Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper endel må smøre seg med tålmodighet, meg selv inkludert. Jeg skal kjøpe min på Expert, og på dataen til Expert så stod det ubekreftet 29 Desember, med en mulighet for levering 15 Des.

 

Forrige helg så reklamerte Expert for telefonen på TV, denne uken så har de den i tilbudavisa. Han fyren synes det var ille at de reklamerer for et produkt de ikke kan levere sånn med det første. Det er jeg enig i, men prisen er bra.

 

Dette minner meg litt om når jeg ventet på Nikon D800 som hadde salgstart 15 Mars. Jeg bestilte i Mars og fikk den i midten av Juni. Så om noen kanskje må vente på Nokia Lumia 920 til langt ut i Januar ser ikke jeg på som en umulighet. Det er store umettede markeder ute i verden på denne telefoenen også.

 

Leveringstid er nok veldig avhengig av hvilken operatør du kjøper med.

Lenke til kommentar

Jeg har en 6 år gammel Sony Ericsson for tiden, siden min HTC Desire døde for noen uker siden. ;)

Nettopp. Så du har mobil, og du har tydeligvis en pc i nærheten også siden du kan svare her - så det er dermed ikke livsviktig med en ny telefon.

 

Poenget mitt her er det at Nokia virkelig har fått til hypen med å få denne telefonen. Ja jøss, det er en rå mobil - ingen tvil om det. Men når du får telefonen i handa og har hatt den en stund er det fortsatt ¨bare¨ enda en mobil. Men jeg synes det er knallbra altså, hadde frydet meg å se Apple komme litt nedi grøfta økonomisk pga salgstall.

Lenke til kommentar

Ok der kom sporingsnummer :)

 

(ja jeg er litt ivrig.)

 

Litt urelatert spørsmål. Er du selv personlig interessert i mobiler og hvilken mobil skal du ha/bruker du?

Må definitivt si jeg er personlig interessert :) jeg tester alle terminaler som er av interesse, men nå bruker jeg gul Lumia 920 som primær telefon... Med gul fatboy:)... Burde egentlig valgt rød fatboy for kontrasten blir veldig bra :)

Lenke til kommentar

 

Nettopp. Så du har mobil, og du har tydeligvis en pc i nærheten også siden du kan svare her - så det er dermed ikke livsviktig med en ny telefon.

 

Poenget mitt her er det at Nokia virkelig har fått til hypen med å få denne telefonen. Ja jøss, det er en rå mobil - ingen tvil om det. Men når du får telefonen i handa og har hatt den en stund er det fortsatt ¨bare¨ enda en mobil. Men jeg synes det er knallbra altså, hadde frydet meg å se Apple komme litt nedi grøfta økonomisk pga salgstall.

Det er ikke "bare" en mobil, det er en Lumia... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Må definitivt si jeg er personlig interessert :) jeg tester alle terminaler som er av interesse, men nå bruker jeg gul Lumia 920 som primær telefon... Med gul fatboy:)... Burde egentlig valgt rød fatboy for kontrasten blir veldig bra :)
Hvordan vil du si den måler seg opp i forhold til andre tilgjengelige mobiler. I forhold til dine preferanser? Det er det som er så flott med slike telefoner/mobile OS. Det åpner et nytt alternativ for folk, grusomt kjedelig om alle hadde samme mobil når vi har muligheten til å ha en som passer oss :)
Lenke til kommentar

Hvordan vil du si den måler seg opp i forhold til andre tilgjengelige mobiler. I forhold til dine preferanser? Det er det som er så flott med slike telefoner/mobile OS. Det åpner et nytt alternativ for folk, grusomt kjedelig om alle hadde samme mobil når vi har muligheten til å ha en som passer oss :)

Da jeg har en sentral rolle i forhold til hvilke terminaler Telenor skal selge, ønsker jeg ikke si for mye om mine egne preferanser. Det kan virke partisk ifht produsenter og jeg vil kun fremstå som behjelpelig og nøytral når jeg kommenterer her på forumet.

 

Håper på forståelse for dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg har en sentral rolle i forhold til hvilke terminaler Telenor skal selge, ønsker jeg ikke si for mye om mine egne preferanser. Det kan virke partisk ifht produsenter og jeg vil kun fremstå som behjelpelig og nøytral når jeg kommenterer her på forumet.

 

Håper på forståelse for dette :)

Hehe. Så klart, jeg ante det ville vær noe slikt. Jeg kunne heller aldri si noe om produkter der jeg jobba før, kun om hva som eventuelt er noen alternativer. It's a slippery slope my friend!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...