Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, da fikk jeg "bekreftet" at det ikke var telefoner inne hos Telenor igår, TROSS at det BÅDE stod i nettbutikken OG jeg fikk bekreftet dette per telefon!

 

Dette er nok lureri fra Telenor sin side for å få flere kunder!!! Siden telefonen ikke er tilgjengelig andre steder..

 

MULIG telefonen jeg bestilte vil bli sendt ut på torsdag eller fredag, uten at telenor var sikre..

Lenke til kommentar

Joda men iphone ble ikke forsinket slik denne telefonen er blitt.

 

Forsinket? Nokia har aldri kommet med noen annen offisiell dato enn 29 november for Norge. Dersom de ikke klarer å levere telefonen "tidsnok" til alle etter denne datoen, da er den forsinket for enkelte. Men de kan ikke lage haugevis av telefoner for hele verden i håp om å selge de, da vil det være mer fordelaktig for de å lage "on demand".

 

Så langt, slik jeg ser det, er det utsalgsstedene som har vært svært optimistiske på når telefonen skulle komme for salg (sikkert i samkjøring med Nokia), men likevel er det best å lytte til kilden og ikke til selgerne. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Yes, da fikk jeg "bekreftet" at det ikke var telefoner inne hos Telenor igår, TROSS at det BÅDE stod i nettbutikken OG jeg fikk bekreftet dette per telefon! Dette er nok lureri fra Telenor sin side for å få flere kunder!!! Siden telefonen ikke er tilgjengelig andre steder.. MULIG telefonen jeg bestilte vil bli sendt ut på torsdag eller fredag, uten at telenor var sikre..
Stol på det Terminal har skrevet! Kjedehuset er ikke Telenor, men en samarbeidspartner. Mobilene blir sendt ut denne uken!
Lenke til kommentar

Forsinket? Nokia har aldri kommet med noen annen offisiell dato enn 29 november for Norge. Dersom de ikke klarer å levere telefonen "tidsnok" til alle etter denne datoen, da er den forsinket for enkelte. Men de kan ikke lage haugevis av telefoner for hele verden i håp om å selge de, da vil det være mer fordelaktig for de å lage "on demand".

 

Så langt, slik jeg ser det, er det utsalgsstedene som har vært svært optimistiske på når telefonen skulle komme for salg (sikkert i samkjøring med Nokia), men likevel er det best å lytte til kilden og ikke til selgerne. :)

 

Joda er enig med deg den kommentaren kom bare i STOR frustrasjon over ventingen :tease: :tease:

Lenke til kommentar

Sendte forespørsel til Spaceworld angående "på lager i går, ikke på lager i dag" og fikk følgende lykkelige svar:

 

 

"Hei,

 

Telefonen er plukket og på vei ut, du mottar ett sporingsnummer når den forlater lageret =)"

 

*tommel opp*

 

Er resten sendt ut til butikker da eller.....

Lenke til kommentar

Men er merkelig at Spaceworld skal få den til torsdag da ingen andre butikker(i følge amobil sin prisguid) får den inn før 8-20 dager?????????????????Ser netcom har 17desember.Merkelig at Spaceworld skal ha denne telefonen 20dager før.

Jeg tror mange butikker som nå annonserer med 17. desember bare allerede har forhåndssolgt det partiet de får inn den 29.

Lenke til kommentar

Det samme tror jeg - men det er umulig å være sikker før noen som har bestilt fra en av disse butikkene eventuelt får sin telefon levert.

 

Greit at jeg og mange venter på 920 men har ikke tru at det selges så bra at alle nettbutikkene er utsolgt så fort,ellers så har de fått inn veldig få alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...