Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt første innlegg her i denne tråden. Hei alle saman! :)

 

Har hatt noen nokiaer; N82, N8, og godklumpen jeg har nå; N9 / 64 gB.

 

Er spesielt nøye med fotokvaliteten på telefoner, så nå har jeg bestilt en hvit 920 fra Spaceworld! Har stor sans for stabiliseringa, både på video og bilder. Ellers ser jeg frem til å få større skjerm, nettbank løsninger, bedre kvalitet på samtaler (etter hvert), savner fremdeles kvaliteten fra fasttelefonens dager, den var jo super i forhold til dagens mobilkvalitet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå gidder jeg ikke å gjør mer med bestillingen, er i grunn lei alt dette med leveringsproblemer. Da skal jeg heller bruke tid/energi på Max Payne 3 og Dishonored ^_^

 

Leveringsproblemer?

 

Det har vel ikke vært noen leveringsproblemer i det hele tatt. Vi har enda tilgode å komme til den eneste datoen som har kommet fra Nokia selv. Alle de andre datoene har kommet fra alle mulige andre hold. Å i tillegg så har vel noen få begynt å sende ut FØR Nokia sin dato etter som jeg skjønner? Eller? :ph34r:

Lenke til kommentar

Leveringsproblemer?

 

Det har vel ikke vært noen leveringsproblemer i det hele tatt. Vi har enda tilgode å komme til den eneste datoen som har kommet fra Nokia selv. Alle de andre datoene har kommet fra alle mulige andre hold. Å i tillegg så har vel noen få begynt å sende ut FØR Nokia sin dato etter som jeg skjønner? Eller? :ph34r:

U know what I mean ;)
Lenke til kommentar

Det er ikke greit når du ringer kundeservice slik som i dette tilfellet her Kjedehuset som jeg leser om i denne tråden.

 

De sier: Vi sender ut betillingene i dag, så viser det seg at de ikke har hatt de på lager. Dette høres ikke bra ut i mine ører.

 

Eller er de på lager? Har de bare kommet på at de ikke kan sende de ut før den 29.

 

Vi leser om folk her som har fått besjed at telefonen er på vei. Spaceworld har jo masse telefoner på lager, om dette stemmer.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Det er ikke greit når du ringer kundeservice slik som i dette tilfellet her Kjedehuset som jeg leser om i denne tråden.

 

De sier: Vi sender ut betillingene i dag, så viser det seg at de ikke har hatt de på lager. Dette høres ikke bra ut i mine ører.

 

Eller er de på lager? Har de bare kommet på at de ikke kan sende de ut før den 29.

 

Vi leser om folk her som har fått besjed at telefonen er på vei. Spaceworld har jo masse telefoner på lager, om dette stemmer.

Jeg har null tillitt til kjedehuset. Det fine for Telenor/Djuice er at de stiller seg selv uten ansvarsplikt for hva Kjedehuset gjør. De bare sier at det er Kjedehuset som må kontaktes. Når jeg jobba innenfor kundeservice så kalte vi dette for ulojalitet/ansvarsforskyvelse.

 

Edit: Når en klager som jeg gjør så må en selvfølgelig komme med en løsning. F.eks "Hei, det er dessverre ikke mulig for oss å endre på bestillingen men vi skal ta kontakt med Kjedehuset og gi deg en tilbakemelding."

 

Så slipper kunden å gå frem og tilbake, så kan de som kunden betaler lønnen til sjekke opp i det.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Generellt sett så vil jeg si kundeservice hos Telenor/Djuice gjør en god jobb, det er nok helst mandatene de får fra sine ledere ihht. hvor langt de har lov å strekke seg for å gjør kunden fornøyd. Det er noe som avdelingsleder eller andre måtte tatt stilling til.

Lenke til kommentar

Dette med ansvarsfraskrivelse og skylde på andre får Telenor til å virke som en bakgårdsjappe. Når en leser alle de negative kommentarene angående kundeservice til Telenor på facebook også så kan en begynne å lure. Tenk på alle kundene som er missfornøyd, som ikke poster på Facebook. Så det en leser på Facebook er bare toppen av isfjellet.

 

Men jeg må ta Telenor litt i forsvar også etter å ha lest en del av de innleggene fra enkelte kunder. Fy faen så mye dumme folk!

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
Tenk på alle kundene som er missfornøyd, som ikke poster på Facebook. Så det en leser på Facebook er bare toppen av isfjellet.

Tja, folk som er negative til noe skriker som regel høyt om det. De som får god behandling sjeldent drar innom alle mulige diskusjonsforum og sosiale medier for å skryte, noe de med dårlige erfaringer ofte gjør. Når Telenor er så store som de er, får man nødvendigvis enkelte som syter høylydt.

 

Ikke at Telenor er perfekt, men man kan ikke bedømme det utifra hva enkelte skriver på nettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette med ansvarsfraskrivelse og skylde på andre får Telenor til å virke som en bakgårdsjappe. Når en leser alle de negative kommentarene angående kundeservice til Telenor på facebook også så kan en begynne å lure. Tenk på alle kundene som er missfornøyd, som ikke poster på Facebook. Så det en leser på Facebook er bare toppen av isfjellet.

 

Men jeg må ta Telenor litt i forsvar også etter å ha lest en del av de innleggene fra enkelte kunder. Fy faen så mye dumme folk!

Dette vil gjelde alle kundesenter. Det vil alltid vær gode og dårlig opplevelser, og de dårlig opplevelsene er de som får oppmerksomhet som oftest. Så vil ikke si Telenor er dårligere her enn andre, det er nok generellt kulturen for kundeservice i Norge som opererer slik.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...