Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilling hos Lefdal, Elkjøp, Dustinhome, Komplett og Telenor

oi.

jeg er nok like ivrig, men ikke lagt inn riktig like mange bestillinger da :)

satser på at de kommer omtrent samme tid. fikk bare litt stygga på lefdal.

har med tidligere telefoner jeg har ventet på, opplevd at telenor får inn tlf først.

eller evt en norsk/utenlandsk nettside.

de andre nettbutikker har brukt og ligge med forventet datoer, men rett før den datoen, har telenor hatt telefonene inne.

Endret av n900
  • Liker 1
Lenke til kommentar

oi.

jeg er nok like ivrig, men ikke lagt inn riktig like mange bestillinger da :)

satser på at de kommer omtrent samme tid. fikk bare litt stygga på lefdal.

har med tidligere telefoner jeg har ventet på, opplevd at telenor får inn tlf først.

eller evt en utenlandsk/norsk nettside.

Norsk Lumia-klubb? Vi er hvertfall fanatiske nok ;)
Lenke til kommentar

Vel, hva sier dere? Ingenting bedre for å få nordmenn til å oppdage Lumia enn at en gjeng fanatikere starter en blogg om det med sine erfaringer. Vise hva den er god for! (skummelt i og med jeg ikke har tatt i den enda, men har lekt med HTC 8X og Lumia 900)

Lenke til kommentar

hehe ja er fanatisk.

kjøpte en sgs3 til fruen for noen uker siden, tenkte å bruke den en ukes tid,for så å se om det var noe for meg, men skrudde den på,

testet i fem minutter,

og satte meg ned her å leste om lumia920 istedenfor. :omg:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, hva sier dere? Ingenting bedre for å få nordmenn til å oppdage Lumia enn at en gjeng fanatikere starter en blogg om det med sine erfaringer. Vise hva den er god for! (skummelt i og med jeg ikke har tatt i den enda, men har lekt med HTC 8X og Lumia 900)

Er med :) starter med å ta bilder i lite lys med en gang den dukker opp og sammenligne med venners/kollegers mobiler...;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

hehe ja er fanatisk.

kjøpte en sgs3 til fruen for noen uker siden, tenkte å bruke den en ukes tid,for så å se om det var noe for meg, men skrudde den på,

testet i fem minutter,

og satte meg ned her å leste om lumia920 istedenfor. :omg:

Skal det være så skal det være! Ser for meg du er like kravstore som meg. Synes alle andre smartphones på markedet i dag har en billig konstruksjon sammenlignet med Nokia. Det skal kjennes som ett stykke, ikke flere knirkende biter skrudd/limt sammen! Frem til nå så er det kun min iPad som har gitt meg den feelingen i nyere tid.
Lenke til kommentar

Siden WP8 ikke har støtte for FM-Radio, er det lite sannsynlig at FM-sender kommer.

litt dumt egentlig, da jeg brukte min n8 mye til å høre på radio på(fm radio), på jobb.

n8 var virkelig en solid telefon, men så var det symbian, og liten skjerm på den igjen.

brukete fm senderen i bilen

Endret av n900
Lenke til kommentar

det er ikke fm sender på denne?

Forhåpentligvis blir denne appen oppdatert til WP8 http://www.windowsphone.com/en-gb/store/app/tunein-radio/7f7e3f68-ba3a-e011-854c-00237de2db9e

Har brukt denne på Android og den fungerer ganske greit, tar inn alle de norske radiokanalene og masse utenlandsk. I det minste et alternativ om ikke noe annet.

Edit: fikset link :p

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Skal det være så skal det være! Ser for meg du er like kravstore som meg. Synes alle andre smartphones på markedet i dag har en billig konstruksjon sammenlignet med Nokia. Det skal kjennes som ett stykke, ikke flere knirkende biter skrudd/limt sammen! Frem til nå så er det kun min iPad som har gitt meg den feelingen i nyere tid.

ja sgs3 virket altfor tynn og lett i mine fingre til og virke solid. følte at jeg ikke tør å ha den i lomma på arbeid(snekker) samt jeg ikke liker android noe særlig(rotete)
Lenke til kommentar

ja sgs3 virket altfor tynn og lett i mine fingre til og virke solid. følte at jeg ikke tør å ha den i lomma på arbeid(snekker) samt jeg ikke liker android noe særlig(rotete)

Synes de har gode skjermer, men der slutter egentlig min ros for Samsung sine mobiler.
Lenke til kommentar

de har/har hatt gode skjermer sammenlignet med andre tlf de siste toppmodellene.

men nå håper og tror jeg 920 har en bedre skjerm.

Tror vi har kommet til et punkt hvor det blir vanskeligere og vanskeligere å skille mellom skjermer. Det er ulike skjermteknologier så det vil være noen trade-offs. AMOLED har i min erfaring mye kaldere hvitfarger og oversaturerte farger, den er derimot kongen av sortnivå da pixlene blir helt slått av. IPS LCD har mye mer naturtroe farger men har ikke like bra sortnivå. Så er det pentile display på AMOLED og sikkert mye mer så jeg ikke har greie/bryr meg om. Uansett så ser det ut som 920 har blant de top 3-4 skjermene på smartmobiler i dag alt etter smak og behag.
Lenke til kommentar

Fikk denne beskjeden fra Elkjøp i går.

Hei og takk for din henvendelse.

Det skal ha blitt sendt en sms til deg den 8.11, men ser at det skjedde en feil i utsendingen av den.

Mobilen har nå leveringsdato 04.12, og vil bli sendt til deg da.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Carina

Kundesenteret

Lenke til kommentar

hehe, ja jeg vet ikke hva alle de forskjellige teknologiene heter eller forskjellen på de.

men sålenge det er god fargegjengivelse,sortnivå,klar og lyssterk skjerm og jeg ikke ser pikslene, på 920 så er jeg fornøyd. høres ut som jeg vil ha i pose og sekk. og det vil jeg. :ph34r:

Fikk denne beskjeden fra Elkjøp i går.

Hei og takk for din henvendelse.

Det skal ha blitt sendt en sms til deg den 8.11, men ser at det skjedde en feil i utsendingen av den.

Mobilen har nå leveringsdato 04.12, og vil bli sendt til deg da.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Carina

Kundesenteret

samme dato som telenor forventer sine inn.

men tror vi tar alt dette med en klype salt.

første mann med sporingsnummer på en lumia 920 fra norsk butikk, så har vi datoen klar.

nokia klarer jaggu å skape etterspørsel da, men spørs om ikke det slår begge veier.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Jeg vil si de har allerede mistet en god del kunder som har gått ut og kjøpt seg en HTC 8X eller iPhone 5. Begge er gode alternativer og ikke alle vil bry seg like mye om de spesfikke funksjonene til 920 som vi gjør.

Edit: Jeg vil tro burde det stå :p

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Jeg vil si de har allerede mistet en god del kunder som har gått ut og kjøpt seg en HTC 8X eller iPhone 5. Begge er gode alternativer og ikke alle vil bry seg like mye om de spesfikke funksjonene til 920 som vi gjør.

Edit: Jeg vil tro burde det stå :p

Vet ikke helt...

Snakket med en bekjent (virkelig iPhone-fan) og nevnte Lumia 920 som den mobilen jeg skal ha...

Men i steden for å komme med at iPhone 5 er mye bedre som jeg hadde forventet... sa han at "ja, den venter jeg på også"...

Wow, og han har hatt iPhone siden den originale i 2007 + han har kone og unger med iPhone.

Hadde aldri drømt om å høre ham nevne Nokia som et alternativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...