Terminal Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Merker det også på WP 7.5, men ser ut som det oppstår når det er dårlig signal/dekning. Ikke noe problem når jeg har bra signal evnt. WiFi... Du har rett i at det er problemer når det er svak dekning. Utenfor 3G er det nærmest håpløst har jeg merket, dessverre. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er litt skuffet over at telefonen knirker litt hvis jeg klemmer forsiktig på spesielle steder. Dette gjelder spesielt midt mellom kamera- og strømknappen. Endret 21. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja testet det nå, 1/5 ganger får jeg en liten knirkelyd der. Ikke noe jeg merker noe til om jeg ikke fokuserer på det dog. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva hvis du først knirker der etterfulgt av trykk på baksiden ved siden av dette området? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 nå knirker den ikke i det hele tatt bake :s . Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvis jeg først knirker på siden får jeg en ganske høy knirkelyd hvis jeg trykker nært dette området på baksiden. Ja, dette er pirk, men litt leit uansett! Endret 21. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hehe det blir som mannen som kommer til legen og sier "det gjør vondt når jeg løfter hånda mi over skuldra og vrir den til venstre skikkelig fort." "ok, slutt å gjør det." 2 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hehe, det blir nesten sånn. Hadde bare lest at denne skulle være knirkefri, men det er den altså ikke. Endret 21. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Men ja, ser den. Det er litt skuff med slikt . Alle mobiler har små irritasjoner som det da. Endret 21. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan er forresten Facebook-integrasjonen? Er chat-en stabil etc.? Har ikke Facebook... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Veldig stabilt og godt integrert. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Veldig stabilt og godt integrert. Facebook chat i seg selv er ustabilt da. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hadde egentlig tenkt til å forhåndsbestille 920, men når jeg tenker meg om bruker jeg egentlig utelukkende Google-tjenester på mobil (google-søk, Gmail, Google Docs etc). Alt peker jo i retning at jeg egentlig bør gå for en Android-telefon, men begynner å bli litt lei dem nå. Er støtten for disse tjenestene god på WP8, eller er det kun Microsoft-relaterte tjenester som får godkjenning av OS'et? Edit: Tidlig på morgenen, satte jeg ny rekord for bruk av "egentlig" i et avsnitt? Endret 22. november 2012 av Konnis Lenke til kommentar
Nado Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hadde egentlig tenkt til å forhåndsbestille 920, men når jeg tenker meg om bruker jeg egentlig utelukkende Google-tjenester på mobil (google-søk, Gmail, Google Docs etc). Alt peker jo i retning at jeg egentlig bør gå for en Android-telefon, men begynner å bli litt lei dem nå. Er støtten for disse tjenestene god på WP8, eller er det kun Microsoft-relaterte tjenester som får godkjenning av OS'et? Google Sync skal fungere. Så contacts, gmail og calendar burde fungere. Litt usikker på google docs, men du har jo Office med skydrive her som skal være bra. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Funker MMS bra med Win 8 ? Samboeren har en tlf. med Win. 7.5 og der funker det ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 åh? Min mor har en Lumia 800 med 7,5, går fint å sende MMS med den Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Funker MMS bra med Win 8 ? Samboeren har en tlf. med Win. 7.5 og der funker det ikke. Eh... Har aldri hørt om en moderne mobil som ikke går ann å sende MMS med, så tror nok det må skyldes noe annet... Btw; her er en test av OIS på 920: http://pureviewclub.com/2012/7775 Endret 22. november 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Funker MMS bra med Win 8 ? Samboeren har en tlf. med Win. 7.5 og der funker det ikke. Mobilnett MÅ være på for å sende/motta mms. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen som vet om en sjappe som selger Purity Pro headsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå