Aothea Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hvis man ikke er i nærheten av et sted, hvor man har et trådløs internett i nærheten. og må bruke mobildata, er det enkelt å koble den til og ifra sånn at den ikke bruker nett hele tiden? Husker på Android så var det ganske enkelt, måtte vel bare dra ned "fanen" også bare det en knapp med "mobildata" Har Chess-Play med bare 500 mb per mnd Endret 5. oktober 2012 av Aothea Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Nå vet vi ikke helt hvordan dette vil fungere i Windows Phone 8 enda, men du får tiles hvor du kan legge snarveier til funksjoner som WIFI, mobildata, bluetooth osv. Da er det bare å trykke på tilen også er du direkte inne der hvor du skrur dette av og på. Har sammenlignet en Lumia 800 med Desire HD, og det er omtrent like kjapt å skru av og på slike ting på begge disse (selv med Android sin standard snarvei). Når det kommer til hvor fort telefonen faktisk kobler til wifi og mobilt nettverk, må jeg faktisk si at Lumia 800 er vesentlig raskere, spesielt på WIFI. Vet ikke hvorfor, men det er slik jeg opplever det. Windows Phone 8 vil bli visst frem i sin helhet den 29 oktober, så det kan jo tenkes at det finnes en "raskere" måte rett ut av boksen. Visst ikke, så er iallefall jeg fornøyd med snarvei tilen som foreløpig er beste løsning på Windows Phone 7.5. Nokia har i tillegg laget en genial app som gjør at du kan følge med på forbruk, som mobildata, sms og ringetid. Dette blir dog standard i Windows Phone 8, og husker jeg ikke feil så er det innebygget noen smarte løsninger her som hjelper deg å følge med på forbruket. Siden smartmobiler øker så drastisk, så antar jeg også at de fleste abonnement også vil øke mobildatamengden, så jeg tror at vi ikke er så mange måneder/år ifra at det snart ikke spiller noen rolle, men det er en helt annen diskusjon Endret 5. oktober 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Det er vel enda ikke kjent om WP8 får noen snarveier til denne typen innstillinger. Jeg tror ikke det er mulig å skru av/på mobildata, wifi, flymodus, etc. direkte med tiles på dagens modeller. Noen? EDIT: TheMoonMan slo meg Endret 5. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Det vil være mulig å pinne innstillinger til startskjermen med 8.0. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lumia 920 gul bestilt hos netshop nå....... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det vil være mulig å pinne innstillinger til startskjermen med 8.0. kilde? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vel, på Desire HD så slår man av og på disse innstillinger på startskjermen. Så at en tile som kaster deg til innstillinger skulle være like enkelt, er bare sprøyt. Men vil jo tro WP8 vil styre dette automatisk på en slik måte at det ikke tømmer batteriet slik at man slipper å slå av/på disse innstillingen hele tiden. Iallefall klarer Android dette med glans, i de siste versjonene. Så problemet vil vel uansett være en bagatell Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) 2 stk lumia svarte bestillt på netshop. Lumia 920 gul bestilt hos netshop nå....... Blir min første wp,lurer på om norsk tipping fungerer på disse ???. Er det noen som har oversikt over norske apps til wp8. Endret 6. oktober 2012 av k-sundvo Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Sjekk denne tråden: Windows Phone - norske applikasjoner Endret 6. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://www.mobilsiden.dk/nyheder/tdc-sparker-nokia-ud-af-butikkerne-dropper-lumia-920,lid.23849/ Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nokia Lumia 920 må være den mest tiltalende mobilen jeg har sett på lenge. Ser den ligger til forhåndsbestilling på netshop til 4845,- , men vet ikke om det er best å vente på nærmere dato for å se om prisen blir lavere? Frister også veldig å få den i cyan Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vel, på Desire HD så slår man av og på disse innstillinger på startskjermen. Så at en tile som kaster deg til innstillinger skulle være like enkelt, er bare sprøyt. Bullshit Om du ser over så ser du tydelig at jeg sammenlignet med standardinnstillingene til Android, og det er ett steg mer enn hva man kan med en tile på WP7.5. Med widgets er det helt annerledes, selvsagt Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Og "Strømkontroll" widgeten er standard på (nesten) alle Android-mobiler. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er det mulig med slike widgets på WP 7.5 og 8? At man kan slå av/på mobilt nettverk f.eks ved bare å klikke på en tile? Synes dette er veldig kjekt å ha på startskjermen på min Desire HD, så jeg slipper å gå inn i flere menyer, evt. nedtrekksmenyen -> innstillinger. 1 Lenke til kommentar
suggas Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har sett det i en av de utallige videoen ute på nettet av Nokia Lumia 920. Men det var det å finne den igjen. Der ble det ihvertfall demonstrert som en nyhet i win 8 at via en tiles kunne man administrere wifi, Blåtann, datakoblinger og annet. Ett sveip videre så kunne man sette innstillinger på ringetid, sms og data slik at man fikk varsling når man var i ferd med å gå over oppsatt tid. Fint hvis man har begrensinger på ringetid, sms og data som de fleste har. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Her blir det diskutert Lumia 920, ikkje HTC. Ta den diskusjonen ein anna stad.9 innlegg er fjerna. 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Her blir det diskutert Lumia 920, ikkje HTC. Ta den diskusjonen ein anna stad.9 innlegg er fjerna. TY (^-^*) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7776&zoneid=5 Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 http://www.recordere...d=7776&zoneid=5 Var bra at de tok en helomvending, slike saker er svært ugunstig for Nokia siden de har slitt en del. Spent på når Amobil kan klare å få et eksemplar til test? Er det vanlig at de kan motta telefoner før de er blitt offisielt lansert? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De kan nok ikke motta telefonen før WP8 er vist skikkelig fram, men om telefonen lanseres feks i England før Norge, så bør de få tak i et eksemplar og teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå