Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

BankID går først og fremst på hvorvidt mobilleverandøren din støtter det. Per i dag er det kun simkort fra Telenor og deres webmercs som har støtte.

Det er riktig. Han/hun sier at han/hun har Telenor og vi støtter dette. Spørsmålet er da om han/hun benytter en bank som i tillegg tilbyr an app for dette. Foreløpig er det vel disse som har utviklet app for Windows Phone: Sparebank 1, Nordea og DNB.

Endret av Terminal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DNB og Telenor, så da regner jeg med at det går i boks.

Flytter straks tilbake til Telenor etter noen grusomme måneder i Netcom, så det skal bli godt å få BankID på plass sammen med en dekning det faktisk går ann å surfe med på Karl Johan, i motsetning til Netcom som du ikke har dekning på McDonalds Klingenberg engang.

Lenke til kommentar

Det er riktig. Han/hun sier at han/hun har Telenor og vi støtter dette. Spørsmålet er da om han/hun benytter en bank som i tillegg tilbyr an app for dette. Foreløpig er det vel disse som har utviklet app for Windows Phone: Sparebank 1, Nordea og DNB.

Har ikke noe med en app å gjøre. BankID på mobil er en SIM-tjeneste. WP7/7.5 støttet det hvertfall så regner med WP8 også gjør det.

Lenke til kommentar

Og jeg har avbestillt Nokia Lumia 920 idag, gidder ikke lenger og forholde meg til en forhandler som hittil har gitt meg 6 forskjellig datoer og forholde meg til når det gjelder levering, nå sist var det riktig vei. Men de er ikke til å stole på.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Og jeg har avbestillt Nokia Lumia 920 idag, gidder ikke lenger og forholde meg til en forhandler som hittil har gitt meg 6 forskjellig datoer og forholde meg til når det gjelder levering, nå sist var det riktig vei. Men de er ikke til å stole på.

U mad bro? :rofl:

Blir det noe annet i stedet da?

Lenke til kommentar

Du gidder ikke begynne å skrive hva disse lenkene dine inneholder? Så gidder jeg kanskje også å trykke på dem.

Den ene linken gjelder Windows Phone og den andre gjelder Nokia Lumia 920 som er logisk nok da dette er en tråd for Nokia Lumia 920 :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kommer vel i butikkene etterhvert, får kjøpe en da. Så hvis det er noen som har bestillt hos Lefdal etter meg så er du nå nærmere en telefon.

Hvilken teleoperatør har du? Ville det ikke vært like greit å bare bestillt det via operatør ?
Lenke til kommentar

Den ene linken gjelder Windows Phone og den andre gjelder Nokia Lumia 920 som er logisk nok da dette er en tråd for Nokia Lumia 920 :)

Vel, det er litt enklere å sortere ved å beskrive med en kort setning hva linken inneholder. Det finnes faktisk grenser på hva jeg finner interessant med Lumia 920.
Lenke til kommentar

Hvilken teleoperatør har du? Ville det ikke vært like greit å bare bestillt det via operatør ?

Jeg har brukt Telenor i alle, men er usikker på om jeg har lyst og binde meg til de. Den på Lefdal var uten binding, og det hadde passet meg bra. Men etter dagens svar på mail fra de, så fikk jeg nok av de og avbestilte hele sulamitten.

Men hvis jeg først skulle bundet meg til Telenor så hadde det jo vært bedre å handle på Expert og spart penger. Telenor som er nettleverandør skal tjene mer på hardware enn Expert som lever av å selge hardware.

Sente Telenor en mail også på Mandag, de har ikke svart på enda. Det er jo også en god grunn til å holde seg unna det selskapet.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Telenor i alle, men er usikker på om jeg har lyst og binde meg til de. Den på Lefdal var uten binding, og det hadde passet meg bra. Men etter dagens svar på mail fra de, så fikk jeg nok av de og avbestilte hele sulamitten.

Men hvis jeg først skulle bundet meg til Telenor så hadde det jo vært bedre å handle på Expert og spart penger. Telenor som er nettleverandør skal tjene mer på hardware enn Expert som lever av å selge hardware.

Sente Telenor en mail også på Mandag, de har ikke svart på enda. Det er jo også en god grunn til å holde seg unna det selskapet.

Jeg ville ikke bedømt selskapet basert på deres kundeservice og kun det alene. Det er ofte mye gjennomtrekk i servicebransjen og da spesielt kundesentre. Det er dessverre ikke alltid de kan levere på det servicenivået vi krever, jeg forstår at du er frustrert. Har vært i samme båt selv. Hold ut så får du en kanonbra mobil! :)

Vel, det er litt enklere å sortere ved å beskrive med en kort setning hva linken inneholder. Det finnes faktisk grenser på hva jeg finner interessant med Lumia 920.

Jepp, tror vi har hatt nok reviews av den nå. Så det er egentlig kun hvor en kan få tak i den nå så er relevant. Etter det så vil det vær mer generellt rundt selve WP8.
Lenke til kommentar

Jeg er litt interessert i hvordan enklest mulig streame video til TV. Noen som har noen forslag? Tror ikke TV'en min har DLNA eller hva det heter

Har for øyeblikket en iPad/Apple TV og kjører Airplay, noe som fungerer ypperlig

ATV 1 og 2 kan jailbreakes, da legger du bare inn XBMC og streamer ti den via mobilen f.eks

Enda enklere, har du en PS3 eller XBOX så vil dette også fungere.

Edit: foreløpig så kan det virke som Nokia Play To ikke fungerer på WP8, så da er kanskje eneste alternative Xbox Smartglass og da må du ha en Xbox.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...