TheMoonMan Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Zjrv9-Botx8&feature=youtu.be&hd=1 Endret 3. oktober 2012 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 http://www.prisguide...umia-920-166810 I dag var med andre ord en dårlig dag å ha et uhell med HTC Radaren min (knust skjerm) - annen i ellevte! Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Tenk så deilig med skjermen og kamerateknologien til L920 + såpass smooth OS (OBS! Høy lyd) Synes det ser helt sinnsykt lekkert ut Endret 3. oktober 2012 av Hiss 2 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen anelse om hva den trådløse laderen kommer til å koste? Snakker vi 150,- eller må man legge fram Undset for å få tak i den? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen anelse om hva den trådløse laderen kommer til å koste? Snakker vi 150,- eller må man legge fram Undset for å få tak i den? Virket VELDIG optimistisk med 150... Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen anelse om hva den trådløse laderen kommer til å koste? Snakker vi 150,- eller må man legge fram Undset for å få tak i den? Jeg tipper rundt 500kr? Ser ut som Dustin forventer inn gul utgave den 9 oktober http://www.dustinhome.no/product/5010651225/nokia-lumia-920-yellow/?csref=Pricecompare_mediahuset_1789 Mens Proshop forventer inn den 1 november.. http://www.proshop.no/Mobiltelefon/Nokia-Lumia-920-Gul-2375959.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Vet ikke hvor mye man skal stole på dette? Dustin sin dato må jo være feil? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Dustin sin dato er så feil den kan få blitt. Regn med tidlig/midten av november, garantert. Forøvrig er det nå kjent at Lumia 920 kommer i cyan (i allefall i USA med det første) Endret 4. oktober 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Dustin sin dato er så feil den kan få blitt. Regn med tidlig/midten av november, garantert. Forøvrig er det nå kjent at Lumia 920 kommer i cyan (i allefall i USA med det første) Ja var det jeg regnet med.. Er CYAN "the shit" for tiden? Synes den er helt alminnelig, dog bedre enn sort/hvit. Nei, holder meg til gul, evt. grå hvis den matte finishen er sykt mye deiligere Endret 4. oktober 2012 av Gandulf Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg liker cyan, men har foreløpig rød som min favoritt Grå på en fin andreplass Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Mangler bare LimeGreen og PassionOrange. Kansje også en BlushingPink. Endret 4. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
suggas Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis jeg skal ha en, skal den være svart med litt sterke farger på flisene. Er den svarte matt eller er den blank ? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis jeg skal ha en, skal den være svart med litt sterke farger på flisene. Er den svarte matt eller er den blank ? Matt:) derfor min blir svart! Lenke til kommentar
suggas Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis jeg skal ha en, skal den være svart med litt sterke farger på flisene. Er den svarte matt eller er den blank ? Matt:) derfor min blir svart! jepp. :) Svart må det bli. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen aning om cyan kommer samtidig som resten til Norge? For den frister grovt mye... Og vil det forresten være mulig å bytte deksel på dem slik som på Lumia 820? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er hvit også matt? Ble veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 mener å ha lest at den hvite var blank 920 har ikke deksel. Skal ikke svare på når den eventuelt kommer i Norge, men en så lenge er det bare sikkert at at&t i usa skal ha den i cyan. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Så jeg mener å ha lest at den hvite var blank 920 har ikke deksel. Skal ikke svare på når den eventuelt kommer i Norge, men en så lenge er det bare sikkert at at&t i usa skal ha den i cyan. Så jeg ikke en plass de byttet deksel på 920, eller var det på HTC'en...? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Så jeg mener å ha lest at den hvite var blank 920 har ikke deksel. Skal ikke svare på når den eventuelt kommer i Norge, men en så lenge er det bare sikkert at at&t i usa skal ha den i cyan. Så jeg ikke en plass de byttet deksel på 920, eller var det på HTC'en...? Må nok ha vært HTC, for 920 er frest ut fra et stykke plast. Blir nok en svart matt på meg, men tenker å ha litt is i magen å kjøpe den etter jul. Prisene har forhåpentligvis justert seg litt da. Endret 4. oktober 2012 av Thomas-A Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hurra for blå/turkis (cyan), men er også enig med suggas: På den svarte syns jeg skjermen liksom går i ett med resten av mobilen og man vil jo uansett ha farger på flisene. Som jeg nevnte på forrige side så er svart og grå matte, mens hvit, gul og rød er blanke. Kun L820 kan bytte farger via deksel, det er også slik den får støtte for kabelfri lading (jeg vegrer meg for å kalle det "trådløs lading", kall meg gjerne flisespikker ) Hvis noen tror man kan bytte farge på HTC 8X/8S så må de ha sett beskyttelsesdeksler! Endret 5. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Da er det bekreftet at Cyan er matt http://www.wpcentral.com/hands-nokia-lumia-920-cyan-att får håpe den dukker opp i europa og BTW så har vel de hvite Lumiaen + N9 alltid hatt blank finish, dette for å forhindre at skit setter seg i porene og skaper missfarge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå