Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Ja, kan vel teste det hvis det skulle dukke opp. Akkurat nå sitter jeg med følelsen at det er en slags Tumblr-aktig sak, men det er jo en stor greie så jeg antar det er ett eller annet med det jeg ikke fatter før jeg tester det :p .

Vil ikke si det er revolusjonerende men det er enkelt, så da får du mange medlemmer. Er det som avgjør om slike tjenester slår ann tror jeg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IceImp: mitt bruk ligger ca likt som på SGS3en min så langt jeg kan se. Vanskelig å si etter kun to/tre uker med 920en dog.

 

Takk! Det er bra. Inntrykket mitt er at WP8 er laget for å ha tilgang på nett hele tiden.

 

Angående Instagram så er det noen småting som gjør det fint:

- Brukerne laster bare opp ett bilde av gangen - fremfor hele album som på Facebook. Da er bildene litt mer gjennomtenkt og det blir mindre spam.

- Jeg trenger ikke å følge alle som følger meg, så jeg får bare oppdateringer fra folk jeg bryr meg om.

- Det er veldig enkelt. Man får en "vegg" med bilder og bare blar nedover.

 

Ellers er det mye bilder av middagene til folk og lignende, så Instagram blir aldri bedre enn folkene du følger. Er ingen aktiv bruker, men føler jeg må trå til nå som jeg venter på 920, siden WP8 ikke har det... enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Takk! Det er bra. Inntrykket mitt er at WP8 er laget for å ha tilgang på nett hele tiden.

 

Jeg bruker ikke noe mer data enn på Android. Men det avhenger mye av hvilke apper man bruker og hvordan man setter opp terminalen selvfølgelig. Bruker du WP mobilen som den du har i dag vil du ikke merke noe særlig forskjell i databruk, hverken ene eller andre veien...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er første oppsettet jeg hadde:

 

 

 

a>

 

 

 

Her er det jeg hadde nå sist, har samme oppsettet i grønt nå (samme grønnfargen som over):

 

 

a>

 

 

 

OK, først må jeg si veldig søt brunette! (bedre halvdel?) Så må jeg spør hvilken anime/manga er det bilde på Photos tatt fra? Sist lurer jeg på hvilken app det er med nøkkel og blå rør (slange/balong etc.) ? :)

 

Pent OS!!!!

Lenke til kommentar

Hvit :) . Hadde farget lumia 800, ble så begrenset i fargevalg at jeg valgte en mer nøytral nå :)

 

Nado: kommer an på om det er søstra mi eller dama du mener :p . Men takk likevel!

 

Det bildet er fra en flinkflink bruker på Deviantart jeg ikke husker navnet på i farten, driver og leter etter lockscreenphotos for tiden ser du :) .

 

Den appen er Blizzards battlenet authenticator.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hvit :) . Hadde farget lumia 800, ble så begrenset i fargevalg at jeg valgte en mer nøytral nå :)

 

Nado: kommer an på om det er søstra mi eller dama du mener :p . Men takk likevel!

 

Det bildet er fra en flinkflink bruker på Deviantart jeg ikke husker navnet på i farten, driver og leter etter lockscreenphotos for tiden ser du :) .

 

Den appen er Blizzards battlenet authenticator.

Hmm, idè :hmm:

 

Jeg synes du skal få æren av å starte en lockscreenbildetråd! Begge brunettene var søte forsovet, men tenkte på den som var i farger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, thats my sister. Elendig bilde av henne syntes jeg.

 

Tja, kan godt starte en homescreen/lockscreentråd, men det er begrenset hva man får gjort med WP8. Det er tross alt ikke akkurat Maemo5 :p .

Nei men vi trenger folk som har passion! Jeg skal legge ut bilder jeg og, men siden du hadde det første så kan du starte. (nei synes hun var søt, ikke noe elendig bilde!)

 

Edit: hvilken oppløsning må bilde ha? Bør gjerne også poste hvilken oppløsning det gjelder, evt i trådtittel.

Endret av Nado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får trådløs lader til min i morgen. Skal gi tilbakemelding på hvordan det fungerer.

 

Må si jeg fortsatt er strålende fornøyd med min Lumia 920. Liker den LANGT bedre enn jeg noen gang har likt min Galaxy S3. Gled dere!

 

Blir spennende å høre hvor mange andre her som får omstartsproblemer. Det må da komme en fiks snart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Edit: hvilken oppløsning må bilde ha? Bør gjerne også poste hvilken oppløsning det gjelder, evt i trådtittel.

 

Hva mener du? Er vel ingen grunn til å sette begrensninger på oppløsning, man tar jo screenshot av skjermen direkte, noen har jo 768x1280 som Lumia920, noen har andre oppløsninger avhengig av mobilen :) ?

Lenke til kommentar

Du vil normalt sett få simkortet sendt i posten som vanlig brev, slik det har funket for meg ihvertfall.

 

Uansett har du sikkert bestilt deg abbonement med månedsavgift, så du får låst opp telefonen gratis dersom du får 920en før det nye SIMkortet, slik at du kan bruke det gamle SIMkortet i mellomtiden.

 

Dersom det skulle skje, da.

Lenke til kommentar

Du vil normalt sett få simkortet sendt i posten som vanlig brev, slik det har funket for meg ihvertfall.

 

Uansett har du sikkert bestilt deg abbonement med månedsavgift, så du får låst opp telefonen gratis dersom du får 920en før det nye SIMkortet, slik at du kan bruke det gamle SIMkortet i mellomtiden.

 

Dersom det skulle skje, da.

Ah, herlig! Da har vi ikke et problem allikevel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...