Nado Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tja, folk som er negative til noe skriker som regel høyt om det. De som får god behandling sjeldent drar innom alle mulige diskusjonsforum og sosiale medier for å skryte, noe de med dårlige erfaringer ofte gjør. Når Telenor er så store som de er, får man nødvendigvis enkelte som syter høylydt. Ikke at Telenor er perfekt, men man kan ikke bedømme det utifra hva enkelte skriver på nettet. Leste ikke din kommentar før jeg posta, men helt enig. Det er feil å dømme Telenor for egen opplevelse, det en kan dømme dem for ville vært policy og hvor langt de kan strekke seg for kunden når de retter opp i en feil de selv står skyldig i. Som oftest er det bare uheldig eller kundens egen feil, selv om det ikke kjennes slik for vedkommende der og da. Det at folk må vente så lenge på svar skyldes ulike årsaker som sesong, sykdom og ren tilfeldighet. Det er generellt sett veldig raskt å få et svar fra de, men selvfølgelig kan de også bli bedre. Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dere som har bestilt fra chess.no. Har dere hørt noe nytt? Har dere valgt å avbestille den og bestille den fra andre plasser? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vel. Det vi kan hvertfall si er at denne tiden neste uke så har antakeligvis de som har bestillt mobilen via Djuice/Telenor fått mobilen i hånda. Så gjelder det å ikke gni det inn på de som enda venter. Håper at samtlige her inne får tak i før juletider. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 noen som vet om spaceworld har den inne som det står på nettsia? lurer på hva det var med telenor tidligere. Hadde de den inne,og solgt den ut,kansje.. hmmmmm. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 noen som vet om spaceworld har den inne som det står på nettsia? lurer på hva det var med telenor tidligere. Hadde de den inne,og solgt den ut,kansje.. hmmmmm. Jeg ringte Spaceworld Kvadrat på Sandnes, vedkommende informerte at de trolig fikk inn første parti i morgen da de hadde ankommet hovedlageret i Oslo. Du kan ringe til din nærmeste Spaceworld butikk og be dem føre deg opp på reserversjonsliste slik at du blir oppringt når de har fått dem inn. Personlig så beholder jeg bestillingen min hos Djuice. Lenke til kommentar
abil Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg ringte Spaceworld Kvadrat på Sandnes, vedkommende informerte at de trolig fikk inn første parti i morgen da de hadde ankommet hovedlageret i Oslo. Du kan ringe til din nærmeste Spaceworld butikk og be dem føre deg opp på reserversjonsliste slik at du blir oppringt når de har fått dem inn. Personlig så beholder jeg bestillingen min hos Djuice. HMMM. Jeg ringte Spaceworld jessheim og butikksjefen sa de fikk muligens inn på fredag eller neste mandag. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart. Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene Lenke til kommentar
abil Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart. Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene Er det netcombutikken på kvadrat du sikter til?for om det er det så er det merkelig at netcom har 17.12 på netbutikken sin. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart. Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene Venter gjerne lengre om jeg må for den norske reklamasjonsretten og eventuelle feil som DOA/dødpiksler osv. 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Har nå skrudd av pin-kode på telefonen. Da blir jeg i hvert fall ikke utilgjengelig lenge når telefonen restarter seg. Satser på at problemet blir fikset snart. Regner med jeg bestiller trådløs lader fra Trigcom i morgen. Fikk bekreftelse på mail i dag om at de faktisk har på lager (LADEREN) allerede. Endret 26. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg tror det er veldig mange ulike datoer ute å går nå som partiene er rett rundt hjørnet. Offisielle er jo 29, men det kan godt hende noen har fått inn på hovedlageret alt i dag eller i morgen. Nokia på byporten viste fram alle de forskjellige 920-ene og en del tilbehør i dag, men tror ikke de får telefoner før på torsdag som er den informasjonen de har fått. Men håper ventetiden snart er over! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Abil: usikker, så bare plakaten utfor "hoved"inngangen. Vaakum: av nysgjerrighet: har de den grå? Endret 26. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kjøpte telefonen hos Telenor bedrift idag! En rød 920 ble sendt ut idag og forhåpentligvis i posten imorgen eller onsdag Kjøpte den via nettbutikken, ringte inn og fikk bekreftet at de hadde 50+ av rød og 15stk av gul igjen.. Da er det bare å glede seg å kaste min iphone 4 i skuffen! Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Merkelig at Telebor bedrift kan selge før 29 Nov da. Men det har jo vist seg at det å ringe inn å får bekreftet lagervare og at telefonen sendes samme da, ikke har vist seg å stemme. Disse kommer vel også fra det samme lageret som de telefonene som plutselig ikke var lagervare lenger. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) ja de har nok hatt den inne på telenor. Spurte på mail igår om når de sendte ut min tlf,da jeg så de hadde den "inne". Men har ennå iikke fått noe svar. Endret 27. november 2012 av n900 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 ja de har nok hatt den inne på telenor. Spurte på mail igår om når de sendte ut min tlf,da jeg så de hadde den "inne". Men har ennå iikke fått noe svar. We want answers! Lenke til kommentar
abil Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet noen butikker som har den så roooooop ut. Du som var på nokia store på byporten vet du prisen på nokis 920uten abb?Samt selger de trådløs lader der? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du som var på nokia store på byporten vet du prisen på nokis 920uten abb? 5200 kr AKIRA Lenke til kommentar
abil Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 5200 kr AKIRA Takker for raskt svar Lenke til kommentar
n900 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 spaceworld har lagerstatus 67stk på nett nå.. farsken hvis telenor har hatt inne, men ukke sendt til meg.. Det skjedde meg med n9 når jeg skulle ha den. Derfor var jeg tidlig ute nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå