Rivfader Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Lefdal har rød og hvit på lager nå i følge siden deres. (Mulig dette ikke er nytt, har ikke lest gjennom alle innlegg i tråden.) Endret 27. november 2012 av Rivfader Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dere som bestilte fra djuice/telenor når har dere bestilt telefonen? En dag eller to etter at den dukket opp på telenor.no Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som har tatt telefonen til Lefdal og hørt når de sender sine første? "Nokia leverer denne på hovedlageret vårt i Sverige i løpet av dagen i dag og vi sender ut fortløpende." Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Da er Lumia 920 bestilt fra telenor!! I wish for the bst. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dere som bestilte fra djuice/telenor når har dere bestilt telefonen? Bestilte en halvtime etter den ble lagt ut, og glad er jeg for det! Bare synd posten bruker en evighet til nord-norge! Tro det eller ei, men det går faktisk kjappere med DHL fra kina enn Posten bruker sør-norge og til nordland.. 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Bestilte en halvtime etter den ble lagt ut, og glad er jeg for det! Bare synd posten bruker en evighet til nord-norge! Tro det eller ei, men det går faktisk kjappere med DHL fra kina enn Posten bruker sør-norge og til nordland.. Hahaha!! Bestill den på adressen min, så kommer du ikke og henter den. Edit: Dere som har bestilt fra en annen leverandør, beholder dere samme nummer? Eller bestiller nytt nummer? Jeg er bundet til Netcom fram til februar, skulle ønsket jeg fikk beholde nummeret mitt;( Endret 27. november 2012 av CreativeFantasy Lenke til kommentar
n900 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 hehe, ja er sant posten er treg opp til finnmark.. Bruker ta 4-5dager. dhl fra hong kong tok tre dager. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tar 1-3 dager til stavanger Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Slai, de sier dette er veldig likt Instagram http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/lomogram/eff2feae-cef3-42be-8bfc-f0d62b1d814e Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Vel det sto på Lefdal sitt side at dem hadde 5+ mobiler på lager av røde 920.Bestilte der Endret 27. november 2012 av Fictivision Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nado: så det er bare et redigeringsprogram som deler til sosiale nettverk? Im not seeing The appeal . Har jo thumba Photo editor og Creative studio alt. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nado: så det er bare et redigeringsprogram som deler til sosiale nettverk? Im not seeing The appeal . Har jo thumba Photo editor og Creative studio alt. Instagram er i tillegg et sosialt nettverk ganske likt twitter Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Vel det sto på Lefdal sitt side at dem hadde 5+ mobiler på lager av røde 920.Bestilte der Mistenksomt at det er kun den røde de har på lager og den er ikke på lager hos El-kjøp. Lukter feil på nettbutikk. Endret 27. november 2012 av Nado Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er det noen som har litt erfaring med databruk i WP7,5 eller 8? Går det mye data bare på å ha telefonen tilkoblet hele tiden? På Android har jeg hittil i måneden brukt 68MB på mobilnett. Vil det være i samme kategori? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som har tatt telefonen til Lefdal og hørt når de sender sine første? Ja, de skal sende på førstkommende torsdag (29.11) Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Mistenksomt at det er kun den røde de har på lager og den er ikke på lager hos El-kjøp. Lukter feil på nettbutikk. Den nettbutikken er ikke helt oppe og går. Svart Lumia som jeg f.eks bestillte der, den er ikke lenge i sortimenet deres nå. Så de Lumia 920 som tydelighvis er på lager, det er nok lufttelefoner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Nado: ah okay, takk for info . IceImp: mitt bruk ligger ca likt som på SGS3en min så langt jeg kan se. Vanskelig å si etter kun to/tre uker med 920en dog. Endret 27. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Slai:vil ikke si du går glipp av noe men du kan jo teste det hvis det lanseres for WP. Det er bare sosialt bildedelingsplatform uten alt det ekstra du får på facebook. Bilder med kommentarer, ingen FB wall. 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 17:53 Sendingen er innlevert terminal og videresendt... 4 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, kan vel teste det hvis det skulle dukke opp. Akkurat nå sitter jeg med følelsen at det er en slags Tumblr-aktig sak, men det er jo en stor greie så jeg antar det er ett eller annet med det jeg ikke fatter før jeg tester det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå