Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Er det noen som føler seg "kallet" til å gi meg råd om det er verdt å bruke penger på denne (Lumia 920 mhl-hdmi adaptor) for å få kunne se bilder og videoer fra Lumia 920 til tv gjennom HDMI kabel?

Er det grunn til å tro at den virker på Lumia 920 eller er det bare humbug?

Bortsett fra å koble tv'en til en pc er HDMI eneste mulighet jeg pr i dag har til å koble mobiltelefonen til tv'en. Jeg vil så gjerne fortsette å ha muligheten til å koble telefon og tv sammen via HDMI kabel (selv om dette sikkert er gammeldags) dersom jeg går til anskaffelse av Lumia 920. Har imidlertid skjønt at dette i utgangspunktet ikke er mulig. Håper derfor denne adaptoren kan være en mulighet.

http://docteur-gsm.c...mi-adapter.html

post-196660-0-55128400-1353581140_thumb.jpg

Endret av Ski-man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som føler seg "kallet" til å gi meg råd om det er verdt å bruke penger på denne (Lumia 920 mhl-hdmi adaptor) for å få kunne se bilder og videoer fra Lumia 920 til tv gjennom HDMI kabel? Er det grunn til å tro at den virker på Lumia 920 eller er det bare humbug? Bortsett fra å koble tv'en til en pc er HDMI eneste mulighet jeg pr i dag har til å koble mobiltelefonen til tv'en. Jeg vil så gjerne fortsette å ha muligheten til å koble telefon og tv sammen via HDMI kabel (selv om dette sikkert er gammeldags) dersom jeg går til anskaffelse av Lumia 920. Har imidlertid skjønt at dette i utgangspunktet ikke er mulig. Håper derfor denne adaptoren kan være en mulighet. http://docteur-gsm.c...mi-adapter.html post-196660-0-55128400-1353581140_thumb.jpg
Ville avventet, ut i fra det jeg finner på nettet så støtter ikke mobilen MHL.
Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg vil ha 920 er at den ser ut til å ha veldig stabil tilkobling i følge alle tester. Jeg har nå Galaxy S og den er høyst tvilsom. Jeg får ikke inn trådløst nett, selv om routeren er i etasjen under og mobilnett faller inn og ut hele tiden. Den benytter seg så og si alltid av Edge. 3G er en sjeldenhet uansett hvor jeg befinner meg. Spesielt kjipt når jeg for eksempel står i kø på postkontoret og skal søke frem en hentelapp. Ender alltid opp med å ta screen shot før jeg drar på posten. Sånne småting som man egentlig tar for gitt med en smarttelefon, men som betyr utrolig mye. Kjenner at jeg gleder meg litt mer for hver dag som går.

Lenke til kommentar
En av grunnene til at jeg vil ha 920 er at den ser ut til å ha veldig stabil tilkobling i følge alle tester. Jeg har nå Galaxy S og den er høyst tvilsom. Jeg får ikke inn trådløst nett, selv om routeren er i etasjen under og mobilnett faller inn og ut hele tiden. Den benytter seg så og si alltid av Edge. 3G er en sjeldenhet uansett hvor jeg befinner meg. Spesielt kjipt når jeg for eksempel står i kø på postkontoret og skal søke frem en hentelapp. Ender alltid opp med å ta screen shot før jeg drar på posten. Sånne småting som man egentlig tar for gitt med en smarttelefon, men som betyr utrolig mye. Kjenner at jeg gleder meg litt mer for hver dag som går.
Har hatt Galaxy S1 og 2, De har ikke særlig god dekning, men operatør har en del å si også.
Lenke til kommentar

Har hatt Galaxy S1 og 2, De har ikke særlig god dekning, men operatør har en del å si også.

Det skal være sikkert og visst. Jeg gikk fra Telenor til Netcom for noen mnd siden og tenkte at dekningen må være ganske lik i disse dager. Ja, så feil kan man ta. Får ikke 3g-dekning midt i selveste hovedstaden engang. Det hender jeg får det når jeg går på gata, men så snart du stikker hodet innenfor en butikk så er det slutt. Dette på en Galaxy S3 og iPhone 3GS.

Bestilt meg 920 og Telenor nå. Skal bli godt å komme tilbake til ordentlig dekning og så får det heller bare gå med det bruddgebyret

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Det finnes en "Mac connector" for OSX. Bruk den.

Vet, har googla det, men alle sidene linker til appstore hos mac, men den siden vil ikke vises :S

Internettadressen kan ikke hentes fordi Mac OS X ikke gjenkjenner Internett-adresser som starter med «macappstores:».

Endret av StoreSplash
Lenke til kommentar

Vet, har googla det, men alle sidene linker til appstore hos mac, men den siden vil ikke vises :S

Internettadressen kan ikke hentes fordi Mac OS X ikke gjenkjenner Internett-adresser som starter med «macappstores:».

Gå til App store i OSX og søk den opp der :)

Det er en gratis app som ligger i appstore.

Lenke til kommentar

Har lagt av en hvit, med forbehold om at jeg kaaanskje tar svart, på elkjøp Hammerfest. Tlf blir sendt fra hovedlageret den 29(telenorlåst).

Vil gjerne bestille noe utstyr til denne, blant annet trådløs lading og ett skinnetui, gjerne med plass til bankkort også. Noen tips til hvor jeg kan finne dette?

Så forresten video på youtube hvor de hakker, banker og skjærer løs på tlf. Den tåler MYE gitt!:)

Ser mest fram til trådløs lading på nattbordet, gode bildee i dårlig lys(er ikke så mye lys her oppe på denne tiden av året...) og skjermen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...