Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte Lumia 920 rød fra djuice, 4600 kr inkl frakt!!

Typisk at de fikk den i nettbutikken nå :wee: Fikk Djuice sim-kortet i posten i dag, men har bestilt Lumia 920 fra Elkjøp. Samme det. Satser på at Elkjøp er prioritert da de sikkert selger ganske store volum.

Lenke til kommentar

Haha, var innom 3 forskjellige butikker i dag for å sjekka tilgjenglighet samt reservering av telefonen for meg. Var innom følgande butikkar: Spaceworld, Lefdal og Elkjøp.

Det som var litt spesielt er at dei kunne operere med forskjellige datoar(mest sannsynlig fordi dei ikkje har peiling):

Spaceworld: utsatt fleire ganger, mest sannsynlig begynnelsen av Januar. :eek:

Lefdal: Håp om 29.november :dribble:

Elkjøp: Sa først 17.desember, men sjekka i systemet og hadde ubekrefta 10.desember for kvit, 11.desember for svart av ein eller anna grunn :hmm:

Lenke til kommentar

Haha, var innom 3 forskjellige butikker i dag for å sjekka tilgjenglighet samt reservering av telefonen for meg. Var innom følgande butikkar: Spaceworld, Lefdal og Elkjøp.

Det som var litt spesielt er at dei kunne operere med forskjellige datoar(mest sannsynlig fordi dei ikkje har peiling):

Spaceworld: utsatt fleire ganger, mest sannsynlig begynnelsen av Januar. :eek:

Lefdal: Håp om 29.november :dribble:

Elkjøp: Sa først 17.desember, men sjekka i systemet og hadde ubekrefta 10.desember for kvit, 11.desember for svart av ein eller anna grunn :hmm:

Akkurat DET trenger ikke være fordi de ikke har peiling på når den kommer. Elkjøp tror jeg har svart på dette tidligere. De som har vært tidlig ute og forhåndsbestilt, får blant de første; altså 29.11. De som ønsker å reservere nå, må i enkelte tilfeller vente til neste levering, som blir ut i desember, med litt forskjellig dato ift hvilke farger de får inn.

I tillegg er det litt forskjellig dato ift de telefonene som er bundet til Telenor/ Djuice. De kommer først!

Derfor alle de forskjellige datoene.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

okei, så da er det eit håp om at eg får den 29.november da, for ho hadde tilgjengelige telefonar å reservere(nemnte heller ingenting om at eg reserverte for 2.leveranse). Blir nok da mest sannsynlig Lefdal på meg. *kryssar alt som går an å kryssa* :green:

er fornøyd med mitt abbonement hos telenor, så da kan eg få mobilen med telenor-binding for litt lavare pris? Enten med kontantkortabbonement eller "kun" binding for nye 12mnd.(altså uten ekstra tillegg i mnd.pris)?

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

okei, så da er det eit håp om at eg får den 29.november da, for ho hadde tilgjengelige telefonar å reservere(nemnte heller ingenting om at eg reserverte for 2.leveranse). Blir nok da mest sannsynlig Lefdal på meg. *kryssar alt som går an å kryssa* :green:

Klart, jeg VET ikke med sikkerhet her. Men mener jeg leste en mail fra Elkjøp om dette tidligere. Jeg tipper at de får inn et greit parti; både Lefdal og Elkjøp den 29.11. Så tipper jeg det er litt forskjell på når man går i butikk og spør ift å bestille fra nettet. De forskjellige butikkene får sikkert inn ulikt antall mtp hvor store de er og i hvilken by.

Jeg gjør som deg, og beholder min forhåndsbestilling, og satset på at den kommer den 29.11. Og gjør Elkjøp som de gjorde den gang Playstation 3 kom, så sender de Lumia 920 i posten slik at den ankommer MEG den 29.11. For den 29.11 er den i butikk, og det ville vært dårlig om de som forhåndsbestiller får den etter de som velger å kjøpe rett fra butikk... :)

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

4G vil ikke fungere før de faktisk aktiverer det for telefoner. Altså over nyttår en gang

Telenor har sagt at dette skal virke FØR jul.

Ved lansering er det bare PC- og nettbrettbrukere som kan få Telenor-4G, mens mobilbrukere får dette i god tid før jul. – Timingen er glimrende, nå kommer 4G-mobiltelefonene hos forhandlerne, sier Svendsen.

http://telenor.com/n...jons-mobilnett/

Lenke til kommentar

Yeeees :)

Den gule er bestilt :)

Har visst bestilt en Lumia 920 som i følge Telenor er en; "Windows 8-mobil med berøringsskjerm"

Windows 8-mobil...

Glipp i markedsføringsavdelingen?

Stavekontroll?

Nytt navn eksklusivt for Telenor?

Windows Phone 8-mobil eller bare Windows Phone 8?

Venter spent på fortsettelsen... ;)

Lenke til kommentar

FUCK! Min originalordre vart bestillt med kreditt, fant ut seinare at adressa vart da den eg står registrert med i folkeregisteret.. Sjølv om eg endra adressa og valgte samma som faktureringsadresse på ordren.. Spurte dei på mail kva eg måtte gjere, og det einaste som kunne gjerast var at dei kansellerte orderen, for så å leggja inn ein ny med rett adressa.. Når eg fekk nye ordrebekreftelsen på mail har min leveringsdato blitt flytta fra 26.11.12 - 29.11.12 til 03.12.12 - 07.12.12 :grumpy:

Har sjølvsagt sendt dei ein mail og sakt kva eg tykkjer om dette og at eg forventar at dei setter meg i 1.leveranse som fyst "avtalt". :yes:

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Spørsmål til de som har 920. Jeg har 820 akkurat nå og venter på 920, men i Store ser jeg ikke Podcast. Dette er jo en fin funksjon som er savnet og om man slipper ekstra apper for å kjøre dette er jo det bra. Men dette valget mangler altså i Store. Gjelder dette også på 920?

Lenke til kommentar

Ikke mange mobiler, om noen, som kan gjøre

Virker som den har ett fokus-problem under denne videoen, ikke bra bildekvalitet....

En annen ting er att sålenge ikke 920 har mulighet for å zoome blir den ganske lite egnet for konsertopptak da zoom er en nødvendighet ved opptak fra lang avstand (ellers blir det kjedelig å se på).

Att den kun har mono-opptak gjør også sitt til att viderebruk senere blir noe begrenset..

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...