Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke innlegget om at karttjenestene ikke fungerer etter oppdatering og at han da blir bedt om å kjøpe applikasjonen/tjenesten på nytt.

 

Her er det mye som er feil! Virker som om bruker har gjort noe feil ved oppdatering, videre så er faktisk kart- og navigasjonstjenestene gratis apper på NOKIAs telefoner. De er utviklet av NOKIA og er integrert på NOKIAs telefoner for å gi disse en 'edge' fremfor andre merker.

 

Fint om spineshank00 FORKLARER NÆRMERE DET HAN SKRIVER DA JEG IKKE FÅR DETTE TIL Å 'HENGE PÅ GREIP' SOM MAN SIER.

Lenke til kommentar

Dette var jo flott for de som ønsker å kjøpe mobiltelefon av Telenorgriskingene, men det ønsker ikke jeg å gjøre. Det er ille nok at jeg er hjernevasket så ille at jeg holder meg til Telenorabb. etter så mange år.

 

Har byttet ut Telenor på bredbåndsleveranse da.

 

Så jeg får smøre meg med tolmodighet noen dager til. Det er jo greit og se at det ikke stemte da, at noen har hevdet her at denne telefonen ikke kom før langt ut i Desember.

 

Ser djuice har de samme antall og telefoner på lager, men de er vel dem samme ulla som Telenor,og har samme lager.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Skjønner ikke innlegget om at karttjenestene ikke fungerer etter oppdatering og at han da blir bedt om å kjøpe applikasjonen/tjenesten på nytt.

 

Her er det mye som er feil! Virker som om bruker har gjort noe feil ved oppdatering, videre så er faktisk kart- og navigasjonstjenestene gratis apper på NOKIAs telefoner. De er utviklet av NOKIA og er integrert på NOKIAs telefoner for å gi disse en 'edge' fremfor andre merker.

 

Fint om spineshank00 FORKLARER NÆRMERE DET HAN SKRIVER DA JEG IKKE FÅR DETTE TIL Å 'HENGE PÅ GREIP' SOM MAN SIER.

 

 

På lørdag fikk jeg beskjed gjennom appstore at det ventet 8 oppdateringer på meg. Sjekket og det så ut som at Nokia oppdaterte mange av sine apper. Lot den kjøre oppdateringen og får nå beskjeden "Det har oppstått et problem med app. Du kan først prøve å kjøpe appen, men hvis det ikke fungerer, må du avvinstallere den og deretter installere den på nytt".

 

Jeg er klar over at karttjenestene skal være gratis med Nokia sine mobiler, men det er nå engang beskjeden jeg får. Det går sikkert fint om jeg avvinstallerer og laster ned apps på ny, men har ikke hatt tid til å begynne å tulle altfor mye med den enda.

 

Sponeshank: skru av NFC, det hjelper på batteriet. Min holder lett godt over en dag med bra bruk.

 

Takk for tips!

Endret av spineshank00
Lenke til kommentar

Abil: ring og spør. Jeg vet at om du kjøper mobil med månedspris på abbonement har du rett på å få telefonen låst opp. Kontantkort vet jeg ikke, dog. Gjerne si fra hvordan svar du får.

 

Ringte og han jeg snakket med sa at de bare låste opp iphone før tiden.De andre telefonene var låst i 12mnd.Men jeg kunne låse den opp mot et gebyr på 600kr.Merkelig har låst opp telefoner der før uten noe gebyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...