Vakuum Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg lurer på noe. Vil en mobil låst til Telenor få oppdateringer senere enn en som er ulåst? Hva om jeg låser den opp? I WP7 var det slik. Men det ser ut som man kan slå på at man vil ha oppdateringer før de er godkjent av operatør. De planlegger også et beta-program hvor man kan få oppdateringer før de er 100% hvis du har lyst til å være bleeding edge. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 I WP7 var det slik. Men det ser ut som man kan slå på at man vil ha oppdateringer før de er godkjent av operatør. De planlegger også et beta-program hvor man kan få oppdateringer før de er 100% hvis du har lyst til å være bleeding edge. Har du link ? Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 De oppdateringsmulighetene tipper jeg har blitt utsatt/skrota. Ikke hørt om siden Developer preview av wp8. Lenke til kommentar
Basi Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som vet om "Play to" app'en/funksjonen er tilgjengelig for Lumia 920 nå? Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 "Play to" appen for Windows Phone ligger på Nokia Beta Labs. Fint om du tester den og rapporterer tilbake her på forumet, jeg venter fortsatt på min Lumia 920. Lenke til kommentar
Basi Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 "Play to" appen for Windows Phone ligger på Nokia Beta Labs. Fint om du tester den og rapporterer tilbake her på forumet, jeg venter fortsatt på min Lumia 920. Jeg har heller ikke fått min Lumia 920 ennå. Kanskje noen av de som har fått telefonen kan rapportere tilbake her på forumet om "Play to" appen virker på 920? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Limited Black, White and Red stock arriving December 5th. Order now to avoid disappointment. Ser prisen fra Clove blir 1000 kr mer enn hva jeg betalte hos OneCall (one2cel). Så jeg venter. min iPhone 4 funker fint foreløpig Lenke til kommentar
n900 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) ja som jeg kunne se hos clove, så hadde de ikke inne tlf før 5/12. dvs telenor har den inne før det, forhåpentligvis. så jeg bestiller heller ikke fra clove prisen hos clove ble vel ca 4700 Endret 23. november 2012 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Aner ikke hvor jeg finner Play To appen. Resatte telefonen min i dag, og det var 9 apps som ikke ble installert (stod det var noe feil med nedlastningen). To apps viste navn og bilde, 7 viste grå firkant og ingen navn. Viser seg at de to appsa jeg vet navnet på ikke ligger under ordrehistorikken min av en eller annen grunn, og at jeg må kjøpe de på nytt. I tillegg aner jeg ikke hva de andre 7 appsa var. Så nå står jeg i chatkø med microsoft. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har du forsøkt å kjøpe de likevel? Det står nemlig "kjøp" uansett om du har kjøpt de før eller ikke, men du betaler ikke for de likevel. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja det vet jeg, jeg går på "Buy" og da kommer ikke det opp at jeg eier den fra før og kan reinstallere, men at visakortet mitt vil bli trukket for X kr og at jeg må verifisere kjøpet. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) fra telering sin side: Nokia Mobil Lumia 920, White Windows 8 Antall på lager: Forventet 31.12.2013 blir litt lenge å vente det...... Endret 23. november 2012 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det med at apps ikke nødvendigvis registreres som kjøpte er tydeligvis noe som skjer flere, og MS driver og jobber med saken. Mine skulle være i boks i løpet av 72 timer. Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://betalabs.nokia.com/trials/nokia-play-to-for-windows-phone For deg som ikke finner "Play to" appen for windows. Gjør deg kjent med Betalabs for nokia telefoner (obligatorisk for alle eiere av Nokia telefoner). Anbefaler forøvrig søk på Google når du leter etter noe, da får du kjapt opp alternativer, Google search har nok kommet for å bli. Hehe Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du bare ber dem kansellere SIM-bytte og sier at du ringer tilbake når du har fått mobilen. Så kan de aktivere simkortet for deg. Takker Men håper jo selvfølgelig at den kommer før 5. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 kva type sim kort brukar denne telefonen? Mener det er micro-sim... Simkortet jeg fikk fra Telenor er stanset ut og kan brukes som micro og vanlig... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Det er microSIM i 920en ja. Gadget: jada, var mye på nokialabs når jeg hadde n900 m.m. Jeg visste ikke WP lot slikt installere, det var bare derfor hjernen min nektet leke med tanken om at betalabs var relevant ^^ . Finner ikke Nokia Play til 920. Dette kan du teste selv ved å legge til 920 som enhet på betalabs. Finner den for 800. Endret 23. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Argai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Noen som vet om SIM-kortene som Telenor sender ut nå har 4G-støtte? Burde vel det, ellers ser jeg ikke helt poenget med å sende meg et nytt micro-SIM. Edit: Leste litt hos Telenor: Alle SIM-kort som sendes ut støtter 4G. Men på siden "Støtter mitt SIM-kort 4G?" står det at det skal stå "4G" på kortet for at det skal støtte det og det gjør det ikke. Hmmm... håper det første er riktig Endret 23. november 2012 av Argai Lenke til kommentar
n900 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som vet om SIM-kortene som Telenor sender ut nå har 4G-støtte? Burde vel det, ellers ser jeg ikke helt poenget med å sende meg et nytt micro-SIM. fikk og nytt sim, sjønner heller ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det er meget mulig de har støtte for 4G-nettet. De ønsker vel åpne for mobiltelefoner i 4G før året er omme, bare de får løst problemet med at 4G ikke funker med mobilnettet slik de ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå