Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Tja, folk som er negative til noe skriker som regel høyt om det. De som får god behandling sjeldent drar innom alle mulige diskusjonsforum og sosiale medier for å skryte, noe de med dårlige erfaringer ofte gjør. Når Telenor er så store som de er, får man nødvendigvis enkelte som syter høylydt.

 

Ikke at Telenor er perfekt, men man kan ikke bedømme det utifra hva enkelte skriver på nettet.

Leste ikke din kommentar før jeg posta, men helt enig. Det er feil å dømme Telenor for egen opplevelse, det en kan dømme dem for ville vært policy og hvor langt de kan strekke seg for kunden når de retter opp i en feil de selv står skyldig i. Som oftest er det bare uheldig eller kundens egen feil, selv om det ikke kjennes slik for vedkommende der og da. Det at folk må vente så lenge på svar skyldes ulike årsaker som sesong, sykdom og ren tilfeldighet. Det er generellt sett veldig raskt å få et svar fra de, men selvfølgelig kan de også bli bedre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet om spaceworld har den inne som det står på nettsia?

lurer på hva det var med telenor tidligere. Hadde de den inne,og solgt den ut,kansje..

hmmmmm.

Jeg ringte Spaceworld Kvadrat på Sandnes, vedkommende informerte at de trolig fikk inn første parti i morgen da de hadde ankommet hovedlageret i Oslo. Du kan ringe til din nærmeste Spaceworld butikk og be dem føre deg opp på reserversjonsliste slik at du blir oppringt når de har fått dem inn. Personlig så beholder jeg bestillingen min hos Djuice.
Lenke til kommentar

Jeg ringte Spaceworld Kvadrat på Sandnes, vedkommende informerte at de trolig fikk inn første parti i morgen da de hadde ankommet hovedlageret i Oslo. Du kan ringe til din nærmeste Spaceworld butikk og be dem føre deg opp på reserversjonsliste slik at du blir oppringt når de har fått dem inn. Personlig så beholder jeg bestillingen min hos Djuice.

 

HMMM. Jeg ringte Spaceworld jessheim og butikksjefen sa de fikk muligens inn på fredag eller neste mandag.

Lenke til kommentar

Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart.

 

Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene :)

Lenke til kommentar

Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart.

 

Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene :)

 

Er det netcombutikken på kvadrat du sikter til?for om det er det så er det merkelig at netcom har 17.12 på netbutikken sin.

Lenke til kommentar

Var borte på kvadrat for et par timer siden, de har plakater og greier utenfor, så regnet med de fikk den inn snart.

 

Glad jeg slipper ventetiden dere sliter med, og vissheten om at noen som bor like ved dere har hatt den i flere uker alt, men misunner dere den ny følelsen de første dagene :)

Venter gjerne lengre om jeg må for den norske reklamasjonsretten og eventuelle feil som DOA/dødpiksler osv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå skrudd av pin-kode på telefonen. Da blir jeg i hvert fall ikke utilgjengelig lenge når telefonen restarter seg. Satser på at problemet blir fikset snart.

 

Regner med jeg bestiller trådløs lader fra Trigcom i morgen. Fikk bekreftelse på mail i dag om at de faktisk har på lager (LADEREN) allerede. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig mange ulike datoer ute å går nå som partiene er rett rundt hjørnet. Offisielle er jo 29, men det kan godt hende noen har fått inn på hovedlageret alt i dag eller i morgen. Nokia på byporten viste fram alle de forskjellige 920-ene og en del tilbehør i dag, men tror ikke de får telefoner før på torsdag som er den informasjonen de har fått.

Men håper ventetiden snart er over! :)

Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen hos Telenor bedrift idag! En rød 920 ble sendt ut idag og forhåpentligvis i posten imorgen eller onsdag :)

 

Kjøpte den via nettbutikken, ringte inn og fikk bekreftet at de hadde 50+ av rød og 15stk av gul igjen..

 

Da er det bare å glede seg å kaste min iphone 4 i skuffen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...