppe? Virker som om de er de siste som får telefoner i Norge, merkelig egentlig, de er norges nest største Telecom leverandør og en av tre med eget nettverk. Dette skjønner jeg ikke.

 

Noen som vet hva dette er for noe rot?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NetCom hva driver dere med??!! Bestilte 920 fra NetCom umiddelbart etter at den ble lagt ut på nettsidene deres, flere uker siden. Har ikke fått noen informasjon om utsendelse av telefon til meg, eneste jeg ser er at de har flyttet leveranse dato til 21/12.

 

Har man ikke skjønt hva slags telefon som var på gang fra NOKIA hos NetCom, er det bare iPhone og Samsung Galaxy fanboys der oppe? Virker som om de er de siste som får telefoner i Norge, merkelig egentlig, de er norges nest største Telecom leverandør og en av tre med eget nettverk. Dette skjønner jeg ikke.

 

Noen som vet hva dette er for noe rot?

Bytt til et tilsvarende abonnement hos Telenor? Eller bestill uten abonnement med finansiering om det er prisen det står på. Du vil bare bli mer stressa av å spekulere.... trust me.
Lenke til kommentar

NetCom hva driver dere med??!! Bestilte 920 fra NetCom umiddelbart etter at den ble lagt ut på nettsidene deres, flere uker siden. Har ikke fått noen informasjon om utsendelse av telefon til meg, eneste jeg ser er at de har flyttet leveranse dato til 21/12.

 

Har man ikke skjønt hva slags telefon som var på gang fra NOKIA hos NetCom, er det bare iPhone og Samsung Galaxy fanboys der oppe? Virker som om de er de siste som får telefoner i Norge, merkelig egentlig, de er norges nest største Telecom leverandør og en av tre med eget nettverk. Dette skjønner jeg ikke.

 

Noen som vet hva dette er for noe rot?

 

Er så enig med deg.Snakket med Netcomshop på jessheim og han forstod ikke at de ikke hadde fått inn noen Nokia 920.De får ikke inn i butikk før 17.12 sa han, om ikke de som styrte holdt noe hemmelig.Men det skal jo sies at nokia 900 var en flopp og mulig de ikke trodde 920 skulle bli så etterspurt.Men helt latterlig at de ligger 20 dager etter Telenor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

\

NetCom hva driver dere med??!! Bestilte 920 fra NetCom umiddelbart etter at den ble lagt ut på nettsidene deres, flere uker siden. Har ikke fått noen informasjon om utsendelse av telefon til meg, eneste jeg ser er at de har flyttet leveranse dato til 21/12.

 

Har man ikke skjønt hva slags telefon som var på gang fra NOKIA hos NetCom, er det bare iPhone og Samsung Galaxy fanboys der oppe? Virker som om de er de siste som får telefoner i Norge, merkelig egentlig, de er norges nest største Telecom leverandør og en av tre med eget nettverk. Dette skjønner jeg ikke.

 

Noen som vet hva dette er for noe rot?

 

Netcom mista meg som kunde pga dette i hvert fall.

Lenke til kommentar

jeg har alltid hatt telenor, hadde netcom på en jobbtelefon for noen år tilbake, og var meget misfornøyd med dekningen da, mulig det er bedre nå, men jeg holder meg til det jeg kjenner.

har, eller kommer netcom til å få 4g ?

Endret av n900
Lenke til kommentar

NetCom ligger langt etter Telenor. De har fortsatt dårligere dekning, veldig mye dårligere utenfor byene. De mangler BankID, men sier til mulige kunder at de vente å få det på plass 'når som helst'.

De lokker med Spotify og samme ringepris i Skandinavia, men ikke samme pris på data selvfølgelig.

 

Jeg har de via jobb nå desverre, hadde de for noen år siden også, da var de skikkelig dårlige. At de ikke klarer å henge med på trender i mobiltelefonmarkedet er også urovekkende, hvor dårlige folk har man egentlig i produktavdelingen.

 

Jeg er uenig med kommentaren om at de ikke vil miste kunder på sitt Lumia 920 rot. Det ser nå ut til at denne telefonen overgår enhver forventning til salg hos NOKIA selv i alle markeder. Med artikler og rapporter om en slik suksess i fagblader etc., vil det bare forsterke 'suget' etter denne telefonen i Norge. Taperne, vel det blir de som ikke har fulgt med i timen, leverandører som NetCom og alle firmaer som forsinker utviklingen av løsninger for Windows mobile 8 fordi de har utviklingsavdelinger med iPhone og Android nerder som ihverfall ikke ser hva som skjer i markedet.

 

I denne bransjen skjer ting uhyggelig fort, vinneren det ene året kan fort bli taperen det neste. F.eks. dersom ikke Apple kommer med en utvikling av iPhone(6) ved neste lansering så får de trøbbel. iPhone er i prinsippet identisk siden iPhone4, kun basis teknisk utvikling som alle drar nytte av og småting på løsningssiden (Siri, haha), det er for dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NetCom ligger langt etter Telenor. De har fortsatt dårligere dekning, veldig mye dårligere utenfor byene. De mangler BankID, men sier til mulige kunder at de vente å få det på plass 'når som helst'.

De lokker med Spotify og samme ringepris i Skandinavia, men ikke samme pris på data selvfølgelig.

 

Jeg har de via jobb nå desverre, hadde de for noen år siden også, da var de skikkelig dårlige. At de ikke klarer å henge med på trender i mobiltelefonmarkedet er også urovekkende, hvor dårlige folk har man egentlig i produktavdelingen.

 

Jeg er uenig med kommentaren om at de ikke vil miste kunder på sitt Lumia 920 rot. Det ser nå ut til at denne telefonen overgår enhver forventning til salg hos NOKIA selv i alle markeder. Med artikler og rapporter om en slik suksess i fagblader etc., vil det bare forsterke 'suget' etter denne telefonen i Norge. Taperne, vel det blir de som ikke har fulgt med i timen, leverandører som NetCom og alle firmaer som forsinker utviklingen av løsninger for Windows mobile 8 fordi de har utviklingsavdelinger med iPhone og Android nerder som ihverfall ikke ser hva som skjer i markedet.

 

I denne bransjen skjer ting uhyggelig fort, vinneren det ene året kan fort bli taperen det neste. F.eks. dersom ikke Apple kommer med en utvikling av iPhone(6) ved neste lansering så får de trøbbel. iPhone er i prinsippet identisk siden iPhone4, kun basis teknisk utvikling som alle drar nytte av og småting på løsningssiden (Siri, haha), det er for dårlig.

Det er en mulighet. Jeg tror ikke det vil ha så mye å si i lanseringsfasen for å vær ærlig. Skulle dette bli en populær telefon i Norge så vil det ikke plutselig slutte å selge innen Netcom har fått disse på lager. Så om de får det en måned senere og det viser seg at mobilen er en hit så vil de nok klare å selge den uten problemer. Lanseringsfasen er med på å bygge "momentum" for produktet.
Lenke til kommentar

Neida, NetCom vil klare seg selv om de ikke klarer å henge med i svingene når det gjelder generelle markedstrender. Men de vil irritere endel mennesker og det er negativt. Jeg har dårlig erfaring med de fra flere år tilbake og nå ser jeg igjen en av flere grunner til hvorfor jeg ikke har tiltro til NetCom. Ved neste sving er jeg på plass hos Telenor eller hos en av de virtuelle leverandørene som benytter Telenors nett.

 

NetCom vil selvfølgelig få på plass telefoner når de er tilgjengelige fra leverandørene, i dette tilfelle NOKIA. Men de har bevist at de ikke skjønte hva som skjedde i markedet og fremstår som taperen så langt. And I'm pisssed of!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på når oppdatering kommer til 920 og når det kommer en til wp8.

Ifølge WPcentral er det på gang noe i løpet av desember...

Fix som skal løse at enkelte wp8-mobiler (ikke bare 920) restarter vilkårlig. ( har visst muligens sammenheng med enkelte apper...)

Endret av Xaphoon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Neida, NetCom vil klare seg selv om de ikke klarer å henge med i svingene når det gjelder generelle markedstrender. Men de vil irritere endel mennesker og det er negativt. Jeg har dårlig erfaring med de fra flere år tilbake og nå ser jeg igjen en av flere grunner til hvorfor jeg ikke har tiltro til NetCom. Ved neste sving er jeg på plass hos Telenor eller hos en av de virtuelle leverandørene som benytter Telenors nett.

 

NetCom vil selvfølgelig få på plass telefoner når de er tilgjengelige fra leverandørene, i dette tilfelle NOKIA. Men de har bevist at de ikke skjønte hva som skjedde i markedet og fremstår som taperen så langt. And I'm pisssed of!

Det forstår jeg godt. :( Jeg hadde Netcom og Tele2 selv tidligere, er bare i år jeg bytta til Telenor.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...