Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bekreftet at telenor har telefoner på lager hvis bestilles fra telenor bedrift?

 

Nei. Tipper det er samme opplegget som med dem som fikk "bekreftet" at mobilen var på lager og ble sendt fra Telenor i går. Litt etter ble det fjernet og en annen fikk beskjed om at det hadde vært feil i nettbutikken.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra Elkjøp for 2 uker siden. Datoen har helt til i dag vært 29.11. I dag står det 15.12!!! Noen som vet hva det skal bety?

 

Forhåpentligvis betyr det at 15.12 gjelder for alle nye bestillinger. I verste fall er telefonen forsinket, altså Nokia klarer ikke levere til 29.11. Vi får vente å se hva som blir status i diverse (nett)butikker når 29.11 er her. Selv har jeg bestilt fra One Call, og fått beskjed om "bekreftet 17.12". Snakket med dem for noen dager siden og de har fortsatt samme dato.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra Elkjøp for 2 uker siden. Datoen har helt til i dag vært 29.11. I dag står det 15.12!!!

 

Noen som vet hva det skal bety?

Jeg har bestilt fra Elkjøp for 2 uker siden. Datoen har helt til i dag vært 29.11. I dag står det 15.12!!!

 

Noen som vet hva det skal bety?

 

Sikkert noen butikker som får inn før Elkjøp så da hadde jeg avbestilt der.

Lenke til kommentar

Til alle dere som stiller spørsmål rundt levering.

 

Offisiell salgsstart har Nokia selv bekreftet i media at er 29. november. Det betyr at vi som operatør (og andre som skal selge denne) må respektere dette og legge ut produktet med varetilgang på den datoen (ble lagt ut på telenor.no og Spaceworld ved en feiltakelse, og er derfor fjernet). Første leveransen er i rute og de som har forhåndsbestilt først får sine varer først ifht det volum nettbutikkene har, og målet er at de fleste skal få terminalen innen 29. nov.

M.a.o så betyr ikke de ubekreftede datoene nødvendigvis at de som har forhåndsbestilt ikke får terminalen i løpet av 2-3 dager.

Det er sikkert en del som har tilgjengelige volumer også i butikk/web når vi kommer til 29, men hvordan kjedene har fordelt volumet på ulike butikker er ukjent. Så det betyr ikke at alle butikker har de på lager den 29.

 

Håper dette var noe oppklarende.

PS! Terminalen er ikke forsinket ifht 29. november, men det vil være begrenset tilgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Til alle dere som stiller spørsmål rundt levering. Offisiell salgsstart har Nokia selv bekreftet i media at er 29. november. Det betyr at vi som operatør (og andre som skal selge denne) må respektere dette og legge ut produktet med varetilgang på den datoen (ble lagt ut på telenor.no og Spaceworld ved en feiltakelse, og er derfor fjernet). Første leveransen er i rute og de som har forhåndsbestilt først får sine varer først ifht det volum nettbutikkene har, og målet er at de fleste skal få terminalen innen 29. nov. M.a.o så betyr ikke de ubekreftede datoene nødvendigvis at de som har forhåndsbestilt ikke får terminalen i løpet av 2-3 dager. Det er sikkert en del som har tilgjengelige volumer også i butikk/web når vi kommer til 29, men hvordan kjedene har fordelt volumet på ulike butikker er ukjent. Så det betyr ikke at alle butikker har de på lager den 29. Håper dette var noe oppklarende. PS! Terminalen er ikke forsinket ifht 29. november, men det vil være begrenset tilgang.
I rute til dere eller ut til kundene?
Lenke til kommentar

Jeg tipper endel må smøre seg med tålmodighet, meg selv inkludert. Jeg skal kjøpe min på Expert, og på dataen til Expert så stod det ubekreftet 29 Desember, med en mulighet for levering 15 Des.

 

Forrige helg så reklamerte Expert for telefonen på TV, denne uken så har de den i tilbudavisa. Han fyren synes det var ille at de reklamerer for et produkt de ikke kan levere sånn med det første. Det er jeg enig i, men prisen er bra.

 

Dette minner meg litt om når jeg ventet på Nikon D800 som hadde salgstart 15 Mars. Jeg bestilte i Mars og fikk den i midten av Juni. Så om noen kanskje må vente på Nokia Lumia 920 til langt ut i Januar ser ikke jeg på som en umulighet. Det er store umettede markeder ute i verden på denne telefoenen også.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...