Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Merker det også på WP 7.5, men ser ut som det oppstår når det er dårlig signal/dekning. Ikke noe problem når jeg har bra signal evnt. WiFi...

Du har rett i at det er problemer når det er svak dekning. Utenfor 3G er det nærmest håpløst har jeg merket, dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig tenkt til å forhåndsbestille 920, men når jeg tenker meg om bruker jeg egentlig utelukkende Google-tjenester på mobil (google-søk, Gmail, Google Docs etc). Alt peker jo i retning at jeg egentlig bør gå for en Android-telefon, men begynner å bli litt lei dem nå.

Er støtten for disse tjenestene god på WP8, eller er det kun Microsoft-relaterte tjenester som får godkjenning av OS'et? :p

Edit: Tidlig på morgenen, satte jeg ny rekord for bruk av "egentlig" i et avsnitt?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt til å forhåndsbestille 920, men når jeg tenker meg om bruker jeg egentlig utelukkende Google-tjenester på mobil (google-søk, Gmail, Google Docs etc). Alt peker jo i retning at jeg egentlig bør gå for en Android-telefon, men begynner å bli litt lei dem nå.

Er støtten for disse tjenestene god på WP8, eller er det kun Microsoft-relaterte tjenester som får godkjenning av OS'et? :p

Google Sync skal fungere. Så contacts, gmail og calendar burde fungere. Litt usikker på google docs, men du har jo Office med skydrive her som skal være bra.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...