Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Til alle dere som stiller spørsmål rundt levering.

 

Offisiell salgsstart har Nokia selv bekreftet i media at er 29. november. Det betyr at vi som operatør (og andre som skal selge denne) må respektere dette og legge ut produktet med varetilgang på den datoen (ble lagt ut på telenor.no og Spaceworld ved en feiltakelse, og er derfor fjernet). Første leveransen er i rute og de som har forhåndsbestilt først får sine varer først ifht det volum nettbutikkene har, og målet er at de fleste skal få terminalen innen 29. nov.

M.a.o så betyr ikke de ubekreftede datoene nødvendigvis at de som har forhåndsbestilt ikke får terminalen i løpet av 2-3 dager.

Det er sikkert en del som har tilgjengelige volumer også i butikk/web når vi kommer til 29, men hvordan kjedene har fordelt volumet på ulike butikker er ukjent. Så det betyr ikke at alle butikker har de på lager den 29.

 

Håper dette var noe oppklarende.

PS! Terminalen er ikke forsinket ifht 29. november, men det vil være begrenset tilgang.

Det virker å stemme. Tok en telefon til Elkjøp. Kundebehandler sa at i deres system så står jeg fortsatt som kunde som vil få den på lanseringsdatoen; altså den 29.11. De NYE som bestiller fra i dag vil måtte vente til midten av desember. Så da er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok hende at det er endel som har bestilt for sent og derfor må vente på neste forsendelse. Virker som om det ligger mye ordre inne på denne telefonen, ikke bare i Norge. :confused:

 

I Finnland hadde de ikke sett så stor etterspørsel etter en enkelt telefon de siste 10 årene, det overgikk til og med iPhone5. De hadde fått inn massevis av telefoner, men alt gikk ut direkte på restordre og nye er bestilt. De hadde forøvrig fått store leveranser, ikke 30-50 av hver farge som noen skriver om. Det er samme situasjon i en rekke andre land, blant annet i Tyskland. Bare sjekk på nettet, denne telefonen er det rekordstor interesse for i de fleste markeder rundt om i verden. Til og med iPhone og Galaxy fanboys som har sjekket ut eller kjøpt denne telefonen lovpriser den. Noen jornalister med iPhone5 har rakket ned på vekt og størrelse, selv er jeg 1.90 og veier 100kg, regner med at jeg skal klare å 'slepe' med meg denne telefonen. :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg bestilte min fra dustinhome for en måned siden,fikk beskjed at den vil sendes 29, bare synd at jeg skal på ferie den 1. desember og dustin sender fra lager i sverige.Sitter nå her og grubler om jeg skal bestille fra spaceworld og håpe dem sender i morgen.

 

Spaceworld står lager lik 0 på alle 920 nå

Endret av abil
Lenke til kommentar

Jeg regner med å motta min om tre uker. Inntil da bruker jeg Instagram så hardt som overhodet mulig. Bestilte fra OneCall og de fjernet 920 fra nettbutikken sin i begynnelsen av november, så de har sikkert ikke like mange kunder å tenke på som de andre, uten at det burde bety noe for min del. Kanskje greit å vite til de legger den ut for salg igjen for dem som ikke har bestilt. Potensielt kortere ventelister.

Lenke til kommentar
Instagram ja... Satte meg aldri inn i det. Siden dette blir postmann over hele linja et par uker fremover tillater jeg meg å spørre hva i himmelen greia er med instagram?
Det er egentlig bare Twitter med bilder. Det er en enkel og kjekk måte å dele bilder med dine venner og legge noen enkle effekter på dem hvis du vil. Twitter skal angivelig komme med noe lignende senere. Så selv om du ikke er helt fan av Facebook f.eks så kan det vær kjekt med Instagram da det ikke tar opp like mye tid og notifications.
Lenke til kommentar

YEEES

 

Varen er sendt fra lager

Bestillingsnummer: 559538

Ordredato: 20.11.2012

 

Varen er nå sendt fra vårt lager, og vil bli levert til ditt postkontor i løpet av de nærmeste dagene. Hvis bestillingen din krevde nytt SIM-Kort, mottar du dette i en egen sending fra djuice.

I forbindelse med ditt kjøp hadde vi satt pris på om du kunne svare på 9 spørsmål om hvordan du opplevde bruken av nettbutikken og servicen rundt denne, slik at vi kan forsøke å gjøre butikken enda bedre til neste gang. Du kan vente med å svare på undersøkelsen til senere, hvis du skulle ønske det.

Undersøkelsen er anonym. Du svarer på spørsmålene ved å klikke her

På forhånd takk for hjelpen.

Kvittering:

Vi ber deg ta vare på denne leveringsbekreftelsen. Den er en gyldig kvittering som du kan benytte ved evt. garanti- eller servicehenvendelser.

Mvh,

djuice

Endret av Triple_DES
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...